Audrey se zdá o někom neznámém. Je opravdu tak neznámý? A opět se vidí s Ericem a Angelou (prozatím). A taky se konečně objevují vysnění Cullenovi. Vezme ji to však víc, než by kdo čekal. Piště komentíky, abych věděla, zda se to líbí, nebo ne.. x)
05.06.2009 (13:30) • blondeTeru • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1874×
Snila jsem. Celou dobu jsem snila a představovala si, jak mě líbá. Užívala jsem si jeho polibky. Chvílemi byly něžné, jako by měl strach, aby mi neublížil. A pak vášnivé. Jako by mě chtěl hned na místě. Každý jeho dotek na mém roztouženém těle mi působil téměř elektrický šok. Chtěla jsem víc a víc.
„Crrrrrr " nějaký zvuk mi na chvíli překazil moje snění s panem neznámým. Přestalo to a já ve snění pokračovala. Jeho mužné ruce mě uchopily opatrně do náruče. a nesly mě na postel. Během intenzivního líbání zabloudily jeho chladné prsty po lem mého trička. Chtěla jsem víc. Vjel pod tričko a teď si pohrával se švy podprsenky.
„Crrrrrr " zas. Otráveně jsem otevřela oči. Uhodilo mě do nich pronikavé světlo. Líně jsem se natáhla ke sluchátku od telefonu a přiložila ho k uchu.
„Good morning lady. You wanted to wake up at nine. Have a nice day." <Dobré ráno slečno. Chtěla jste v devět vzbudit. Hezký den.> řekl recepční a zavěsil.
Zírala jsem bezmyšlenkovitě před sebe. Bleskově jsem se podívala na hodiny. Devět hodin. Jak jsem mohla kruci usnout?! Do Forks to je dálka a než se nachystám. A hlasité kručení v žaludku mi připomnělo, že jsem ani nevečeřela a ani nesnídala. Rychle jsem zalezla do koupelny a začala se dávat do pořádku. Moje úpravy skončily před jedenáctou. Hodila jsem na sebe džíny, tílko, na to košili a obula conversky, naházela všechny potřebné věci do tašky a vyšla z pokoje.
„Ááá, slečno Ransomová." poznala jsem hlas jednoho z učitelů.
„Ano, pane Milesi?" otočila jsem se a mile se usmála.
„Večer jsem vás neviděl u večeře a dnes ráno ani u snídaně. Bylo vám nevolno?" zdvořile se zeptal.
„Ne, jsem naprosto v pořádku. Jenže včera jsem byla tak unavená, že jsem okamžitě usla." omluvně jsem řekla.
„Slečno Audrey. víte že chlapci jsou zde zakázáni. Dávejte si pozor." a dřív, než jsem se vzmohla na odpor, odešel.
Pokračovala jsem v cestě, vyzvedla si auto, zajela do nejbližšího obchůdku pro jídlo a už jsem si to razila do Forks. Přes všechny ty zácpy jsem tam dorazila kolem půl jedné. Zaparkovala jsem blízko školního východu a začala se nacpávat. Zhruba za půl hodiny začaly vycházet davy studentů.
„Třeba se mi to vážně jen zdálo. Třeba jsem paranoidní. Na to existují léky" mluvila jsem si sama pro sebe.
„Hi, beauty." <Ahoj, krásko> vykřikl někdo do mého auta. Lekla jsem se až jsem poskočila.
„Did I scared of you? I didn´t mean to do it." <Vylekal jsem tě? To jsem nechtěl.> zákeřně se na mě Eric usmál.
„Very funny. Where do you have the others?" <Velmi vtipné. Kde máš ostatní?> zeptala jsem se.
„They´ll come. Look, there is Angela." <Přijdou. Podívej, tam je Angela.> a ukázal ke škole. Rozhodla jsem se vystoupit z auta,a bych je mohla normálně uvítat.
