O dívce, která přijela do Ameriky se zájezdem. Netuší, jak moc ji to však změní život. Co se stane, když ji napadne se podívat po okolí, a zjistí že postavy jsou skutečné? CZ+EN (překlady)
02.06.2009 (17:30) • blondeTeru • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 4208×
Naše škola každý rok pořádá zájezd do USA. Tento rok jsem jela i já. Měli jsme navštívit New York, Los Angeles a nakonec zakotvit v Seattlu. Tam jsme prakticky měli volnou ruku v tom, co budeme dělat. Jelikož jsme připluli na trajektu, pár šťastlivců, jako i já, si sebou mohlo vzít auto. Aspoň jsem se nemusela mačkat v autobuse. Zájezd rychle ubíhal a dokonce zbývaly tři volné dny. První cesta mě zavedla do nákupních středisek. Nakupovala jsem, nakupovala jsem, nakupovala jsem.
„Excuse me." <Promiňte.> vyrušila mě postarší dáma z přemýšlení, které tričko si mám koupit. Pohlédla jsem na ni.
„Do you know where is Forks? <Víte kde je Forks?> zeptala se mě.
„Oh, sorry. I´m here on a trip with school. I don´t know anything." <Ou, promiňte. Já tu jsem na výletě se školou. Nevím nic.> snažila jsem se ji odpovědět správně, přece jen mě zaskočila.
„Never mind, thanks." <Nevadí, děkuju.> a odešla.
Byla jsem překvapená, jak rychle jsem na její otázku zareagovala. A teď mi to došlo. Forks? Mě, zarytou fanynku Twilight, nenapadlo navštívit Forks, když to musí být někde blízko? A už jsem mířila ke stojanu s mapami. Hledala jsem podrobnou mapu státu Washington. U pokladny jsem za všechno zaplatila 80 $ a už jsem si to mířila k autu. Nasedla jsem a roztáhla mapu. Naplánovala jsem si trasu a vyjela jsem. Cesta byla dlouhá.
Konečně mě přivítala cedule "Welcome to the Forks". Byla jsem jak na trní. Třeba tu filmaři nechali nějaké rekvizity. Pomalu jsem projížděla městem, ale na nic zvláštního jsem nenarazila. Později jsem však uviděla dům, který byl tak podobný tomu od Swanů. Ale stálo tam jiné auto než policejní nebo náklaďáček. Dál jsem projížděla a teď jsem narazila na Forks High School.
Koukala jsem po někom známém. Co mě to napadlo. Nikoho tu nebudu znát. Rozhodla jsem se zaparkovat a prostě jen tak se porozhlédnout po škole. Pomalu jsem mířila ke vchodu, když mě do očí praštil jeden Jeep. Vypadal jako ten Emmetův. Mě už asi začíná harašit. Šla jsem chodbou, nikde nikdo. Asi byla zrovna hodina. Namířila jsem si to do jídelny k bufetu. Koupila jsem si salát a přemýšlela, kam si sednu. Rozhodla jsem se pro ten nejzadnější stůl. Sedla jsem si a pomalu začala jíst, když v tom začalo zvonit. Všichni se pomalu začali hrnout do jídelny. Tiše jsem je pozorovala. Přála jsem potkat někoho známého, někoho povědomého. V tu chvíli ke mně někdo přistoupil.
„Hi, you are new here, right? I didn´t see you yet." <Ahoj, ty jsi tu nová, že? Ještě jsem tě tu neviděl.> řekl a já začala přemýšlet, co tu vlastně dělám. Byl to hloupý nápad.
„Ehm, yes. Yeah, I´m new here." <Ehm, ano. Jo. Jsem tu nová.> snažila jsem se o úsměv.
„Great. I´m Eric. Eyes and ears of this place." <Skvělý. Já jsem Eric. Oči a uši tohohle místa.> představil se.
„I´m Audrey." <Já jsem Audrey.> představila jsem se já.
„Is it french name, isn´t ? <To je francouzské jméno, ne?> zeptal se.
„Yeah. My mum is frenchwoman and she adores everything from France. Food, president, clothes, names." <Jo. Moje máma je Francouzka a zbožňuje všechno z Francie. Jídlo, prezidenta, oblečení, jména.> snažila jsem se zavtipkovat. Podařilo se, zasmál se.
Do you want to sit with me and my friends? Please." <Chceš si sednout se mnou a s mými přáteli? Prosím.> snažil se o okouzlující úsměv, moc mu to ale nešlo.
„Why not." <Proč ne.> usmála jsem se zpátky.
Šli jsme pomalu ke stolu, ke kterému mě vedl. Zastavilo se mi srdce. Mike, Jessica, Angela? Co to sakra je?!
„Hey guys, that´s Audrey. She´s new here." <Hej lidi, tohle je Audrey. Je to nová.> představil mě Eric a já se na známku seznámení usmála.
„Hi, I´m Mike and this is Angela and Jessica." <Čau, já jsem Mike a to je Angela a Jessica.> ukázal na dívky a obě se usmály.
„Sit down." <Sedni si> řekl Mike a poklepal na místečko vedle see. Skoro až nuceně jsem si tam sedla.
„So, where are you from?" <Takže, odkud jsi?> zeptala se Angela se zájmem.
„Ehm, I lived in France for three years, but I was small at that time. Then we moved in England and there we were for a year. And now we live in Czech." <Ehm, tři roky jsem žila ve Francii, ale to jsem byla tehdy malá. Pak jsme se přestěhovali do Anglie a tam jsme byli rok. A teď bydlíme v Česku.> objasnila jsem.
„Wait, you want to say, you moved again and now you live here, don´t you? <Počkej, chceš říct, že jste se pak znovu přestěhovali a teď žijete tady, ne?> zmateně se mě Angela zeptala.
„Ok, guys. I must to tell you a truth." <Dobře lidi, musím vám říct pravdu.> začala jsem.
další 2.kapitola
*****
Dejte mi vědět, jestli ji mám sem dál vkládat, jelikož už je skoro celá x) Líbí, nelíbí? A jestli stojíte o ty anglické části a tak .. x)
Autor: blondeTeru (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Life with THEM:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!