Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milující zrádce - 14. kapitola (Přípravy na cestu)

Stephenie Meyer


Milující zrádce - 14. kapitola (Přípravy na cestu)Takže, miláčci... je tu další díl. Znovu prosím, komentujte. Děkuju mockrát že to stále čtete, protože jste chtěli povídku na hodně pokračování, tak se to snažím natahovat víc a víc, proto jsou některé tak, tak, tak... nezáživné. Hezké počtení.

14. kapitola- Přípravy na cestu

Miluju ho a nechci mu ublížit... tato slova mi putovala hlavou sem a tam. Nechci ublížit nikomu z této rodiny a to ani fyziky a už vůbec ne psychicky. Jenže je dostanu do potíží, pokud se něco nestane. Nevím, co mám dělat!? Kdyby mi tak mohl někdo poradit, někdo jako Alice, Rose, Esme, nebo Carlisle. Ale já s nimi o tom nesmím mluvit, pokud je nechci ztratit. Jediné co jsem věděla a co jsem chtěla, bylo to, že musím Edwarda a vůbec celou jeho rodinu ochránit.

„Lásko, pojď si lehnout." Edward volal z pokoje do koupelny.

„Edwarde, já se asi půjdu trochu projít... Neboj, já se ti vrátím..." dodala jsem.

„No... dobrá, ale bude mi smutno. Asi půjdu zavolat Tanye." Řekl tak abych to slyšela. Jeho slova měla asi trochu jiný účinek, než si myslel. A tak se hned začal omlouvat, protože viděl, jak začínám být nepříčetná.

„Ježiš, Bello. Promiň, tak jsem to nemyslel. Odpusť."

„Dobré, vše dobré." Řekla jsem mu po 10 vteřinách úporného počítání na uklidnění. „Jen se prostě nechám moc unést. Omluvíš mě?"

„Jistě, ale Bello. Pojď ještě sem..." políbil mě (dlouze, vášnivě) „... malá pojistka, aby ses mi vrátila."

„Edwarde, ty mi nevěříš? To je po zásnubách tedy... hezké!" trocha sarkasmu. Políbila jsem ho na znamení, že mi věřit má.

Vyskočila jsem z okna pokoje a přemýšlela, co bude dál. Samozřejmě, byla tu možnost nic nedělat, jenže to se nedá vydržet. Vzpomínka na to, co mi Aro řekl neoficiálně.

Isabello, dávej si pozor. Přijdeme tě zkontrolovat, jestli jsi jim rovněž nepropadla.

Bála jsem se, že vážně přijdou. Vše by zkazili. To jsem nemohla dovolit.

Probleskl mi hlavou nápad, pojedu tam. Požádám Ara o propuštění ze služby, o volnost, o to, být s nimi. S těmi, které miluju.

Ale jak to provést? Alice! Ta jediná mi mohla pomoci, stejně už určitě ví vše. Jako obvykle! Je ta jediná. Bude to nést těžce, ale když bude vědět, snese to mnohem líp. Teď ale nesmím ztrácet nyní tak drahé chvíle s milovanými.

Běžela jsem co nejrychleji domů za mým snoubencem. Před domem jsem se ještě zastavila, abych nasadila klidný výraz. V obývacím pokoji jsem zahlédla Edwarda, jak hraje na piano. Rozhodla jsem se jít za ním.

„Vítej zpět, lásko." Pozdravil mě.

„Edwarde, prosím pojďme nahoru. Máme na sebe přes den tak málo času." To bylo trochu jiné pozdravení. A účinnější. Okamžitě se zvedl, přiběhl ke mně a vzal mě do náručí. Doběhl se mnou až k posteli, kam mě něžně položil.

Celou noc jsme nedělali nic jiného, než že jsme se líbali, koukali na filmy a poslouchali hudbu.

Ráno:

„Alice, můžeš přijít sem?" zeptala jsem se jí. Přestože jsem byla v šatně a ona ve svém pokoji, slyšela mě a přiběhla za mnou.

„Bello, jak jsi to před námi mohla tajit? To si myslíš, že tě někam pustím? Zapomeň na to, neublížíš mu. Vím, co mu tvé rozhodnutí udělá. Viděla jsem to. Myslíš si, že to bude pouze měsíc? Ne, nebude. Zamysli se."

„Pššššš, Alice, pšššš. Prosím mluv potichu, ještě tě uslyší."

„Stejně si to přečte v mých myšlenkách..."

„Tak na to nemysli!" skočila jsem jí do řeči. „A nech mě to prosím vysvětlit!"

„No... dobrá. Ale rychle! Přijde tě sem hledat."

„Dobrá, nevadí, když tě zaštítím?"

„Asi ne."

„Takže," odkašlala jsem si, „Aro mě poslal splnit úkol. Rozbít vaši rodinu zevnitř. Dlouho jsem nevěděla, jak to udělat, ale pak jsem si vzpomněla na Eleazara. Bylo mi to moc líto, mu to udělat, jenže Aro měl v moci Chelsiu, která umí ovládat lidské emoce - podobně jako Jasper. Využila jsem je, stydím se. Ale nelituju toho, jsem s mou jedinou láskou, s Edwardem. Pochop, Alice. Kdybych vás znala, nikdy bych ten úkol nepřijala."

„Dobře, věřím ti. Tvůj plán se mi taky líbí."

„Počkej, plán?"

„Ano, vymyslela jsi, že je pošleme na lov a my tu vše nachystáme. Necháš jim tu dopisy." Zamyslela se. „Nebo to možná vymyslelo tvé povědomí." Dodala.

„Aha. No, každopádně je ten plán dobrý. Vážně jsem ho vymyslela já?"

„Ano. Za jak dlouho?"

„Nevím, týden?"

„Ano, to stihneš."

„Co stihnu?"

„No ten dárek. Prstýnky."

„Aha... Díky moc, Alice. Mám tě moc ráda, jako sestru... Můžu se tě na něco zeptat? Ohledně budoucnosti."

„Myslím, že ano."

„Budeme s Edwardem zase spolu? Teda bude mě ještě chtít?"

„Bello, to nevím. Edward se ještě nic nedozvěděl, nerozhodl se."

„Ano, já jsem zapoměla."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milující zrádce - 14. kapitola (Přípravy na cestu):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!