Čo sa stane medzi Arin a Nairom? Akej chyby sa dopustia? A čo uvidí Alice o našich milovaných Volturiovcoch?
13.12.2010 (21:00) • Rennesme • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1326×
Keď som sa prebrala, niečo bolo inak. Cítila som sa zvláštne, napríklad mi nesedela moja výška, boli tam jemné odchýlky v tvare krídel a navyše som identifikovala orgán, ktorý na ženskom tele nemal, čo hľadať. Otvorila som oči a zažmurkala som. Prezrela som sa - toto telo naozaj nepatrilo mne. Keď som ho spoznala, ustrnula som prekvapením. Bolo Nairovo.
Snažila som sa spomenúť si, v akej polohe som zamdlela vzhľadom na Naira a pozrela som sa tým smerom. Zbadala som samu seba, ako na seba s úsmevom hľadím. Nair v mojom tele prehovoril mojím hlasom.
„Zdá sa, že tvoje, teda naše prianie sa splnilo. Podľa legiend si vraj Nai'wemovia navzájom vymenia pred spútaním telá. Neviem prečo... Možno, aby sa lepšie spoznali?“ Bolo divné počúvať svoj hlas, ak som nehovorila ja. Ešte zvláštnejšie však bolo, keď som rozprávala a z úst mi vychádzali tóny patriace Nairovi.
„Bude to trvať dlho? Smrdíš a navyše sa chcem už vrátiť ku Cullenovcom,“ povedala som. Nair/ja sa uškrnul.
„Nie. Vlastne, už by sme mali byť sami sebou, Ar...“ Znova sme odpadli a ešte predtým sa mi zazdalo, že vidím od miesta, kde sme práve boli, odbiehať nejakého upíra.
Po druhom prebudení som sa už cítila úplne normálne, teda až na jednu malú vec. Nemusela som si spomínať, kde je Nair, otočila som sa k nemu úplne automaticky, vnímala som jeho polohu presne tak isto ako svoju vlastnú.
Tak sa zdá, že si môžeme navzájom aj čítať myšlienky, ozvalo sa mi v hlave. Až som nadskočila. Nadvihla som obočie, pozerajúc na Naira. Fajn, tak to skúsim...
Hm... Počuješ ma? Cítim sa trápne, pomyslela som si.
Počujem ťa celkom jasne. A chcel by som ti niečo ukázať. Podišiel ku mne a zdvihol mi pred oči moju ľavú ruku. Na prstenníku som mala nasadený prsteň, ktorý vyzeral, ako keby bol spletený zo zlata a malé nitky obopínali niečo, čo sa podobalo na zafír. V skutočnosti to neboli tie materiály, prsteň bol vytvorený z čírej mágie a lásky. Na Nairovej ruke svietil rovnaký.
Už si ťa ani nemusím vziať, zažartoval. Ešte včera by mi bolo vadilo, ak by som bola počula niečie myšlienky a niekto mohol stále počuť moje. Vlastne, Edward ma počul, takže mi to aj naozaj vadilo. Teraz mi to neprekážalo. Nair bol výnimka. Obaja sme boli výnimoční.
Zdá sa, že sme boli mimo dosť dlho, pomyslela som si a pozerala som sa na slnko, ktoré očividne práve vyšlo.
Áno. Poďme na lov a rýchlo sa vráťme.
Vyrazili sme ešte rýchlejšie ako predtým. Ani nie o minútu sme boli na mieste, o ktorom sme vedeli, že tam zabíjajú ročných upírov. Mali sme šťastie, práve končili a ešte ich tam zopár živých bolo. Nenápadne sme sa k nim priblížili a vysali sme z nich energiu. Potom sme sa obrátili a leteli sme nazad domov. Celé nám to netrvalo ani pol hodiny a kým slnko stihlo vystúpiť na stred oblohy, pristávali sme pred domom Cullenovcov.
Nessie nám vybehla naproti.
