Druhá verze této povídky snad se vám bude líbit a očekávám komentáře děkujiza ty předešlé....
24.09.2009 (18:00) • Reni21 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1815×
„Ahoj lidi“ zavolala Paula od svého auta,
„Kde máš Michaela?“ ptala jsem se
„Přiveze ho Emmett. Jo Bello, Lucas se vrátil do školy. Přijede na vánoce ale jakmile uběhnou tři dny vrátí se zpět“ řekla se širokým úsměvem
„Jak jsi to dokázala?“ ptala jsem se zmateně
„No řekněme, že mám svoje zbraně“ vyhýbala se s odpovědí. Zamračila jsem se
„Paulo…“ zasyčela jsem, ale na parkoviště právě dorazil zbytek party.
„Stejně mi to řekneš“ zasyčela jsem jen zakroutila hlavou. Já jsem se usmála a hodlala jsem to dostat z Edwarda. Podívala jsem se na něj ale on zakroutil hlavou na znamení, že mi to neřekne
„Ahoj, jsme všichni? Ptal se Derek
„Jo můžeme vyrazit“ zvolala Paula
„Kde je Lucas“ ptal se Dean
"Nejede, má zlomený žebro“ odpověděla
„Co se mu stalo?“ ptal se Derek
„Nevím“ odsekla Paula a nastoupila do svého auta, Derek jen zakroutil hlavou a vlezl jsi zpátky
„Budeš řídit?“ ptal se Edward cestou k autu
„Ano“ odpověděla jsem a nastoupila na místo řidiče
„Snad ti neujedou“ utahoval jsi ze mě
„Jen se neboj“ zařadila jsem rychlost a rozjela jsem se, jela jsem za Paulou.
„Řekneš mi jak Paula dokázala vykopat Lucase?“ ptala jsem se, chtěla jsem to vědět.
„Ne poví ti to sama“ odpověděl mi. Povzdychla jsem si, cesta trvala dlouho, naše rychlost neklesla pod 180km/hod. Edward byl překvapen mojí jízdou, to mně potěšilo.
Dojely jsme do chaty, byla to krásná dřevěná bouda, jako kdyby se tu zastavil čas. Všude sníh, na lanovku kousek. Bylo tu hezky. Aspoň pro ostatní, já sníh nemusím, vystoupily jsme a šli se ubytovat. Původně jsem měla být s Lucasem.
„Bello, budeš s Edwardem? Jeho pokoj daly někomu jinému“ ptala se mně Paula
„Jo proč ne“ odpověděla jsem Edward se na mě usmál. Ubytovaly jsme se a šli na večeři, byla jsem zvědavá jak se z toho Cullenovy vyvléknou. Vyvalila jsem oči když polykali statečně svoje porce a to bez jediného úšklebku. Po večeři jsme si ještě všichni povídaly, atmosféra byla uvolněná, Cullenovy se živě zapojovaly do debaty a cítila jsem jak jsou ostatní překvapený.
Rozloučily jsme se až po půlnoci, Edward šel semnou do našeho pokoje.
„Jdu se osprchovat“ houkla jsem na něj. Zalezla jsem si do koupelny a rozbrečela jsem se. Důvod pláče jsem neznala, prostě se mi chtělo plakat. Ucítila jsem ledové paže jak mně objaly. Plakala jsem Edwardovy na rameni, nic neříkal nechal mně abych se vyplakala. Zvedla jsem hlavu a podívala se mu do tváře. Dech se mi zatajil najednou jsem potřebovala políbit ho. Lehce jsem mu otřela rty o ty jeho. Odtáhla jsem se abych viděla jeho oči, byli překvapené, naklonil se a políbil mě.
Polibek byl něžný, lehce pohyboval svoje rty po mých, pootevřela jsem ústa a vyzvala jsem do dál. Nenechal se dlouho pobízet, vniknul mi jazyk do pusy a plenil jí. Polibek se prohluboval, rukama jsem mu jezdila po těle. On mi to oplácel, vymanila jsem se abych se mohla nadechnout, jeho rty se přesunuly na můj krk, cítila jsem jak moje tělo je vzrušené, chtěla jsem ho, potřebovala jsem ho. Přitáhla jsem si jeho hlavu a opět ho líbala na rty, najednou jsem se ocitla na posteli. Lehl jsi na mě, jeho ruce mi potulovaly po těle. Uslyšela jsem křupnutí a ocitla se bez trička, hladil mě po prsou, jeho ledové dotyky mě dostávaly do varu. Každým dalším pohlazením jsem byla víc vzrušená. Líbal mě na krku a sjížděl dolů. Jakmile se jeho rty dotkly bradavek myslela jsem, že umřu touhou. Nechala jsem se laskat. Další trhavý zvuk mě upozornil, že jsem jen v kalhotkách, můj dech byl zrychlený.
