Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lyžák - 4. kapitola


Lyžák - 4. kapitolaAlice se začíná projevovat tak, jak ji známe všichni. Zato Emmett perlí a neskutečně leze Alici na nervy. A co teprve Jasper? Ten se chová podivně, ale stále nemá na toho třetího... A co to sladké tajemství?

Lyžák - Informace, která měla zůstat tajemstvím...

Profesorka nás rozdělila do pokojů po různém počtu. My byly naštěstí po čtyřech. Byla s námi ještě Rosaliina kamarádka Katie. Musela jsem se smát při zjištění většiny dívek, že musejí tahat kufry a batohy do druhého patra. Vzala jsem si svoje věci a začala je postupně vynášet nahoru. Potkala jsem několik kluků, kteří se na mě mile usmívali a kteří se za mnou otočili, když mě viděli. Já se na ně vždy jen pousmála a šla dál. Tohle nebylo pro mě. Tenhle druh pozornosti měla mnohem raději Rose.

„Nechceš pomoc?“ ptal se nějaký hlas za mnou. Otočila jsem se a koukala se do modrých očí nějakého chlapce. Když jsem viděla jeho chabou tělesnou konstituci a představila si jej, jak tahá můj mega velký kufr, raději jsem zavrtěla hlavou.

„Ne, ne, děkuju,“ řekla jsem s úsměvem a šla po schodech. Nahoře jsem zabočila doprava a našla příslušný pokoj – dvacet sedm. Položila jsem si někam doprostřed pokoje svoji tašku a několikrát se otočila kolem vlastní osy. Pokojíček byl maličký, ale útulný. Skříň tu byla jedna a k tomu jedna menší komoda. No, to bude pěkný boj, pomyslela jsem si. Pro sebe jsem se zasmála a šla dolů pro zbylé tašky. Vyšla jsem na chodbu a našla tam svůj batoh a na něm vzkaz.

„Snad se nezlobíš, že jsem ti jej přinesl.“

Stálo na lístečku. Rukopis byl pěkně čitelný, lehce klopený a já byla na vážkách, jestli je chlapecký nebo dívčí. Většinou takhle úhledně píší děvčata, ale toto spíše připomínalo chlapecký rukopis. S úsměvem jsem zavrtěla hlavou a dala si batoh do pokoje. Konečně jsem se dostala až ke schodišti, když jsem před sebou viděla ten nejhorší obraz, který se mi mohl naskytnout…

Emmett nesl svoje věci a nesl je na stejné patro, na kterém bydlíme i my. Spatřil mě a zachechtal se. Já se na něj jen andělsky usmála a v duchu začala promýšlet, jakou pomstu mu uchystám.

Nesla jsem si poslední tašku nahoru. Byla jsem už v pokoji a konečně stála u skříně, když jsem viděla tu nejhorší scénu, kterou jsem mohla. Rose a Emmett stáli na chodbě a dost těsně u sebe. Byla jsem celkem ráda, že vidím jen záda Rose. Raději jsem se otočila ke skříni a začala si vybalovat věci úhledně zarovnané do komínků. Skončila jsem zrovna ve chvíli, kdy k nám do pokoje vtrhl nějaký kluk a oznámil nám, že se za půl hodiny máme sejít dole ve společenské místnosti. Jak rychle přišel, tak rychle i zmizel. Jen jsem zavrtěla hlavou a s tepláky v ruce jsem zmizela v koupelně. Chtěla jsem si udělat pohodlí, ale když jsem se viděla v zrcadle, zděsila jsem se. Každý můj vlas měl jiný směr a celkově jsem vypadala příšerně. Koukla jsem na hodinky, zbývalo mi patnáct minut a já věděla, že na pořádnou očistu potřebuju nejméně dvacet pět. Nechtěla jsem to riskovat. Omyla jsem si obličej, vlasy si pokusila učesat a trochu opravit řasenku. No, nedá se říct, že bych byla spokojená, ale rozhodně jsem vypadala lépe než předtím. Nasoukala jsem se ještě do tepláků a konečně vyšla z koupelny. Věci jsem si uložila do skříně a odešla do společenské místnosti, abych si vybrala aspoň trochu slušné místo.

