Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Loď Snů - 10. kapitola

By AngelsSisters


Loď Snů - 10. kapitolaKulatá desátá kapitola je na světě a nese název ROZDÍLY TŘÍD A VÝPARY ANEB TJ. BODRÁ VĚC. Tato kapitola je z několika pohledů, které se neustále střídají, takže je tak trochu zmatená. Ale vy si s tím poradíte, já vám věřím. Jinak doufám, že se vám kapitola bude líbit! Přeji příjemné počtení a děkuji za komentáře! Odehnalka

10. kapitola – Rozdíly tříd a výpary aneb tj. dobrá věc

 

Pohled vypravěče

Večírek plynul v pomalém tempu. Všichni se skvěle bavili a ve společnosti s Bellou se někdy málem váleli po zemi. Edward i Fred ji hlídali na každém kroku, aby nevyvedla nějakou pitomost či aby se neopila.

Po nějaké chvíli se ozvala hudba a lidi začali tancovat. Fred vyzval k tanci Molly, Emmett tancoval s Rose, Alice s Jasperem a Esme s Carlislem. Edward nabídl rámě Belle a ta s úsměvem přijala.

Neuvědomovala si, že právě vstoupila do něčeho, o čem nikdy vůbec nesnila.

Že vstoupila do lepší společnosti a že tu horší pomalu, ale jistě opouští, i když si to nikdy nepřála…

 

Pohled Freda

Bella se na všechny usmívala a nevypadalo to, že by se musela přetvařovat. Byl jsem rád, že je šťastná, ale bál jsem se o ni. Nebyla zvyklá a ani dělaná, aby žila v takovémhle prostředí.

Ona si to neuvědomovala, to, že je ve společnosti, kterou kdysi nenáviděla a posmívala se jim a teď patří mezi ně.

Tichý hlásek vzadu hlavy mi říkal, že se stane něco špatného, ale já ho ignoroval. Byla veselá a nedělala žádné hlouposti, nepokazí se to. Nemůže. Je po tak dlouhé době otevřená k někomu jinému, než jsem já. Proč by se něco mělo pokazit, něco selhat?

Bella je silná a ona si tím vším poradí… Aspoň doufám.


Pohled Belly

Celou dobu jsem se s někým seznamovala a povídala. Ani chvilinku jsem nebyla sama, nebo jen s Edwardem, Fredem či Molly. S Fredem a Molly jsem se pořádně bavila jen na začátku večírku, pak jsem s nimi prohodila sotva pár slov.

Opera Prodaná nevěsta od Bedřicha Smetany, který patřil mezi mé oblíbence, se mi velmi líbila a šla bych klidně znovu.

Trápilo mě, že Fred má jakési tajemství, které mi neřekl a mě zajímalo proč. Žádné tajemství jsem před sebou neměli, teda aspoň jsem si to myslela. Ale říkal to s neletí v hlase a se smutkem v očích.

Chtěla jsem mu pomoct a vyslechnout ho, ale odmítl se na to bavit. Pochopila jsem to a on mi slíbil, že mi to někdy řekne.

Fred pro mě moc znamenal, milovala jsem ho jako vlastního bratra… Vlastně to byl můj vlastní bratr… Díky němu tu jsem a za to mu jsem vděčná… Navždy…

...

Edwardovo pozvání k tanci jsem samozřejmě nemohla odmítnout. Celou dobu jsem si dívali do očí a já měla pocit, že ho znám celé věky…

Po Edwardovi jsem si zatancovala s Fredem, se kterým jsem se neustále smála, pak s Emmettem, Carlislem a Jasperem.

Dobře jsem se bavila a chvílemi jsem litovala, že tu nemám sebou svůj skicák – tolik jsem toho chtěla namalovat. Nikdy jsem takovou šanci neměla – namalovat lidi v drahých šatech a podobné věci, které se mi tak často nenaskytoval.


Pohled vypravěče

V tu chvíli si něco uvnitř Belly říkalo, že tohle není to místo, kam patří, že patří do chudé, ale sympatické části lidstva. Že tady se nemá skvěle a že se tu docela i nudí.

Toho tichého šepotajícího hlásku si nevšímala, všímala si jen Edwarda a byla schopná pro něj udělat cokoliv… Tak jak říkal Fred.

Oslepila se láskou, láskou do druhého upíra. Láska je krásná věc, ale musíte zůstat sami sebou. Jinak vzniknou velmi nepříjemné věci, kterých můžeme později litovat.

Jenže, když jste zamilovaní, tak jste zamilovaní a neposloucháte ostatní. Je těžké dělat zamilované bytosti kázání, dávat rady a hlavně upozornění. Dotyčný vás neposlouchá, protože se na svět dívá růžovými brýlemi.