„Hi Audrey I glad to see you again." <Ahoj Audrey, ráda tě znovu vidím.> usmála se na mě Angela.
„The same to you. So what do you want to do today?" <Nápodobně. Tak co dneska chcete dělat?> zeptala jsem se se zájmem.
„We´re waiting for Mike and Jessica now. And later.. We can go in La Push? There is really gorgeous beach." <Čekáme na Mika a Jessicu. Můžeme jít do La Push? Je tam opravdu nádherná pláž.> básnila Angela.
„Ok, can we sit on bench for now?" <Fájn, můžem si sednout na chvilku na lavičku?> zeptala jsem se. Kývli, tak jsme zamířili k nejbližší lavičce.
„Okay, now you tell me something about you. or may about school? Something interesting?" <Dobře, teď mi řekněte vy něco o vás. nebo třeba o škole? Něco zajímavého.> chtěla jsem z nich něco dostat.
„Ehm, interesting. This guy has sex with this girl." <Ehm, zajímavého. Ten kluk spí s tou holkou.> a ukázal Eric na rádoby frajírka a intelektuálku opodál
„Come on, Eric." <No tak, Ericu.> vložila se do toho Jessica.
„This guy is a womanizer. And this one is really boring. And that guy, standing by car, is sweet, but he´s a gay. And look there. Cullens boys." <Tenhle kluk je děvkař. A tamten je opravdu nudný. A ten kluk, co stojí u auta je sladký, ale gay. A podívej tam, Cullenovi.> dořekla Angela a mě ztuhla krev v žilách a začala jsem zrychleně dýchat.
„What are you doing this?" <Co to děláš?> zeptal se mě pobaveně Eric. Až teď jsem si uvědomila, že dýchám příliš hlasitě.
„Well, Cullens. Are they interesting?" <Dobře, Cullenovi. Oni jsou zajímaví?> dělala jsem nechápavou.
„Absolutely. Almost nobody don´t knows anything about them. Maybe for this they´re so attractive." <Rozhodně. Téměř nikdo o nich nic neví. Možná proto jsou tak přitažliví.> zadumaně pronesla Angela.
„I think, they´re ordinary dandies." <Já myslím, že jsou obyčejní frajeři.> řekl Eric.
Ne, nebudu přece vyšilovat, musím se uklidnit. Jakoby nic jsem se poohlédla jejich směrem. Opravdu se procházeli jak největší frajeři, a jejich cesta pomalu směřovala k nám. Cože?
„Are they going here?" <Oni jdou sem?> špitla jsem téměř bez dechu.
„Probably, they´re having car here." <Asi, mají tady auto.> řekla nezaujatě Angela.
Ve mně opět ožily červené krvinky. Krev se mi nahrnula do tváří, které okamžitě zčervenaly. Musela jsem se hlídat, abych pravidelně dýchala. Přestala jsem je sledovat a raději jsem začala pohledem provrtávat zem.
„Hi, excuse me, but your car is blocking my car." <Čau, omlouvám se, ale tvoje auto blokuje to moje.> řekl někdo sametovým hlasem. Užívala jsem si každé vyřčené slovo.
„Hullo! Are you hearing me?" <Haló! Slyšíš mě?> znovu promluvil. Nevnímala jsem smysl té věty, jen ten hlas.
„W-what?" <C - co?> pohlédla jsem na něj. Edward na mě zíral jeho pronikavýma topazovýma očima. V tu chvíli jsem zapomněla na nutný příjem kyslíku, párkrát jsem se nenadechla a ztratila jsem přehled kolem sebe. Už jsem jen zaregistrovala, jak padám z lavičky. Vůbec nic jsem nevnímala, žádné hlasy, ani jsem nevěděla, jestli ležím, stojím nebo sedím. A najednou mi někdo pootevřel pusu - zvláštní, že tohle jsem cítila - a vdechl do mě doušek vzduch.
předchozí 2.kapitola
Autor: blondeTeru (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Life with THEM - 3.kap.:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!