Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Left outside, but not so alone 9. Stále to nechápem...

Cullens-Tapetka


Left outside, but not so alone 9. Stále to nechápem...Tak trošku kratšia kapitolka, ale zajtra vám to vynahradím. Dnes sa dozviete, akú úlohu hrá v poviedke Anna (ale zatiaľ iba z časti - potrebovala som ju na inú zápletku, ktorá sa objaví neskôr). Prosím okomentujte, ako sa vám kapitola páčila. Regi: Stále mi hrozí trhanie???

Stále to nechápem...

 

 

 

„Tak môžem ho vidieť? Alebo je to dievča?” pri tej otázke sa jej rozžiarili oči. Vykukovala spoza mňa smerom k obývačke.

 

Čo som mala robiť? Alice sa sama pozvala dnu, tak sa sama pozve aj do obývačky.

„Nie, je to chlapec. Poď za mnou.” zavesila som plecia a viedla Alice do obývačky. Nevadilo mi, že tu je, ale nevedela som čo od toho očakávať. Chris sa hral v ohrádke s autami. Keď zbadal, že máme návštevu, usmial sa. Hneď sa natiahol k Alice.

„Ty si rozkošný, vidím, že máš mamine oči. Môžem?” otočila sa na mňa a naprahovala ku Chrisovi ruky. Pokrčila som plecami, tak si ho vzala. Chrisovi jej chladný dotyk zjavne neprekážal.

 

„Ako sa volá?” Alice mi predviedla jeden z jej neodolateľných úsmevov.

„Chris.”

„Christopher alebo Christian?” Chris sa jej hral s náhrdelníkom a ona sa naňho fascinovane pozerala.

„Christian.” jednoslovné odpovede mi nerobili problém, ale bola som zamestnaná zostavovaním vlastných otázok.

„Váš syn je krásny, to sa tomu psiskovi musí nechať. Ale pekný je samozrejme po tebe.”

 

„Alice, ako sa má Esme? Keď som ju videla, nevyzerala veľmi dobre.”

„Vieš, ja som videla, že sa stretnete, ale nepovedala som to nikomu. Edward s Carlislem sú v Denali, takže som si nemusela skrývať myšlienky. Chcela som mať zámienku na stretnutie s tebou. Aj keď samozrejme nikto nevie, že som tu. Všetci si myslia, že som šla nakupovať, takže mi išli rýchlo z cesty.”

„A nebude im podozrivé, že si nič nekúpila?” zamračila sa a skúmala budúcnosť.

„Dnes mi to prejde.” usmiala sa.

 

„A ako sa majú ostatní? Čo máte nové?” chcela som odpovede, nie ďalšie otázky. Musela som ich klásť opatrne, nechcela som do toho hneď vhupnúť.

„Ja som prišla, aby som sa pýtala!” zakrútila hlavou, ale odpovedala.

„Všetci sme smutní z Edwarda a väčšina z nás mu ešte neodpustila to, že od teba zbabelo zdrhol! Hlavne Emm je smutný, že si nemá z koho strieľať. Esme bola úplne zdrvená, keď prišla domov. Zatiahla som ju do lesa a povedala jej, nech ťa zatiaľ drží v tajnosti. Veľmi ju mrzí, čo sme ti spôsobili a skoro ma zabila zato, že som jej o tebe nepovedala. Jasper je stále mimo, hlavne keď príde Edward. Carlisle sa venuje práci a Emmett s Rose...” zamračila sa a nedopovedala.

 

„Ešte stále si mi nepovedala, či mám vypadnúť, alebo si ma necháš.” zažmurkala a ja som vyprskla.

„Jasné, že si ťa nechám. Veď ťa nemusím kŕmiť. A prepáč to, čo som na teba vyprskla pri dverách. Nechcela som to povedať, ale som už na nervy z vývoja môjho života...” sklesnuto som sa zasmiala a spomenula si na niečo.

„Hovorila si niečo o Anne? Kto to je?” Alice sa znova zamračila, ale začala s vysvetľovaním.

„Keď sme sa odsťahovali z Forks, zapadli sme v malom mestečku v Kanade. Žili sme tam už asi pol roka, keď nám na dvere zaklopala žena. Predstavila sa ako Anna. Bola to zjavne iba žena, ale bolo vidieť, že je tehotná.

