Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonlight - 23.kapitola: Odpovědi

premiera


Moonlight - 23.kapitola: OdpovědiTahle kapitola je o Belle, a Carlieslovi, který ji ošetřuje v pokoji, a přitom vypráví příběh o Edwardovi. Ať se líbí!

23. Kapitola: Odpovědi

Před sebou jsem viděla pouze tmu, nic víc. Cítila jsem, jak je mé tělo slabé, jak jím projíždí bolest, především z pravé strany mého hrudníku. Oči jsem měla zavřené. Ležela jsem v nějaké, pohodlně měkké posteli, ale vůbec jsem neměla tušení kde. Snad v nemocnici? Ne, bylo tu příliš ticho na to, abych ležela v nemocnici. Chtěla jsem se pohnout, ale jakmile jsem zvedla ruku, znova jsem pocítila bolest, která reagovala na mé pohyby. Zavzlykala jsem. Nehybně jsem otevřela oči a ohlížela se kolem sebe. Byla jsem ve velkém pokoji, jehož stěny byly světle fialové. Vše co bylo v pokoji byla jen honosná postel, na které jsem se zrovna nacházela, mahagonová komoda naproti mně a zrcadlo, které odráželo denní světlo z oken vedle mé postele. Že bych byla u Cullenových?

Otevřely se dveře. Pomalu jsem otočila hlavou, abych věděla, jestli ke mně opravdu přichází doktor Carlisle, jak jsem si nejdřív myslela.

,,Ani se nepokoušej vstát, aby si moc nehýbala s těmi zlomenými dvěma žebry.Carlisle tu byl a podíval se na tebe, ale ještě má v plánu přijít, až se budeš cítit líp, abys mu mohla přesně říct, co tě bolí a kde.“ Vysvětloval mi milý hlas Claire.

,,Neboj, zlomená žebra se nehojí zase tak dlouho, hned zavolám Carliesla, jestli teda můžu.“ Usmála se na mě její sametově bílá tvář.

,,Claire?“ dostala jsem ze sebe ztěžka.

,,Ano?“ otočila se na mě Claire.

,,A co Gabriel? Jak to věděl, kde jsem? A jak to věděl všechno?“ pokládala jsem ji jednu otázku za druhou.

,,Klid Bello, zeptáš se ho později na to sama. Taky bude chtít s tebou mluvit. Teď je ovšem pryč, už je na lovu a ty tady počkej na Carliesla. Neboj se, Charliemu jsem volala, že se zdržíš u nás do zítřka. Pro jistotu.“ Claire mě pohladila opatrně po vlasech.

,,Na lovu?“ zeptala jsem se na další věc, jako bych byla malé zvědavé dítě. Takže už se neprali někde uprostřed lesa? Ani jsem momentálně neměla přehled o čase, abych si uvědomovala, co se děje.

Claire odešla z pokoje, a já jsem už zůstala vzhůru. Vzápětí, co se za Claire zavřely dveře, jsem pocítila smutek a vyčerpání z celé té situace. Tak moc jsem se chtěla rozběhnout do toho lesa a vědět, co se děje a jak to všechno dopadlo. Hlavně jsem doufala, že se Edwardovi nic nestalo.

Carlisle vešel elegantně do pokoje tak, že kdyby v něm nebylo takové ticho, ani bych ho nepostřehla. Měl své světle blond pěkně sčesané dozadu, a ikdyž mu jeden malý pramínek padal do obličeje, vypadal úchvatně. Na sobě měl svůj bílý, doktorský plášť, ač jsem si nemyslela, že by to bylo zrovna nutné.

,,Ahoj Bello! Jak se cítíš?“ zeptal se mě mile.

,,Bolí mě žebra, tady,“ nahmatala jsem to místo, kde to bolelo nejvíc a sykla jsem ,,a nemůžu moc hýbat krkem“ dodala jsem ještě. Musela jsem přemýšlet, jestli je to opravdu všechno, co mě bolelo.