Uvelebila jsem se na prostředku sedačky. Po chvíli si ke mně přisedl Jasper.

„Ahoj, tak vybaleno?“ zeptal se mě.

„Ahoj! Jistě. Jen jsem nespokojená. Ta skříň je pro čtyři lidi moc malá. Jak se do ní má vejít moje oblečení a ještě tří dalších lidí?“ podala jsem řečnickou otázku, zvedla ruce v gestu otázky a vykulila oči.

„Ehm, vy jste na pokoji jen čtyři?“ ptal se Jasper s nechápavým výrazem.

„Jo. Vás je snad více?“ ptala jsem se a koukala na něj jako na vetřelce z vesmíru.

„Jo! Nás je na pokoji sedm, dělíme se o jednu koupelnu, tři skříně a jen o něco málo víc čtverečních metrů než vy!“ řekl dramaticky a já se nestačila divit jeho reakci. Musela jsem se zasmát. Najednou se něco stalo…

Ten pohyb byl rychlý i na upíra a já jej nedokázala skoro postřehnout. Jeho ruka spočívala na mé tváři. Lehce mi palcem přejížděl po lícní kosti a najednou svou ruku zase stáhl.

„Omlouvám se,“ řekl a z ničeho nic se zvedl. Přešel ke křeslu a posadil se. Chvíli jsem na něj koukala a nechápala jej. Trochu mě překvapil. Lehce jsem zavrtěla hlavou a zvedla se. Došla jsem k němu a posadila se na opěrku ruky.

„Co se stalo?“ zeptala jsem se s pohledem upřeným na protější zeď.

„Nic… Jen jsi moc fajn a já nedokážu předstírat, že nejsem tím, čím jsem. Nejsi se mnou v bezpečí,“ řekl polohlasně, aby ho nikdo další neslyšel. Musela jsem se v duchu smát, protože on si stále myslel, že jsem člověk. V tu chvíli se mezi dveřmi objevil jeho kamarád a zahleděl se na něj. Nesouhlasně kroutil hlavou a přitom se mračil. Zachytil můj pohled a raději odešel. Tohle jsem nechápala ještě víc. Poté už začali chodit i ostatní a dokonce se dostavili už i profesoři. Samozřejmě jako poslední přišel Emmett – celý rozjuchaný, vysmátý a celkem rozcuchaný.

„Cullen! Zítra máš další den službu. A tvé pomocníky ti ještě vyberu,“ řekl rozzlobeně jeden profesor.

„Jistě, tati,“ řekl Emmett, ale v tu chvíli se zastavit, ztuhnul a dal si ruku na pusu. Všichni jsme se na něj podívali s vyvalenýma očima a otevřenými ústy. Emmett se podíval na profesora a vypadal, že prořekl něco, co mělo navždy zůstat tajemstvím…


Omlouvám se všem, kteří čekali už nějaké větší dobrodružství. Musíte mi dopřát několik nudných kapitol, abychom se dobrali k jádru věci. Vaše Ali =)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lyžák - 4. kapitola:

 1
9. jaja
03.03.2012 [19:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.03.2012 [17:03]

Elisnlyžáky jsou nejlepší Emoticon , piš dál, je to takový super pohodová atmoška. Emoticon

7. ella
03.03.2012 [16:52]

hezkéééééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon honem dalšííííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.03.2012 [15:42]

Annie115 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.03.2012 [15:39]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Hanča
03.03.2012 [13:01]

Šup Šup,honem další!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Sara
03.03.2012 [12:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon PLS PLS PLS rychle přidej další ja to boží Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.03.2012 [12:11]

AnnieSJe to moc hezké, těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon jsem strašně zvědavá, jak dopadne vztah Jaspera a Alice a taky na Emmettovy další vtípky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
03.03.2012 [12:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!