další je tu.... prosím, kdo to čtete, nechte tam svůj názor...
11.05.2009 (18:00) • KristenCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3556×
14. kapitola - Boj
Přípravy na předem prohraný boj se chýlily ke konci. Dnes je neděle, dnes již přípravy na boj probíhají jinak, než doposud. Po celý týden nás Jasper učil bojovat z blízka, používat své schopnosti v boji, ale dnes ne. Dnes jsme spolu trávili své poslední chvilky. Loučili jsme se. Myslím, že to je pro nás celkem důležité.
Můj psychický i fyzický štít budeme neustále používat, tak zněla dohoda s Jasperem. Zase tu jsou ty obavy, o mé nejbližší. Během tohoto týdne mi všichni ještě víc přirostli k srdci, bude to těžké.
Jane a Alec. To je další kapitola mého trápení. Přidají se k nám? Tohle záleží na rozhodnutí jediné osoby, největšího zastánce Ara. A další věc. Rozhodne-li se jít proti nám, budu moct proti ní bojovat? Na to jsem si nedokázala odpovědět. Sice je/byla má nejlepší kamarádka, ale bude-li chtít ohrozit mou rodinu...
S rodinou jsme se dohodli, že použijeme Rosaliinu moc. Já vím, je to riskantní, ale jak jinak byste chtěli ve vojácích „Nejsvětější trojce" vyvolat nenávist k nim. Samozřejmě se to může obrátit i proti nám, ale co na tom záleží. Už je to stejně prohrané.
„Edwarde, já se bojím." Přerušila jsem ticho, když jsme leželi v posteli a tulili se k sobě.
„Taky se bojím, lásko. Bojím se, že tě ztratím."
„Ale to já taky. Miluju tě, a moc."
„To já tebe taky."
„Aro nám bude chtít přečíst myšlenky. Nemám pravdu?" napadlo mě.
„Asi ano. Nikdo se k němu nesmí přiblížit. V boji ke kontaktu nedojde." Odpověděl mi.
Políbila jsem ho. Nechtěla jsem, aby na to myslel, ne teď. V tom polibku bylo spousta emocí. Vášeň, utrpení, bolest, něha, dychtivost... Tuto noc, poslední, jsme se jen objímali a líbali. Hlavní bylo, že jsme spolu.
Je pondělí ráno. Alice kupodivu všech nenachystala nikomu oblečení, ani sobě. (trocha sarkasmu: A to přijde tak vzácná návštěva.) Vzala jsem si tedy obyčejné jeansy a bavlněné strechové tričko. Při boji to tolik nesvazuje, jako například korzetové šaty.
Dorazili jsme na louku. Díky Alice jsme věděli, v kolik přijdou. A jako vždy se Alice nemýlila, dorazili za ani ne 5 minut. Naši soupeři. Po dnešní noci jsem si začala myslet, že tento boj neprohrajeme. Dala mi sílu. Nechtěla jsem ztratit někoho tak krátce po našem shledání.
Rozestoupili se a ve středu gardy se objevili, Aro, Caius a Marcus. Po jejich boku se objevili Alec, Jane, Demetri, Felix a ostatní, které ani neznám. Volturiovi totiž rádi a často měnili své služebnictvo, jen to nejvěrnější si nechávali.
„Dobrý den, poupátka. Dobrý den, Cullenovi. Carlisle." Pronesl s falešným úsměvem. Vyšel z formace, za ním jen osobní strážce, Felix.
„Zdravím, přátelé." Řekl Carlisle a pokynul směrem k Volturiům.
„Ano, správně. My jsme přátelé, Carlisle. To, co se tu dnes děje, je pouze mezi námi a poupátky."
„Tím si nejsem tak docela jist. Nyní jsou to mé dcery, protože - jak jsi byl jistě obeznámen - se provdaly za mé syny."
„Dobrá, jak myslíš. Ó, omlouvám se. Jaké fau paix. Gratuluji k manželství." A sarkasticky se zasmál. „Trochu mě mrzí, že jsem nebyl mezi pozvanými."
„Utekly jsme z Voltery, protože nám vadil Váš styl života. Zabili jste naši kamarádku. Za to Vás nesnášíme. NIKDY se s Vámi zpět nevrátíme." Už jsem to nevydržela. Edward mi jemně stiskl ruku. Pomohlo to, uklidnila jsem se. „Omlouvám se za přerušení." Dodala jsem.
„Ano, ale to mění úplně celou situaci, že?" pečlivě si nás prohlížel. Marcus mu přiložil ruku na nahou část těla. Aro se zamyslel a pak dodal: „Hm... velmi zajímavé, jejich vztahy jsou mnohem silnější... Chelsie?" řekla a pokynul malé, blonďatá upírce.
„Bello, štít." Pošeptal mi velmi tiše Edward. Rozhodila jsem svůj štít na všechny, kteří bojovali po našem boku.
„Obávám se, že pokud nám nevydáte Isabellu, Alici a Rosalii, nevyhneme se boji." Varoval Aro.
„Tím jsme si jisti." Pronesl Carlisle. „Ale máme ještě jeden dotaz."
„Prosím, ptejte se."
„Jane, proč se na mě zlobíš?" Ptala jsem se jí. Edward mi řekl, že je na mě naštvaná.
„Bello, byly jsme kamarádky, vzpomínáš!?"
„Jistě."
„Tak proč jsi nás nevzala s sebou, nebo alespoň nás nepozvala na svatbu."
„Myslela jsem, že nechceš odejít bez Demetriho. A svatbu - pokud to přežijeme - uspořádáme další, lepší. Pojď sem." A vyběhla jsem jí vstříc. Na půli cesty, mezi dvěma skupinami jsme se srazily.
„Omlouvám se."
„To je dobré."
„Je mi odpuštěno?" ptala jsem se s nadějí v hlase.
„Jistě." To už u nás byl i Alec.
„Přidáte se k nám?"
„Jistě!" řekli sborově.
„Děkuju. Jane, ty budeš bojovat proti Demetrimu?"
„Ano. On mě nemiloval, jen mě hlídal. Pro Ara. Zjistila jsem to, když jsem si vyslechla jejich rozhovor."
„To mě mrzí."
„To nemusí. Pokud bude boj, beru si jeho a Ara já. Dovolíte mi to?"
„Uvidíme."
„To teda bude boj. Přetáhli jste na svou stranu mé nejlepší trumfy. Bude boj!!!" prohlásil Aro rozhořčeně.
„Fajn. Jdeme na to, Rose?" přikývla a chytla mě za ruku.
„Ha, ha. Tím nás nezastrašíte. Víme, že Rose žádnou schopnost nemá." Vysmíval se Caius.
„Blbče!" špitla Rose.
„Tři, dva, jedna," odpočítávala jsem: „TEĎ!"
Stalo se něco, co nikdo nečekal.
Mám dotaz! Jelikož je toto předposlední díl mé povídky, ptám se Vás, mých věrných čtenářek. Mám pokračovat v psaní? Mám 3 návrhy: povídku s názvem KŘÍDLA v níž bude Bella kříženec anděla s upírem; povídku KNIHA BUDOUCNOSTI, která se bude odehrávat od roku 2005, kdy bylo vydáno Stmívání. Bude ho prožívat Bella. Po přečtení našeho 1. dílu bible, se jí stane stejný příběh, jako Belle v knížce; a povídku MILUJÍCÍ ZRÁDCE. Bella bude opět žít ve Volteře a bude pověřená úkolem rozvrátit rodinu Cullenových...
Tak kterou???
Autor: KristenCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Lovely - Gracefull Vampires 14.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!