Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krása není vše - 1. kapitola

e+nn


Krása není vše - 1. kapitolaZjistíte, kdo je krásná bohyně a celá kapitolka je z pohledu Rose. Toť vše a více v této kapitolce. P.S: Chci poděkovat zuzka88.

Rosalie

Zase začíná škola a já budu muset nasadit tu hnusnou kousavou paruku, ohavný rovnátka a brýle, přes který bych nic neviděla, kdybych nebyla napůl upír. Všude jsem hledala můj převlek a on nikde. Sakra, jak budu moct jít do školy? Nemůžu tam přijít jako blondýna!

Zlato, převlek máš u mě v ředitelně, budeš si pro něj muset dojít.

Skvělý, můj otec mi tady nechá dopis, a ne, že by třeba počkal a odvezl mě tam. Vzala jsem si všechny věci, nějaký mini šaty a běžela jsem do školy. Doufala jsem, že si mě nikdo nevšimne. Což by se skoro podařilo. Všichni byli u toho nesnesitelného Cullena! Který si myslí, že je bůh. Koukala jsem po něm a upadla, všechno učení mi spadlo. Cullen si mě všiml a přiběhl ke mně. Podal mi učení a nezapomněl se mi koukat do výstřihu. Měla jsem štěstí, že neviděl jmenovku na sešitě, jinak bych byla ztracená, věnovala jsem mu jen jeden usměv. Věděla jsem, že tak budu mít chvíli náskok. Posbírala jsem si svých pět švestek a utíkala do ředitelny.

„Ahoj tati, jdu se obléct,“ řekla jsem a vzala si věci.

„Proč to děláš? Vždyť jsi krásnější než všichni, co znám, ani upírky na tebe nemají, každý by ti snesl modrý z nebe a ty mezitím ze sebe děláš tuhle hnusnou mladou dámu.“ Skvělý, i můj otec mě nazval hnusnou mladou dámou, ale má pravdu - opravdu jsem hnusná jak bota.

„Chci, aby mě brali podle rozumu, a chci mít známky, který si zasloužím a ne známky podle toho, jaký mám oblečení, už tak to mám dost těžký, že jsem dcera ředitele.“ Dokončila jsem svůj projev a přitom jsme se dooblíkla. Nasadila jsem si paruku, která vypadala, jako kdyby mě napadl orel.

„Dobře, už běž. Mám tě rád.“ Poslal mi vzdušnou pusu a šla jsem na parkoviště. Neobešlo se to bez urážek na mou krásu, teda jestli se tomu tak dá říkat.

„Zabloudila jsi, ošklivko?“ Neudržela jsem se. Prošla tím davem a jednu mu vrazila.

„Cullene, jestli si myslíš, že mě budeš opět urážet, tak jsi na omylu, sice nejsem nejkrásnější…“ Všichni se pořád smáli, někdy jsem měla sto chutí si sundat paruku, vzít si mini šaty a ukázat jim, jaká jsem.

„To vážně nejsi.“ Opět velký výbuch smíchu. I já měla na krajíčku, ale ne z toho, jak byl směšný, ale z toho, jak je blbej.

„Jasně, nejsem krásná, ale alespoň neslintám nad tou holkou, která tu byla před chvílí. Byla pěkná, že? Blond vlasy, velký dekolt. Jo, byla k sežrání, ale na ni nemáš.“

„Uvidíme, ošklivko…“ Ano, Cullene, uvidíme. Kdo z koho a věř, že pomsta bude sladká!

Pomáhala jsem tátovi, s nějakou přednáškou. Poslal mě do kabinetu tělocviku pro učitelku. Otevřela jsem a on tam stál, oba se oblíkali a mně bylo jasné, co dělali, zkusil do mě strčit. Kdybych byla člověk sesypala bych se na zem, ale jsem poloupír takže něco vydržím.

„Paní učitelko?! Můj otec chce vědět, kde jste a jak vidím, máte zajímavý program. Víte, že za tohle vás může vyhodit a ještě s tímhle…“ Ohrnula jsem nos, když jsem se na něj koukla.

