Tak a je tu další... předposlední dílek. Doufám, že si ho užijete a zanecháte koment. TAkže Ahoj
21.12.2009 (13:30) • Kacikacka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 4320×
Edward mi něco tajil a já na to nemohla přijít. Když jsem se ho snažila nějakým způsobem vydírat, aby mi to řekl, otočilo se to a vydíral on mě, takže mi nezbylo nic jiného než čekat, čekat a čekat, co z něj nakonec vyleze.
Hned 1. prázdninový den Alice ukecala Charlieho, abych u nich mohla zůstat a Charlie s podezřelým úsměvem kývnul. Že by v tom měl taky prsty? ptala jsem se sama sebe, ale hned jsem to zamítla.
Myslela jsem si, že když to Alice domluvila, bylo to hlavně kvůli Edwardovi a budu celou dobu s ním, ale to jsem se mýlila.
Edwarda ani Alici jsem celý večer neviděla a Emmett mě donutil dívat se s ním na baseball. Že prý toho musí využít, když se mě nikdo nezastane.
Když už nešlo udržet oči otevřené, popřála jsem dobrou noc a šla jsem k Edwardovi spát. Jen co jsem se vysprchovala a vyčistila jsem zuby a padla do postele, která byla nasycena Edwardovou dokonalou vůní, tak nebylo divu, že jsem hned usnula.
„Alice, to nemyslíš vážně? Na co jí to bude?“ slyšela jsem Edwardův křik, tak jsem zmateně otevřela oči. „Říkám ti, že ne!“ zakřičel ještě a už otevíral dveře do jeho pokoje, kde jsem momentálně spala. ,,Ahoj,“ usmál se a líbnul mě na čelo. „Nechtěl jsem tě vzbudit,“ omluvil se, když jsem zívla.
„To je v pohodě. Už se mi stejně nechce spát,“ usmála jsem se, a abych svým slovům dodala váhu, vyskočila jsem z postele.
„Esme ti připravila snídani,“ upozornil mě, když mi zakručelo v břiše.
„Dobře,“ s kývnutím jsem šla do koupelny, kde jsem měla oblečení ze včerejška, ale nebylo tam. „Alice?“ křikla jsem.
„Bello,“ přiletěla s úsměvem.
„Kde mám oblečení,“ zeptala jsem se podezřele.
„Běž se nasnídat. Něco ti připravím,“ dotlačila mě ke schodům a zdejchla se.
S povzdechem jsem šla do kuchyně, kde už byla Esme a na stůl pokládala talíř s toasty. „Díky,“ usmála jsem se mile a z lednice vytáhla mléko.
„Nemáš zač,“ usmála se a odešla.
Měla jsem docela hlad, tak jsem snědla všechno a než jsem stihla uklidit talíř, přiletěla Alice a vytrhla mi ho z ruky. „Pojď se mnou. Mám pro tebe překvapení,“ skákala nadšeně a táhla mě za sebou.
Jak jsem předpokládala, skončili jsme v její ložnici a megalomanské šatně. „Obleč si to,“ podala mi nechutně růžové krajkové prádélko.
Chtěla jsem něco říct, ale než jsem otevřela pusu, Alice mě zatlačila do koupelny a s podezřelým úsměvem za mnou zavřela dveře.
Radši jsem si ty kousky neprohlížela, abych se nečervenala, protože Emmett by měl druhé vánoce. Shodila jsem ze sebe noční košilku a navlékla se do těch odvážných kousíčků. Jedno se Alici vážně upřít nedalo a to push-up podprsenka, ale to bylo v oblékání tak všechno.
Ve spodním prádle jsem vylezla připravená na všechno a čekala, do čeho mě Alice navlékne. Podala mi riflovou minisukni a lesklý top za krk. „Je to kvůli Edwardovi,“ připomněla mi potichu, když jsem chtěla protestovat.
Potom mi podala bílé lodičky s lesklými kamínky, jak jinak, než na opravdu vysokém, jehlovém podpatku.
Chtěla jsem protestovat, ale když jsem si vzpomněla na Edwarda, nechala jsem pusu zavřenou. Chytla mě za ruku a táhla do koupelny. „Rose,“ zavolala, když mě posadila na židli.
Rose přiběhla hned a Alice jí podala modrý lak na nehty. Protože jsem neměla silonky, vyzula mi boty a pustila se do úpravy mých nehtů jak na nohou, tak na rukou.
Mezitím kolem mě skákala Alice a make-upem mi kreslila novou fasádu. „Hotovo,“ zavýskla radostně a zatleskala.
„Já taky,“ kývla Rose a zavřela lahvičku s lakem.
„Ještě počkej,“ zastavila mě Alice, když jsem se chtěla postavit a odejít.
„ Co zas?“ svezla jsem se otráveně zpátky do židle.
Neodpovídala, tak jsem na ní koukla. Měla nepřítomný výraz, takže měla vizi. Čekala jsem, kdy se vrátí do přítomnosti, aby mi řekla, proč mě tu drží. „Vezmi si tohle. Bude tam trochu zima,“ strčila mi do ruky silonky.
„Díky,“ poděkovala jsem zaskočeně a začala si je natahovat.
Ještě mě naposled zkontrolovala a se spokojeným úsměvem mě pustila. „Edward je dole,“ křikla, když jsem se rozhodovala, kam jít.
Edward na mě čekal pod schody a na sobě měl obyčejné džíny a černé tričko, které zvýrazňovalo jeho svalnatou hruď. „Jsi nádherná,“ přitáhl si mě k sobě, aby mě mohl políbit.
„Ne,“ zasténala za mnou Alice, ale bylo pozdě.
Moje rty se ocitly v dokonalé souhře s těmi Edwardovými a ani jeden z nás nechtěl přestat. „Edwarde, nestihnete to,“ tahala ho Alice za rukáv, tak se ode mě nesouhlasně odtáhl. Něco nesrozumitelného zamumlal a za ruku mě vedl do garáže.
„Bello, budeš mi chybět,“ objala mě, a tak mě utvrdila v tom, že naše cesta bude asi na dýl.
„Ty mě taky,“ opětovala jsem jí obětí a pak už jsem jenom putovala z náruče do náruče.
„Ale no tak,“ mírnila je Alice. „Nestihnou letad…,“ zarazila se z ničeho nic. „…lo,“ dořekla šeptem a všichni se na ní podívali.
„My někam letíme?“ otočila jsem se na Edwarda, který jí probodával pohledem.
„Ne, to si Alice jenom vymyslela, aby nás už vyhnala,“ snažil se to zachránit.
„Edwarde!“ okřikla jsem ho, aby mě přestal tahat za nos, ale to už mě strkal do auta.
Ve zpětném zrcátku jsem si ještě všimla pohledů ostatních a toho omluvného od Alice a pak jsme vyrazily směr Seattle.
Autor: Kacikacka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Love is dead 28:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!