A pak si vše uvědomí, ale to je pozdě…

Bella teď neví, že může více ztratit, než získat, ale pomůže, když ji to někdo řekne? Ne, nepomůže.

Až po uši se zamilovala do Edwarda a její osud musí čekat, až si rozbije nos, až upadne, až si uvědomí, co vlastně dělala, i když nechtěla… Musí čekat, až Bella ztratí to, co našla…


Pohled Edwarda

Bella se chovala slušně, na všechny se usmívala, seznamovala a povídala. Ani jsem tomu nemohl uvěřit.

Všichni mi Bellu chválili, jak je milá a vychovaná, ale jen pár lidí vědělo pravdu, že v této společnosti nebývá pořád a že se přemáhá být slušná…

 

Pohled vypravěče

Edward, i když asi nechtěl, na to kápnul.

Bella si to moc neuvědomovala, ale přemáhala se, aby se na všechny usmívala, aby byla slušná  a nechovala se praštěně, jak byla zvyklá.

Chovala se tak, jak se nikdy nechovala, a ji se to uvnitř sebe samé protivilo. Nikdy nechtěla být bohatou dámičkou, která má nosánek nahoře a má vše, na co si ukáže.

Bella byla pravý opak, jenže vztah s Edwardem ji  dělalo tím, co ji bylo už od narození protivné.

Láska je nádherná věc a byla by i skvělá a bezchybná, kdyby nedělala takové věci, které se nám často protiví.


Pohled Molly

Něco se mi na Belle nezdálo. Jako by to nebyla ani ona…

Vlastně to bylo jasné, proč se mi nezdála – ona sem nepatřila. Sem, do toho bohatého a luxusního světa. Ani Fred nevypadal nejšťastněji…

Svěřil se mi s obavami, které měl a já je plně chápala. Kdyby Bella byla mou dcerou, měla bych stejné obavy… Vlastně je mám. Za těch šest dní mi přirostla k srdci.

Bylo divné, ale vůbec to nevypadalo, jako by se plavba blížila ke konci. Společně s Fredem jsme našli kapitána lodi.

„Kapitáne, můžu se zeptat?“ Kapitán se na mě otočil.

„Ale jistě Molly, ptej se.“

„Zítra bychom už měli být v New Yorku, ale moc to nevypadá. Jak to?“ přešla jsem rovnou k věci.

„Jsi jediná, kdo si toho všiml,“ usmál se Harold, tedy kapitán a já mu úsměv oplatila.

„S velením jsme se rozhodli plavbu trochu prodloužit, aby si lidé z prvních a druhých tříd více prohlédli, jsou to přeci často jen čestní hosté,“ vysvětlil Harold.

„A co třetí třída?“ ozval se Fred, který se teď mračil…

 


Pohled Freda

Bylo sobecké a hnusné jak mysleli jen na první dvě třídy. Ale ta třetí je tu také. Copak na ni nikdo nemyslí? Kdyby tohle slyšela Bella, neudržela by se a na toho kapitána by vyjela.

„C-co prosím?“ vykoktal kapitán.

„Třetí třída je tu snad také, ne?“ zopakoval jsem. Molly se na mě potěšeně usmála – ano, ona jediná věděla, že jsme se třetí třídy a že mě tohle ani za mák nepotěšilo.

„Promiňte, ale myslím, že vás tohle zajímat nemusí,“ odpověděl mi kapitán a já se naštval.

„Myslím, že může, protože, milý pane, já jsem ze třetí třídy,“ usměji se falešně a kapitán zůstane překvapeně stát.

„Pozvala jsem ho já a vidíš tu dívku támhle, to je jeho sestra, ta přišla s Cullenovými, chodí s mladým panem Edwardem,“ řekla a ukázala na Bellu.

Kapitán překvapeně zamrkal a já se na něj zazubil. Kapitán byl v koncích…


Pohled Belly

Už mě to tu začínalo nudit. Kdybych se tak mohla někam vypařit… A pak jsem dostala nápad.

Zrovna jsem tancovala s Edwardem a tak jsem si stoupla na špičky, aby nebyl tak daleko. Vypadal překvapeně.

„Nechceš se vypařit?“ zašeptala jsem tak, aby to nikdo jiný neslyšel. Koukla jsem se do jeho očí.

Na jeho tváři se objevil krásný pokřivený úsměv a přikývl. Chytl mě za ruku a nenápadně jsme vyšli ze sálu…

 

Doufám, že se kapitola líbila!

Děkuji za komentáře a pochvaly, které píšete!




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Loď Snů - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!