Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kouzelné Stmívání 4 - Edwardův pohled (Bonus)

Sraz Ostrava!!! 23


Kouzelné Stmívání 4 - Edwardův pohled (Bonus)Ahoj, sepsala jsem spolu s edemsovou Edwardův pohled. Snad se nám povedl. Užijte si čtení. NatashaBedlife a edemsova

4. KAPITOLA

 

 

 

EDWARDŮV POHLED

 

 

 

 

 

Byl jsem rád, že šla Rosalie se mnou na lov. Moje černé oči mluvily za vše. Rosalie chtěla Emma naštvat, protože jí v noci nedal tím, že mu vysaje všechny medvídky v blízkém okolí. Zrovna jsem běžel po louce, když jsem zavětřil stádo jelenů. Okamžitě jsem se tím směrem vydal. Stačil jsem skolit dvě laně a jednoho jelena, když mi zavibroval telefon. Okamžitě se vraťte. Máme problém! Alice je velmi sdílná.

 

 

 

„Rose, musíme se vrátit,“ zavolal jsem směrem, odkaď se linula její vůně. Uslyšel jsem povzdechnutí a Rosalie už stála vedle mě. Mlčky jsme se rozeběhli zpátky. Vrátili jsme se ve chvíli, kdy Janča “scházela“ ze schodů. Dole jsem jí pomohl zvednout se a Alice se dala do vysvětlování.

 

 

 

„Viděla jsem vraždu tady ve Forks. Ten člověk byl zavražděn upírem, ale bude to za 2 měsíce. Viděla jsem to v měsíčníku Life.“ Potom potichu dodala tak, aby to slyšeli jen upíři. „Během měsíce se bude zvětšovat úmrtnost. Takže tu nebude řádit jednotlivec, ale celá skupina.“ Jen jsem se zamračil. Pak mně Janča kontaktovala v myšlenkách, že si se mnou potřebuje promluvit. Souhlasil jsem. Katka chtěla jít s námi, a tak jsem po Esme hodil psí oči, aby Katku nějak zabavila.

 

 

 

Před vstupem do lesa jsem si Janču hodil na záda a svou přirozenou rychlostí běžel na mou louku. Objevil jsem jí těsně po našem příjezdu sem. Od té doby sem pravidelně chodím. Mám tu klid a nikdo mě tu neruší.

 

 

 

Když jsme byli na místě, shodil jsem Janču trochu surově ze zad. Chtěl jsem se jít hned omluvit, jenže ona seděla na zemi s roztaženýma nohama, sukni vyhrnutou až do pasu. Jakmile jsem zahlédl její modré kalhotky, začal jsem zrychleně dýchat. Zavřel jsem oči a počítal do deseti.

 

 

 

„Edwarde?“ ozvala se Janča. Otevřel jsem oči.

 

„Asi nemáš oči černé od hladu,“ konstatovala a já sjel pohledem znovu k jejím nohám. Byly lehce opálené a určitě hebké jako samet. Musel jsem si to ověřit, a tak mě překvapilo, když jsem se o sekundu později skláněl nad Jančou, líbal jí na rty a rukama hladil její nohy. Opravdu jsou hebké jako samet. Janča mě v myšlence poprosila, a tak jsem na nic nečekal a začal její úchvatné tělo osvobozovat od oblečení. Až po chvíli, kdy mě znova kontaktovala, jsem pochopil její prošení. Rychle jsem z ní slezl a začal se omlouvat. Malý Eda byl sice proti, ale musím uvažovat racionálně.

 

 

 

„Neomlouvej se. Můžu za to i já.“ Pak mi položila ruku na rameno.

 

„O čem jsi chtěla mluvit?“ zeptal jsem se po chvíli, přesto se moje oči dívaly někam do dálky.

 

„Chtěla jsem se zeptat...“ Více nestihla říct, protože mi zazvonil telefon. Carlisle svolal poradu. Oznámil jsem to Janče, hodil jí znova na záda a běžel domu.

 

 

 

Tam jsem si sednul do křesla, a jelikož nebylo volné místo, nabídnul jsem Janče, aby si mi sedla na klín. Naštěstí odmítla. No, kdyby si sedla, tak by jí můj malý Edík udělal díru až do žaludku.

 

Janča hned začala vzpomínat na moje polibky. Zmohl jsem se jen na přiblblý úsměv. Zato Jasperovi pocity právě vedly 3. světovou. Edwarde, jestli si něco neuchráním, tak doufám, že si to necháš pro sebe. Zase mě Janča kontaktovala v myšlenkách. Nevěděl jsem, co má za

 

lubem, ale kývnul jsem. Pak začala myslet na sex, co o něm četla v knížkách, její všemožné představy a tak. Jasper byl na mrtvici. Nakonec se rychle omluvit, vzal Alici do náruče a odnesl do patra. Pravděpodobně do pokoje.

 

 

 

Potom Janča vyprskla smíchy. Já na tom nebyl o moc lépe. Ostatní nic nechápali, a tak jsem jim to vysvětlil. Když se vrátila Katka ze záchodu, odvedla Janču do kuchyně. Nevěnoval jsem jim pozornost. Pak najednou přilítla ze shora Alice, samý úsměv a prosila holky, aby s ní jely nakupovat. No jo, Jasper je asi na rychlovky. Ta Janča je fakt dobrá, ani já jsem si toho nevšimnul. Začal jsem se smát. Rodina na mě zase divně koukala, tak jsem jen mávnul rukou a šel do pokoje číst Romea a Julii. Když jsem na příjezdové silnici uslyšel auto, šel jsem dolů.

 

„Zlatíčka, jsme doma!“ zvolala Janča na celý barák.

 

„Zlatíčka?“ zeptal se Carlisle. Bože, to že má být vědec?

 

„To bylo v jednom seriálu. Tak akorát řekl, “zlato, jsem doma!“ Zajímala mě vaše reakce.“ Poslouchal jsem carlisleovi myšlenky a musel se smát. To se jen tak neslyší.

 

„Čemu se směješ? Já se chci taky smát!“ křikl Emm, který se právě vracel z lovu. Moc toho ale neulovil, protože ho Rose o všechny medvídky připravila.

 

„Carlisle to chce použít v práci. Akorát to trochu pozměnil.“

 

„Jak?“ zeptal se znova Emm.

 

„Zlatíčka, vizita je tady!“ V tu ránu jsem se válel na zemi spolu s Emmettem. Holky se najednou někam vypařily. Ajaj!


Snad se nám Edwardův pohled povedl. Prosím, napište do komtářů, co na něj říkáte. Děkujeme

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kouzelné Stmívání 4 - Edwardův pohled (Bonus):

 1
3. ji
29.12.2011 [20:06]

anetka blla 18 Emoticon love

2. vvv
23.10.2011 [19:38]

nic moc
Emoticon

1. hanča
07.08.2011 [16:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!