,,Dobře, bude třeba to svázat a budeš si muset dávat teď nějaký čas na to pozor, ať to dobře sroste a co se týče krku, ten tě dlouho bolet nebude, jak se vyspíš, tak ti bude ráno mnohem lépe.“ Carlisle se nade mnou nahýbal, svítil mi tím svým malým světýlkem do očí a pak si ho znovu schoval do své náprsní kapsy.

,,Proč mě Edward kousnul?“ zeptala jsem se ho tak náhle, že jsem se divila, že nebyl zaskočený. Sice jsem pochybovala, že by to mohl vědět zrovna on, který tam ani nebyl, ale zkusit jsem to musela.

,,Bello, poslouchej, tvoje krev je jiná než krev jiných lidí. Edward se ti už o tom sám zmiňoval, voníš jinak, voníš lépe. Jsi jako pokušení, kterého se nesmíš dotknout a přitom tě to tak láká, je těžké tomu odolat, zvlášť někomu takovému jako jsi ty, a to se stává málo kdy. Je těžké pak pro něj být s tebou, když tě tolik miluje a přitom se hlídat, aby ho nepřemohly vlastní smysly.“ Pozorně jsem ho poslouchala a uvědomovala si, jak hrozné bylo to, co jsem způsobila.

,,Proč se Edward s Gabrielem prali? Opravdu za to můžu jen já?“ ptala jsem se provinile.

,,Nemůžeš za to tak úplně. Je to mezi nimi už strašně dlouho. Gabriel, jak už jsi zjistila, je upír taky. Jenže je upírem poměrně déle, a taky má více zkušeností než Edward. Dokáže se lépe ovládat. Edward je skoro nejmladší, když nepočítám Jaspera, který je upírem jen několik měsíců. Jednou jsme jeli ke Gabrielově rodině do Francie na návštěvu, kde dříve pobývali on a jeho sourozenci, abychom ho seznámili s naším novým členem, Edwardem. Prostě se to tak u nás dělá.

Gabriel se napřímil a zamířil rovnou k Edwardovi a stál před ním se založenýma rukama za zády a měřil si ho od hlavy až k patě. Edwardovi se to moc nelíbilo, že si ho tak obhlíží a vyskočil po něm. Musím uznat, že Gabriel si trochu povyšuje, to je pravda, ale Edward byl ještě novorozený, a tak neovládal příliš své pohnutky. Ovšem Gabriel to nebral vážně, nabídl se, že Edwarda srozumí se všemi těmi pravidly, které mezi námi fungují, nebo aspoň by měly. Edward nakonec přijal, ikdyž nerad, ale udělal to pro mě. Se zbytkem jsem ho samozřejmě seznámil sám, byla to jen formalita.“ Vypravoval, zatímco mi obvazoval žebra.

,,Edward jednoduše nikdy nesnesl, jak se nad ním Gabriel povyšoval.

Dneska se do toho bohužel zamotali i Emmet a Caleb. Sám jsem je poslal, chtěl jsem, aby ty dva trochu urovnali. Jinak jsme v podstatě dobří…příbuzní.

Emmet si to ovšem jako vždy spíš tu rvačku užíval, než by to bral vážně. Caleb to bral zase trochu moc vážně a mermomoci se je snažil udržet od sebe. Mám ho rád, je roztomilý, skoro jako můj syn.“ Každá jeho věta se mi vryla do paměti, nebylo možné něco z toho zapomenout, zase jsem byla o krok napřed a něco jsem se dozvěděla, což mě uspokojovalo.

,,Děkuji, Carlisle.“ Řekla jsem ochotně.

,,Nemáš za co. Teď si ještě lehni a odpočívej.“ Vstal z postele, na které seděl a stejně tak elegantním krokem jak přišel, tak i odešel.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonlight - 23.kapitola: Odpovědi:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!