Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovely - Gracefull Vampires 5.kapitola


Lovely - Gracefull Vampires 5.kapitoladalší dílek... tettokrát zzatím nejdelší

5.kapitola – Návštěva

Když jsme přijely domů, začaly jsme řešit náš „malý“ problém. Jiní upíři. „Všimly jste si jejich očí? Nemůžou být zlí… teda můžou, ale jsou to vegetariáni. Řekla bych, že když už se člověk, teda upír, rozhodne nepít lidskou krev, tak musí mít svědomí. Navíc, ten blonďáček měl v sobě nějaké kouzlo…“ při posledních slovech se Alice přímo rozplývala. „Ano, máš pravdu. Teda v tom prvním, ne to s tím blonďáčkem. Asi budou dobří, ale co když jsou teritoriální?“ Namítla Rose a já jen přikyvovala. Alice, ví o nás?“ „Jistě.“ „A mají plán?“ „Ne, neví co dělat!“ odvětila ni Alice. „Necháme první krok na nich!?“ vložila se do našeho rozhovoru Rosalie. „Souhlasím,“ řekly jsme s Alicí sborově a pak se všechny rozesmály.  Po pár minutách smíchu se Alice nečekaně vzpřímila. Myslela jsem, že se něco děje, že měla vidění. „Nepůjdeme na lov?“ zeptala se, já se neudržela a bouchla smíchy. Pak se přidala i Rose. Alice se zamračila. Začala jsem zběsile přikyvovat hlavou, a tak se začala smát i Alice. Vyšly jsme z domu a stále se smály. Šly jsme k lesu. Když jsme si byly jisty, že nás nikdo neuvidí, začaly jsme utíkat. Bylo to tak osvobozující, všechny potíže ze mě v tu chvíli spadly. Narazily jsme na stádo srnek. Po dni plném pálení v krku to bylo velmi osvěžující, jako když v parném dni vlezete do bazénu.

Další dny ve škole proběhly „normálně“. Davy čumějících studentů se zúžily, učitelé taky debatovali o něčem jiném než o nás… Na biologii jsme se s Angelou moc nebavily, nebyla zrovna výřečná.

Jednoho dne prolomila její mlčení: „Bello, ten kluk, na kterého už týden koukáš je Edward Cullen.“ „Co? Kdo?“ to mě úplně zaskočilo. „Ten na koho zíráš. Edward Cullen.“ Zopakovala, už trochu netrpělivě. „Jo. Aha! Dík!“ viděla jsem jak se usmál. Chtěla bych to vidět. Bohužel byl otočený směrem k učiteli. Bože, na co to myslím, vždyť znám jeho jméno teprve pár sekund! Uklidni se, Bello Swan-Haleová!!!

Zbytek dne pak proběhl celkem normálně.

Na parkovišti jsme parkovaly zase v rohu, kam na nás zíral ten kluk… myslím, Edward. Nevěděla jsem, co mám dělat, tak jsem rychle vlezla do auta a odjely jsme. Domu jsme dojely za necelých deset minut. Vběhla jsem do svého pokoje a pustila znovu Debbusyho, tentokrát Moře. Při hudbě se mi lépe přemýšlelo, tak jsem „zapnula“ mozek. Co a jak řešit? Co to bylo za zvláštní dobrý pocit, když se zasmál? Hřálo mě u mého mrtvého srdce?

Po chvíli mého rozjímání jsem uslyšela někoho přijít ke dveřím a následně zaklepat. „Dále.“ Řekla jsem a do pokoje vtrhla Alice. „Nad čím přemýšlíš?“ zeptala se mě. „Ani nevím. Nad spoustou věcí.“ Nechtěla jsem se přiznat. „Proč?“ dodala jsem. „No, napadlo mě… co kdybychom šly… nakupovat?“ viděla jsem jiskřičky v jejích zelených očích. „Ach, Alice… no dobrá. Ale najdeš si práci. My všechny.“ „Díky Bello, díky, díky, díky, dí-“ „Tak pojď do obýváku, počkáme tam na Rose, až se vrátí z lovu.“ „Dobře.“ To znělo jako bych byla nejrozumnější ze sester, přitom jsem byla nejmladší.

Rose se vrátila zanedlouho. Než jsme ji stačily obeznámit s naším plánem, Alice se na nás smutně koukla a šla ke dveřím. Otevřela je a v nich stál mě povědomý upír a neznámá upírka. „Dobrý den, Carlisle a Esme. Já jsem Alice, támhle ta bloncka je Rose a tohle je Bella “ řekla Alice a oni na ni jenom udiveně zírali. Rose nesnášela, když o ní někdo řekl „bloncka“. Nevím, proč jí tak Alice řekla. Asi nějaký „vnitřní“ spor mezi nimi. „Omluvte prosím mojí nezdvořilost, pojďte dál.“ Ještě dodala s úsměvem. Stále udiveni malým stvořením vešli dovnitř. „Posaďte se.“ Nabídla jsem. „Vy asi nejste z Voltery, že?“ ujišťovala jsem se. „Ne, nejsme. Proč se ptáte?“ odpověděl mi… Carlisle. Když se všichni usadili, začaly jsme vyprávět náš příběh. Jak jsme poznaly, byli velmi milí a otevření.

Následně proběhlo velké seznamování s dětmi doktora a jeho ženy. Se všemi jsme si potřásly rukou, až na Emmetta, ten nás všechny najednou objal.

Pak se Carlisle zeptal na něco, co nás překvapilo. „Proč jste vlastně utekly? Říkaly jste, že Vás nenutily pít lidskou krev, tak jako mě!?“ „Omlouváme se. Jak jsme řekly, jsme stejně silné jako Aro, Marcus a Caius. Alice vidí do budoucnosti, Rose je krásná a asi umí vyvolat lásku a nenávist a já jsem štít.“ Zopakovala jsem pro nově příchozí Edwarda, Jaspera, Emmetta, Kate, Irinu a Tanyu. „Zabili nám kamarádku.“ Dokončila jsem prostě.

„Kdo vám vymýšlel jak rozestavět nábytek?“ zeptala se po prohlídce domu Esme. „Bella, je na to dobrá.“ Pochválila mě Rose. Zábava dnešního večera a noci se točila okolo poznávání se. Emmett vymyslel „seznamovací“ hru „Kdo skočí po gryzlíkovi dřív, ten se nají!“ a takové podobné blbůstky a s tímto duchem se to táhlo do rána.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovely - Gracefull Vampires 5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!