Mysleli sme si, že hľadá Carlislea - ako lekára. Ona nám však povedala, že vie, kto sme. Hovorila, že to vie preto, pretože aj otec jej dieťaťa je jeden z nás. Vraj ho poznala dlhší čas a on ju nakoniec znásilnil. Carlislea vraj videla v nemocnici a pochopila, že sme až priveľmi podobní tomu jej. Preto nás vyhľadala.

Neverili sme, že človek by mohol počať dieťa s upírom, ale uverili sme, keď pár dní žila s nami. Ona sa zväčšovala každou minútou a dieťa si stále žiadalo krv - povedala, že predtým ako uvidela Carlislea sa živila zvieratami - ich krvou a surovým mäsom. Tušili sme, že ako človek pôrod neprežije a preto jej Carlisle navrhol, že ju premení.” počúvala som s otvorenými ústami.

 

„Ona to však odmietla. Chcela len aby sme sa postarali o jej dieťa. Bolo hrozné pozerať sa ako sa to dieťa vyhrýzava z jej tela. To dievčatko však bolo také rozkošné...Malo krásne havranie vlásky, oči farby nočnej oblohy a krásny úsmev plný zubov. Hneď sme si ju zamilovali. Dali sme jej meno Deborah a Rose si konečne splnila prianie byť matkou. Teraz máme o jeden poloupírí hladný krk naviac.

Vieš Debbie je hrozne milá, mala by si ju spoznať. Pozná celú vašu story a veľmi ťa chcela stretnúť. Skoro sme sa kvôli nej vrátili do Forks. Je tiež  talentovaná - preto sa jej to takmer podarilo. Dokáže sčasti manipulovať s rozhodnutiami. Vie presvedčiť, že jej riešenie je najlepšie - to Emmetta dostáva do nepekných situácií. Rose sa už nejako obrnila, ako matka, ale na Emma to Debbie stále skúša. A väčšinou sa jej to darí.” Alice sa uchechtla a ja som len vyvalene pozerala. Upíri a ľudia môžu mať deti? Nadnes to na mňa bolo až priveľa zarážajúcich informácií. Potrebovala som sa však spýtať ešte jednu vec.

 

„A čo Edward? Prečo je v Denali?”

„S Carlisleom šli len navštíviť Tanyu. Irina od nich odišla, tak sa snažia Tanyu a Kate nejako upokojiť. Nechápem, prečo si nevzali aj Jaspera. On tam Edward veľmi nepomôže, ale Carlisle si myslel, že ho dokážu priviesť na iné myšlienky.” zase sa zamračila.

Pochopila som - Carlisle chce aby sa Edward dal dokopy s Tanyou. Čo ja proti tomu zmôžem? Aj keby som sa chcela k Edwardovi vrátiť - o čom nie som celkom presvedčená - proti Tanyi iste nemám ani najmenšiu šancu. Možno to tak bude najlepšie.

 

„Nepovieš mu o mne, však?”

„Bella, ak to nechceš, tak mu to nepoviem. Ale neviem nakoľko si dokážem strážiť myšlienky ja a Esme tiež.” súcitne sa na mňa pozrela.

„Dobre, no ja som vybavila, čo som chcela a myslím, že by sa ti hodil nejaký čas, aby sa ti to uležalo v hlave. Idem. Ak by si čokoľvek potrebovala, ozvi sa.” hlesla a hodila mi niečo ako vizitku.

„Máš tam moje aj Esmino číslo. Volaj aj o polnoci.” zazubila sa a zmizla.

 

Asi o pol hodinu prišla Chrisova druhá opatrovateľka a ja som pochopila, že by som mala ísť do školy. V škole som sa nemohla sústrediť, stále mi mysľou behali obrazy Edwarda, Tanye, moja predstava Debbie, jej matku v kaluži krvi. Striasla som sa. Mali sme kresliť krajinku a tá moja vyzerala ako z hororu. Keď sme skončili, rýchlo som si pozbierala veci a trielila domov.

Aj druhá opatrovateľka bola dobrá. Chris bol v poriadku, nič nechýbalo a bolo upratané. Bol to náročný deň a zajtra ma čaká práca.

 

Napochodovala som rovno do spálne...

 

 


Ďalšia časť: Hlúpa Bella

Predchádzajúca časť : Ešte vám nestačilo?

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Left outside, but not so alone 9. Stále to nechápem...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!