„Prosím, neříkej mu to, už víckrát se to nastane a vyřiď mu, že hned budu u něj.“ Učitelka mě prosila. Což, jednou budu hodná. Odešla jsem na další hodinu, a to na biologii. Samozřejmě, že ten blbeček Cullen přišel pozdě. Učitel ho posadil za mnou. V hodině se nudil, pořád si broukal nebo si hrál s tužkou. Poté jeho ruka skončila na mém stehně. Hned jsem cukla, věděla jsem, že může poznat, že nejsem až tak tlustá, jak se zdám.

„Nehmatej na mě, nejsem jedna z těch tvých kachen, který si myslí, že jsi bůh!“ Oddělala jsem jeho ruku, co to šlo. Na mě hmatat nebude!

„Jsi upjatá, ošklivko.“ Bože, kdyby věděl, že před pár hodinami nade mnou slintal a navíc se tvářil jak úplný debil. To asi taky nevěděl.

„Víš, jak se vůbec jmenuji? A nechtěj mě naštvat, jsem dcera ředitele.“ Chtěla jsme mu pohrozit, ale moc mi to nešlo. Pořád na mě cenil ty jeho zuby. Sice je má pěkné, ale já je vidět nechci.

„Proč se pořád tak tlemíš? Já ti na to neskočím.“ Už mě dál neotravoval, za což jsme mu byla vděčná. Hned jsem se sebrala a mazala do ředitelny se obléct. Byla jsem upravená, nalíčená, jen jsem dozapínala šaty, když přišel Cullen. Vypadalo to, jako kdybych něco měla s ředitelem. Což nebyla pravda. Jak bych mohla, je to můj otec. Když jsem prošla okolo Emmetta, málem se zhroutil. A to se mi moc líbí!


Asi nejdřív bych chtěla poděkovat všem, kdo komentoval prolog. Udělali jste mi velkou radost. A ještě se omouvám, že jste čekali tak dlouho, ale byla jsem na dovolené, tak jsem nestíhala. Další kapitolka by mohla být po víkendu, nic neslibuji. :D Teoreticky by mohla být, ale prakticky to je už horší. :D Teď k téhle kapitolce. Asi jste pochopili, že krásná bohyně a ošklivka Haleová je naše Rose a jestli ne, tak už to víte. :D A ještě jsem pro vás udělala shrnutí. Prosím zanechte komentář, kdo tuhle kapitolku četl. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krása není vše - 1. kapitola:

 1 2   Další »
30.10.2011 [15:08]

domcamerci Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Asi se hodně nudí, když ze sebe dělá Betty kvůli známkám.
Výborný. Emoticon

29.10.2011 [19:44]

ada1987 Emoticon Emoticon

01.09.2011 [11:57]

zuzinecckaaJej, v prologu jsi začala krásně, akorát teď to bylo moc uhnaný... Bylo to dobrý, ale začala jsem číst... a byla jsem na konci. Mno, co se dá dělat, těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon

14. Deedee
31.08.2011 [11:11]

DeedeeTakže ona se převléká! pěkně Emma tahá za nos. Předpokládám, že by ho mohla úplně zničit. Ale doufám, že si ho zamiluje a bude na něj hodná:D Emoticon

13. tess
28.08.2011 [22:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychle další :D

12. anonymmka
28.08.2011 [20:51]

oooo! Jsem nadšená!Sice jsem si nejdřív přečetla první kapitolu a až pak prolog, ale vůbec mi to nevadí! Je to skvělý nápad a už se těším na pokračování! Doufám, že bude co nejdříve Emoticon

11. AnysP
28.08.2011 [16:56]

AnysPmoc hezký těšim se na další kapitolku vážně krása =)) Emoticon Emoticon

10. repajunior
28.08.2011 [14:46]

hezkýý... moc hezký...rychle další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. andysek1002
28.08.2011 [13:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Lidka H
27.08.2011 [22:17]

Jen at ho Rose potrápí, patří mu to! Emoticon Emoticon Skvela kapitolka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!