Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love is dead 25

Sraz Ostrava!!! 27


Love is dead 25Takže, je tu další dílek po dlouhé době. Doufám, že se vám bude líbit, pište komentíky a AAAloháá

„Tak co Bells? Už ses té hrůzy zbavila?“ zeptal se mě Charlie, když jsem se vrátila s Edwardem z nemocnice.

„Ano, konečně,“ oddechla jsem si.

„Kde je Edward?“ zeptal se mě Charlie.

„Po obědě se pro mě staví, přespím u nich, nevadí ti to, že ne?“ zeptala jsem se.

Samozřejmě, že nebudeme spát u Cullenů, pojedeme do našeho hnízdečka lásky a tam budeme dělat takové věci, že… Moment žádné věci, musím se učit na ty opravné zkoušky. Ach jo, a já se tak těšila.

„Copak chceš k obědu?“ zeptala jsem se ho, když nic nedodával.

„Dneska ještě vařím já, odpočiň si,“ chtěl vstát, ale já ho shodila zpátky na pohovku.

„Ne, ne, už se takhle se cítím trapně, že za mě všechno děláš a ta ruka mě stejně už nebolí, tak se hezky dívej na televizi a já ti něco připravím.“ Nečekala jsem na jeho odpověď a šla do kuchyně.

Jídlo jsem měla hotové za hodinu. Oba dva jsme se najedli a zrovna, když jsem umývala nádobí, zazvonil někdo na zvonek.

„Já tam dojdu,“ řekl Charlie a já si došla nahoru pro věci. Samozřejmě jsem si nezapomněla sbalit i učebnici biologie. Sešla jsem schody a vyšla před barák.

„Tak ahoj, tati.“

„Ahoj Bells a nezlob,“ řekl na oko vážně Charlie a zavřel dveře.

Edward mi galantně otevřel dveře a sám potom nastoupil na místo řidiče. Celou cestu bylo hrobové, za to příjemné ticho.

Já jsem si představovala, co bychom asi tak s Edwardem celý den dělali, kdybych se nemusela učit tu zatracenou biologii.

Dorazili jsme ke Cullenům domů, ani jsem nevystoupila, Edward si šel pro věci do domu a během třech vteřin byl zpátky. Chtivě se na mě podíval, pohled jsem mu oplatila a on co nejrychleji jel k našemu domečku.

Přijeli jsme k němu ani jsem nečekala, než mi přijde otevřít dveře a vystoupila sama. Namířila jsem si to ke vchodu. Odemkla jsem dveře a vešla dovnitř.

Nerada jsem vylezla schody nahoru do ložnice, vyndala z tašky učebnici biologie, lehla si na postel a začala se učit. Snažila jsem se to do hlavy dostat asi hodinu, ale marně.

Řekla jsem si, že mi možná sprcha pomůže a tak jsem zalezla do koupelny a vysprchovala se. Sprcha mi trochu pročistila hlavu, ale zapomněla jsem si vzít čisté oblečení.

Zabalila jsem se do osušky a vešla do pokoje. Jakmile jsem otevřela dveře, zastavila jsem se. Stál tam Edward, ale než jsem se nadála, ležela jsem na posteli, on na mně a líbal mě. Musela jsem se učit. Bylo těžké se odtáhnout od jeho nádherně vypracované hrudi, ještě ke všemu když byl bez trička, ale dokázala jsem to.

„Edwarde, přestaň, musím se učit latinské názvy částí těla.“ Šibalsky se na mě usmál a řekl.

„Neboj, už se na tom pracuje.“ Chtěla jsem odporovat, už jsem se nadechovala, ale on mi přiložil prst k mým ústům a tak mě umlčel.

Pohladil mě po hlavě. „Takže, lebka – cránium.“ Líbal mě do vlasů a mezi polibky říkal: „Schovává zvláštně tvořený cerebrum, což je mozek. Pro mě je velkou záhadou.“ Přesunul se svými rty k mému obličeji. „Další je oculus.“ Dal mi dva něžné polibky na každé oko. „Násus.“ Polibek na nos. „A facies je nádherná. V životě jsem hezčí tvář neviděl.“

Začal mě líbat na rty a já zčervenala jak rak, ale po chvíli se jeho rty rychle přemístily k mému krku. Zdržel se u mé krční tepny. „Krev ti pulzuje jako o závod. Divím se, že ti arteria ještě nepraskla.“ A líbal mě dál.

Když už ho to asi přestalo bavit, tak se jeho rty rozhodly putovat níž. Zastavily se až u mých ňader.

„Můj lingua touží hrát si s tvými mamma. Jestlipak víš, co to znamená?“ Tázavě jsem se na něj podívala. „Nevíš? Tak ti to musím ukázat.“ A začal si jazykem hrát s mými prsy. Slastně jsem vzdychla a zaklonila hlavu. Tady se zdržel hodně dlouho.

Pak se dostal níž až na místo, kde pod kůží byla děloha. „A tady pod tou krásnou, hebkou a skoro sametovou pokožkou je uterus.“ Dal mi na to místo pusu. Pak se přesunul až k mému nejintimnějšímu místečku. Šibalsky se na mě usmál a… dál prozkoumával moje tělo.

Prohýbala jsem se jako proutek. Chtěla jsem si ho přitáhnout k sobě, ale ani jsem se o to nepokusila, protože v tom nejlepším se odtáhl.

Vzal mou nohu, chytl jí za lýtko a nadzvedl ji. „Tvoje membrum je k zulíbání, ale nejvíc se mi líbí tvoje genú.“ Chytil mě pod kolenem a začal ho něžně pusinkovat. Proboha, já se snad neudržím.

Cílem toho co tu teď dělal, bylo asi to, aby mě naučil latinské názvy částí těla. Bohužel mu to ale nevyšlo, protože stačil jediný jeho dotyk a všechny slova, která vyslovil, se rozplynula jako dým.

Poté se vrátil k mým rtům a neopustil je, až do té doby, kdy jsem se potřebovala nadechnout. Jeho ruce dělaly přesný opak než jeho rty, putovaly po mém těle, dotýkaly se mě všude, a když říkám všude, tak myslím úplně všude. Když jsem mu ale chtěla sundat tričko, položil mé ruce zpátky na postel a pokračoval



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love is dead 25:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!