Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love is everything of you - Prológ + 1. kapitola

rob1


Ku klanu Cullenovcov sa dva roky po narodení Renesmee pridala nová upírka. Má vyše tisíc rokov. S Cullenovcami sa spriatelila a stala sa členom rodiny. Skrýva však veľa tajomstiev a začnú sa diať zvláštne veci. Kto je v skutočnosti Natália Orentová-Cullenová?

Prológ

Láska. Čo to slovo vlastne znamená? Je to cit, ktorý nemá nikdy pominúť. Dokáže však tento krásny a nevšedný cit preraziť brány nenávisti a zloby? Je nenahraditeľná a človek je bez nej prázdny a stráca zmysel života. Dokáže prežiť pravá láska aj tisíc rokov? Čo ak nám zlý svet okolo nás začne brať našich milovaných? Má vôbec zmysel niekoho milovať, keď vieme, že aj tak o neho prídeme? Ako sa cíti človek, keď príde o poslednú šancu na lásku? Dokáže láska prežiť aj keď je nechcená? Od lásky je len krôčik k nenávisti, ale je aj krôčik z nenávisti späť k láske?

 

1. kapitola

Sedela som na stoličke na terase a dívala sa na hviezdy. Žijem už tisícky rokov, ale hviezdy ma nikdy neprestanú fascinovať.

„Teta Natália! Teta Natália!" ozval sa krik šesťročnej Renesmee Cullenovej, mojej netere.

S povzdychom som sa otočila a zaregistrovala iba rozmazanú šmuhu ako mieri ku mne. Prižmúrila som oči a trošku sa na stoličke odsunula. Natiahla som ruky na kolená.

Bác.

Renesmee to nečakala a tak skončila v objatí mojich rúk. Nahnevane špúlila pery.

„Teba nikdy neprekvapím," zamračila sa Nessie. Žiarivo som sa na ňu usmiala a pustila ju. Renesmee sa postavila a oprášila si tepláky.

„Mama nás volá dovnútra. Už je večera," zakričala Renesmee a so smiechom sa rútila dovnútra. Pokrútila som hlavou a zasmiala sa. Tá sa nikdy nezmení. Postavila som sa a zamierila dovnútra domu. Máme krásnu vilu vo Forks. Vo Forks ostávame iba kvôli Charliemu, je to Renesmin dedko. Veľmi si ho obľúbila. Ešte dnes si pamätám, ako si ma nedôverčivo premeriaval, keď ma Carlisle predstavil ako novú členku rodiny.

Povedali sme mu, že som stratila rodičov a oni sú moji jediní príbuzní. To určite, som staršia ako oni všetci dohromady. Charlie mi veľmi nedôveroval, ale to sa zmenilo, keď videl, ako si rozumiem s Renesmee. S úsmevom som vošla do kuchyne. Rosalie robila šalát a Esme stála pri sporáku.

Renesmee nedočkavo sedela za stolom a sledovala jedlo. Pokrútila som hlavou, sadla si do kresla a zobrala knihu zo stola. Myslím, že bola Edwardova. Tieto ich podivné rodinné zvyky. Pri raňajkách, obede a večeri, sme museli všetci sedieť s Renesmee za stolom, aj keď sme sa jedla ani nedotkli.

„Konečne,"ozvala sa Renesmee a nadšene sa pustila do jedla. Usmiala som sa na ňu. Tá malá sa mi dostala pod kožu. Ale vlastne, komu nie? Pri mne sa ozval smiech. Otočila som sa a zbadala Edvarda. Jemne som sa na neho usmiala. Úsmev mi opätoval.

„Alternatívna medicína?" opýtal sa ma a ukázal na knihu, čo som mala. Iba som pokrčila ramenami.

„Tak, rodinka, potom príďte do obývačky. Musíme sa porozprávať," povedal Carlisle ako hlava rodiny. To znamená  rodinná porada. Zamračila som sa. Snažila som sa Carlislovi dostať do hlavy. Narazila som na vodnú bariéru. Prečo som mu hovorila, ako sa ubrániť môjmu vniknutiu do mysli? Carlisle sa na mňa jemne usmial.

Opätovala som mu ho zamračením. Keď Renesmee dojedla, presunuli sme sa do obývačky. Sadla som si do kresla pri Emettovi a Rosalii.

„Musíme sa presťahovať. V nemocnici už začínajú mať podozrenie, lebo nestarnem," povedal Carlisle.

Všetci na neho vystrašene pozerali

„Ale čo povieme Charliemu?" opýtala sa Bella. Povzdychla som si. Toho chlapa som si celkom obľúbila. Renesmee sa rozplakala. Nechcela opustiť dedka. Bude jej veľmi chýbať. Posadila som sa k nej a pritiahla si ju do náručia.

„Neboj sa, Nessie, bude to v poriadku. Neplač," upokojovala som ju. Nessie pokrútila hlavou.

„Jjja ne-nechcem o-pustiť d-dedka," plakala a triasla sa. Pohladila som ju po chrbte. Na chvíľu som sa zamyslela a pozrela sa na Carlisle. Obzrela som si ho od hlavy až po päty.

„Neboj sa, Ness, nikoho nemusíš opúštať," povedala som. Nessie ku mne zdvihla svoje uplakané oči.

„Vážne?" opýtala sa ma.

„Vážne," prikývla som jej. Všetci sa na mňa prekvapene pozreli.

„Carlisle, máme pred sebou ešte veľa práce."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love is everything of you - Prológ + 1. kapitola:

 1
08.07.2013 [20:18]

Emi28super.. Emoticon Emoticon teším sa na ďalšiu.. Emoticon Emoticon Emoticon

2. Petulka
08.07.2013 [17:43]

daléééééééj!!!! rýýchlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AliceCullen2
08.07.2013 [15:52]

prečo si prestala snad si nemysliš ,že to je blbosť nie začína to zaujímavo a bola by som nešťastna keby si prestala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!