Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonlight - 19.kapitola: Potíže


Moonlight - 19.kapitola: PotížeTak po nějaké chvilce vás konečně čeká 19. kapitolka, doufám, že se bude líbit. Kdo se tam zase nepřiplete?

19. Kapitola: Potíže

Jakmile ode mě kousek poodstoupil, podíval se něžně do mých očí. Dívali jsme se na sebe zároveň, jako bychom se viděli poprvé. Skoro jsem to tak cítila, najednou bylo všechno jiné, byla jsem tak nepopsatelně šťastná, že bych takhle dokázala stát třeba věčnost. Těžko jsem věřila svým pocitům a očím, které si měřily Edwarda od hlavy až k patě.

,,Jsem tak šťastný vedle tebe.“ Řekl potichu, ale ne tolik, abych ho neslyšela, řekl to právě tak, abych to slyšela jenom já. ,,Já taky“ řekla jsem snad ještě tišeji než on.

,,Tak jo, asi bychom měli už jet, doufám, že nebudeš proti, když ti nabídnu společnou cestu do školy?“ na chvíli zněl jeho hlas váhavě. ,,Dobře.“ Ani jsem neváhala, třeba se to nebude opakovat, kdo ví.

Edward mi otevřel dveře spolujezdce, podal mi ruku, a já si sedla. Ani jsem o nic nezakopla, nebo se nepraštila do hlavy, tolik jsem se snažila, abych tu chvíli nepokazila. Edward obešel auto a s lehkostí nasedl. Podíval se na mě, a ikdyž se nesmál, jeho tvář zářila štěstím, nejspíš stejně jako ta moje.

Nezvykle pomalu jsme dojeli ke škole, kde zaparkoval na svém obvyklém místě, které snad jakoby bylo pro něj nachystané. Z okna jsem viděla vedle nás Emmetův Geep, vedle kterého se bavili Jasper a Alice. Už nebyli tak překvapeni, když viděli, že jsem přijeli spolu s Edwardem. Mile se na nás usmívali. Zaparkovali jsme, motor utichnul. Tentokrát jsem seděla váhavě já. Dívala jsem se na Edwarda, jak má skloněnou hlavu dolů a pevně svírá volant Volva. ,,Jsi v pořádku?“ zeptala jsem se ho vylekaně. Neodpověděl. Jasperův a Alicin úsměv rázem zmizeli, když jsem se podívala ven na ně. Zpozorovala jsem, jak se venku kolem auta něco rychle hýbe. Chvíli mi trvalo, než jsem přišla na to, co se venku kolem nás děje. Rozeznala jsem Emmeta, který přiběhl na Edwardovu stranu auta a prudce otevřel dveře. Za Emmetem přiběhl Jasper. Bylo to všechno tak rychle, že jsem nevěděla, co to znamená. Emmet s Jasperem chytili Edwarda za paže a chtěli ho snad vytáhnout a auta. V tom se najednou rozlétly dveře na mé straně a někdo mě chytal taky za ruce. Vyděšeně se ohnala. ,,Co to…?“ Chtěla jsem se otočit, abych věděla, kdo mě chtěl vytáhnout z auta, ale zaujal mě obličej Edwarda. Jeho oči byly čistě hnědé, a snažil se dostat ze sevření Emmetových a Jasperových rukou ke mně. Najednou cenil zuby. Ikdyž jsem viděla, jak ho zmáhá ta chuť po mé krvi, viděla jsem taky, že se snažil s tím bojovat, ale nešlo to, žízeň byla silnější.

,,Gabrieli, nepleť se do toho! Je to v pořádku, jdi si po svém!“ slyšela jsem Alicin hlas, který se káravě rozezvučel na toho, kdo mě tahal ven z auta. Gabriel. Co tady dělal on?

,,To vidím, nic není dobré. Bello, pojď honem, tady bys teď neměla být.“ Gabriel mě mermomoci tahal ven, a já už jsem se ani nebránila, ani jsem neměla sílu, abych přetlačila Gabriela. ,,Edwarde.“ Zašeptala jsem a měla jsem mokré oči, jak se mi plnily slzami, bylo mi tolik líto, že jsem mu způsobila bolest. Měla jsem sto chutí odejít co nejdál, jak jen sobecká jsem byla, že jsem zapomněla, jak moc se přemáhá jen aby mohl být se mnou, nebo já s ním.

,,Gabrieli, je to v pořádku, jdi pryč!“ řekla už víc naštvaně Alice.

,,Pojď Bello, honem, vylez z toho auta.“ Vzápětí jsem už stála na svých nohách venku u auta. Gabriel mi pořád držel jednu paži a táhl mě pryč od Volva. Nebránila jsem se, ale pořád jsem se otáčela, abych věděla, co se za mnou děje a jak je na tom Edward.

Emmet s Jasperem už taky drželi Edwarda venku a táhli ho někam pryč, ne do školy, někam opačným směrem. Štěstí, že už tady nebylo tolik lidí, kteří by si mohli všimnout téhle scény, která by v nich mohla probudit nějaké podezření.

,,Za minutu bude zvonit, měla by sis pospíšit.“ Řekl do toho ticha Gabriel. Jen jsem se bezvládně na něj podívala.

,,A co Edward?“ zeptala jsem se nakonec.

,,O něho se neboj, spíš by ses měla bát o sebe.“ Odpověděl Gabriel. Ani o neznělo naštvaně, spíše jeho hlas zněl vítězně.

,,Já se nemusím bát o sebe.“ Odsekla jsem mu.

,,Ne, pokud máš vedle sebe mě.“ Chtěla jsem se tomu zasmát, ale byla jsem potichu. Copak si myslí, že se nezvládnu postarat sama o sebe?

Nedržel mě dlouho, aby to nevypadalo, že mě táhne za sebou jako kus hadru, už jsme šli spíš vedle sebe, ale se spěchem. Doprovodil mě až ke dveřím třídy, aby se snad ujistil, že neuteču a nezačnu hledat Edwarda.

,,Tak jsi tady. Fajn, tak já teda půjdu, ať nezmeškáš celou hodinu.“

,,Co si tam vlastně dělal? Jak to že ses tam náhle objevil?“ zeptala jsem se ho a podívala jsem se mu do očí. Chvíli jsem ještě nad tím přemýšlela, což nejspíš pochopil a neodpovídal, a najednou mi všechno dávalo smysl.

,,Ty to taky víš! Ty to víš…ty je znáš, že?“ lehce přikývl. ,,Ano, znám je, stejně jako ty o nich víš.“ Přiznal.

,,Jak dlouho?“

,,Cullenovy znám dost dlouho na to, abych znal jejich potřeby. A právě proto bys je neměla takto pokoušet.“ Odvětil Gabriel. ,,Mimo to, už bys vážně měla jít.“ Vyzval mě znova.

Jen jsem se bezmyšlenkovitě otočila a vstoupila do třídy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonlight - 19.kapitola: Potíže:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!