Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska odjinud 1. kapitola


Moje první kapitolka druhé povídky, tak snad se bude líbit. ;) Vím, že v této kapče se nic moc nového nedozvíte. ale je to teprve začátek a máte se na co těšit. Děkuji všem, co si to přečtou a mocinky vás prosím, zanechte komentík! Jak dopadne další ráno u Cullenů? Kam se Nessie vydá a koho tam potká? Kam potom zajedou s Bellou? Čtěte!

Prolog

Bella všechny vystrnadila z domu. Chce si se svojí dcerunkou trošku vyrazit. Proto nenápadně poslala Alice na nákupy a Rosalii doporučila baseballový zápas. Zbavit se ostatních nebyl problém. Tak podala návrh Nessie, která souhlasila, předtím ale…

  1. kapitola

„Nessie, pojď dolů na snídani!“ Nemohla jsem jinak, oblékla jsem si světlounce růžové letní šatičky, ponožky a běžela jsem dolů. Nerada jsem mluvila, tak jsem mamince skočila do náruče a přiložila jí ručičku na tvář.

„Mami, já nemám hlad. Navíc, nechutná mi to.“

„Ness, já to chápu, ale znáš dědečka? Je sice v práci, ale nelíbilo by se mu to.“ S nechutí jsem si sedla ke stolu a pustila se do jídla. Popravdě sem se v tom pěkně nimrala. Za chvilku jsem to ale vzdala a všecko to do sebe naládovala. Když jsem byla hotová, odnesla jsem to do kuchyně a šla se podívat po ostatních. V baráku byl neobvyklý klid. Alice, ta je na nákupech. Nečekaně… Jasper je s ní… Chudáček, lituju ho, s Alice bych na nákupy takhle po ránu nikdy nešla. Rose vzala Emmetta na baseball, takže se vrátí až odpoledne. Konečně vypadl z domu, i když je s ním sranda. Děda Carlisle v práci, Esme dodělá návrh domu a jede ho ukázat majitelce. Táta, ten se někam vypařil a nikomu nic neřekl, jak typické pro něj, a mamka, ta zůstala tady.

„Mami, půjdeš se mnou na lov?“

„No, já myslela, že si dojedem na takovou dámskou jízdu, víš? Jenom my dvě. Že bych ti něco hezkýho koupila. Na sebe a tak. Co ty na to?“

„Ale…“ Koukla jsem se na ní, jak na mě koukala. Moc si to přála. „Že jsi to ty, mami.“

„Děkuju zlatíčko, tak kam pojedem?“ Políbila mě na čelo. Po chvilce přemýšlení jsem se rozhodla. „Nejdřív bych si potřebovala zajít na lov, abych zahnala tu hnusnou pachuť a pak můžem jít třeba do game centra a do kina, jo?“

„Dobře Ness, ale pospěš si, ju?“

„Jasně, už běžím!“ A vydala jsem se na lov. Běžela jsem lesem, směrem k La Push. Před hranicí jsem zabočila doleva a běžela na sever. Doběhla jsem až k velké skále, kde jsem zavětřila nějaké zvíře. Podle pachu to byl masožravec. Ihned jsem se za ním rozeběhla, skočila mu na záda, svalila na zem a kousla do krku. Pila jsem, dokud jsem nebyla sytá. Teplá chuť krve se mi rozlévala v ústech a putovala až do žaludku. Když jsem se pořádně nasytila, vydala jsem se zpátky domů, když jsem uslyšela šustění v křoví, ztuhla jsem. Nebyl to zvuk zvířete, ani člověka. Kdo by to tedy mohl být? Normální chůzí jsem sešla na cestu, aby to nebylo nápadné. Po ní jsem se vydala domů.

„Ahoj mami, tak jsem tady. Můžeme vrazit.“ Snažila jsem na sobě nedávat nic znát. A už vůbec ne strach z toho, co nebo kdo to mohl být.

„To je dobře zlatíčko, tak pojď.“ A vydaly jsme se s maminkou k autu. Nasedly jsme a vyrazily. Jely jsme poměrně dlouho. Podle vzdálenosti bych to typla na Port Angeles, nebo něco takového, cestu jsem ale nevnímala. Celou dobu jsem přemýšlela nad tím, co to asi tak mohlo být? Vystoupila jsem z auta, chytla maminku za ruku a vydaly jsme se společně do nákupního centra. To jsem ale ještě nevěděla, co nás vlastně čeká.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska odjinud 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!