Díval se mi do očí a jasně jsem viděla jak bojuje sám se sebou. Nemohla jsem mu dovolit aby toho nechal, aby jeho pocit pro zodpovědnost zvítězil. Překulila jsem se na něj a začala ho líbat. Jazykem jsem mu plenila ústa, snažila jsem aby pochopil, že teď už nemůže couvnout, vyhrnula jsem mu tričko a líbala ho na hrudi, rozepnula jsem mu kalhoty a pohladila jeho úd. Byl vzrušení, cítila jsem jak se mu zrychluje dech. Ocitla jsem se pod ním, opět převzal kontrolu. Líbal mě všude, serval ze mě kalhotky a zabořil hlavu do mého klína. Vykřikla jsem slastí když se jeho jazyk dotkl klitorisu, svíjela jsem se pod ním a cítila, že můj orgasmus není daleko. Vybouchla jsem a zakřičela jeho jméno, nepřestával ale zrychlil. Moje tělo chtělo pořád víc, prudce jsem se zvedla a vykroutila jsem se mu. Zmateně, tužebně se na mě díval. Políbila jsem ho a zatlačila abys lehl. Sundal jsi tričko a já mu svlékla kalhoty a boxerky. Když jsem viděla jeho nahé tělo byla jsem jako v extázi, byl dokonalý. Jeho krása byla neskutečná. Líbala jsem ho a pomalu jsem se přesouvala na krk, na bradavky, břicho a nakonec jsem jsi ho vzala do úst. Zasténal, byl to krásný zvuk, cítila jsem jak mu v něm škube, přestala jsem, nechtěla jsem aby se udělal.
„Bello“ zašeptal zoufale, sklonila jsem hlavu a opět jsi ho dala do úst. Jazykem jsem objížděla jeho nástroj, sála ho. Najednou jsem ležela a cítila jak do mě pomalu proniknul. Lehce přirážel, zatínala jsem mu prsty do zad. Vzdychala , šeptala jeho jméno. Jeho přírazy se zrychlily a já opět vybouchla, Edward semnou.
Pomalu jsem se vracela do reality. Dívala jsem se na něj, ve tváři neskutečnou radost ale i starost. Usmála jsem se, moje tělo bylo příjemně unavené.
„Klepeš se“ ptal se
„To se stává“ zašeptala jsem a opět ho políbila. Jen jsem se o jeho rty otřela, lehl jsi vedle mě a pozoroval mě. Byla jsem unavená ale nevěděla jsem zda usnu. Čekala jsem až něco řekne
„Miluji tě“ zašeptal mi do vlasů
„Mám tě ráda“ odpověděla jsem mu, ale nebyla to pravda miluji ho ale nedokážu mu to teď říct, ne potom co mi Lucas udělal.
„Kdo nás slyšel?“ ptala jsem se, nebyla jsem zrovna potichu,
„Všichni“ zašeptal. Provrtával mně pohledem, nevím co hledal
„Co se děje?“ ptala jsem se když na mě koukal asi pět minut
„Já jen, že…“ nedořekl to ale já věděla na co naráží, ano nechovala jsem se jako holka kterou znásilnily. Možná kdyby to byl někdo jiný ale u Edwarda jsem se cítila v bezpečí, věřila jsem mu.
„Já vím, ale stalo se. Ty toho lituješ?“ zeptala jsem se s obavou v hlase.
„Nelituji“ odpověděl a políbil mě cítila jsem jak se ve mně budí touha. Líbala jsem ho a dotýkala po těle. Pochopil co chci a opět do mě vniknul. Nakonec jsem mu usnula v náručí, unavená ale spokojená
Autor: Reni21 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Láska ta pozemská či nadpřirozená? 23.Kapitola 2.varianta:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!