„Kde ste boli tak dlho? Ešte nikdy vám to toľko netrvalo... Jéj, čo ste sa medzitým vzali? Pekný prsteň!“ Zasmiala som sa.
„Dalo by sa to aj tak povedať, ale nevzali sme sa. Len sme zistili, že u Nai’wemov existuje niečo podobné ako u vlkov pripútanie ibaže silnejšie.“
„Neviem či s tým môžem súhlasiť,“ poznamenal Jacob, ktorý akurát vyšiel z lesa. Nessie sa mu vrhla okolo krku.
Asi nie sme sami, ktorí sme zamilovaní... povzdychol si Nair. Vyprskla som do smiechu.
A čo si čakal?
„Ducha svätého,“ zašomral si popod nos. Zohla som sa a cez dvere, ktoré boli odo mňa o pol metra nižšie, som vošla do Cullenovskej obývačky. Práve teraz tam bola iba Alice, no zvrchu som počula aj Carlislea a Edwarda s Bellou. Alice sa okamžite postavila z gauča a pribehla ku mne. Ten výškový rozdiel medzi nami bol až smiešny.
„Čakali sme vás,“ povedala. „Môžem vám urobiť narodeninovú oslavu? Môžem, môžem, môžem?“ Pozerala sa na mňa s prosebným pohľadom a práve som chcela prikývnuť, keď sa jej pohľad zrazu zmenil na sklený. Bolo jasné, že má nejakú víziu. Vydesene pootvorila ústa.
Edward a Bella boli v sekunde pri nás. Edward mal v očiach rovnako panický výraz ako Alice. Bella sa tvárila, ako keby takú situáciu už poznala.
„Carlisle? Esme? Jasper? Emmett? Rosalie? Nessie? Jake?“ zavolala potichu. Ostatní rýchlo prišli. Aliceina vízia zrejme nebola dlhá, lebo sa už tvárila normálne.
„Arin? Nevidel vás náhodou na love nejaký upír?“ spýtala sa s vážnou tvárou.
„Myslím, že áno... Pamätáš sa, ako som vám raz hovorila o Naiwemských legendách? Medzi nich patrí aj spútanie... A my s Nairom sme museli zosadnúť na zem, lebo sme sa spútali. Chvíľku sme boli v bezvedomí a potom sme neboli až takí ostražití.“ Zrazu som si uvedomila hroznú vec. „Tuším, že nás počul, ako sa bavíme o vás...“
„To som si myslela,“ vzdychla.
„Čo sa to vlastne deje?“ spytoval sa Carlisle.
„Volturiovci,“ jednoducho vysvetlil Edward. „Máme mesiac... Znova prichádzajú všetci.“
„Ale teraz sa už budeme vedieť pripraviť,“ tvrdil Carlisle. „Všetci vieme, čo máme robiť. Tentokrát budeme na nich pripravení.“
Na Naiwume
pohľad Iran
„Bojím sa,“ priznala som sa nervózne vznášajúc sa pred portálom. Tá bytosť, ktorej som sa predtým bála a ktorá je teraz mojou priateľkou, sa potichu vznášala vedľa mňa.
„Neboj sa... Musíš zachrániť svoju sestru. Vieš, čo máš s nepriateľmi robiť. Len povedz, čo som ťa naučila a premiestnia sa ku mne. Oľutujú, že jej ublížili...“
Áno, musela som zachrániť Arin. Zhlboka som sa nadýchla a vletela som do portálu.
Zlo sa ešte stále vznášalo pri portáli. Teraz sa uvidí... Teraz sa zistí, aký priebeh bude mať postup k moci. Otočilo sa a zamierilo do svojej skrýše. Bude to sledovať...
7.kapitola Zhrnutie 9.kapitola
______________________________________________________________________________________________________________
Túto kapitolu venujem pani učiteľke Hrinkovej. Aj keď o tom možno neviete, dodali ste mi tú správnu inšpiráciu.
Autor: Rennesme (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Lovkyňa lovcov - 8.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!