Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Muž v dražbě - 1. kapitola

zzzzzz


Muž v dražbě - 1. kapitolaIsabella Swanová je dcera bohatého poslance a už od malička byla vedene k dobrým mravům, dokonce jí bylo předepsáno, koho si vezme za manžela. Jenže všechno se vymkne z rukou v den, kdy Isabella slaví dvacáté šesté narozeniny. Jeden muž obrátí celý její život naruby. Budu ráda za každý názor, příjemné čtení, Sheela.

Nespokojeně jsem se podívala na své krátké šaty, které mi Kate a Jessica vybraly, a zvažovala jsem, jestli se nemám otočit a jet se převléct, ale kdykoliv jsem něco takového nadhodila, holky se na mě naštvaně podívaly a vysvětlily, že mám dvacáté šesté narozeniny, a proto si musím trošku užít. Prý život jeptišky není nic moc, tak aspoň jednou v roce si můžu vyhodit z kopýtka. Podle mě jsem rozhodně nežila jako jeptiška. Měla jsem uspokojivou práci, která mi vydělávala, přátele, rodinu a sem tam jsem zašla s nějakým mužem na rande, ale nikdy nic vážného, protože mě nedokázali ničím zaujmout. Chyběla tam ta ona jiskra, kterou jsem potřebovala vidět. Holky tvrdily, že jde přece jen o rande a neznamená to, že se hned musím vdávat, ale já to tak cítila.

„Bello, uvolni se a zhluboka dýchej. Všechno bude v pořádku, navíc jde o dražbu tvojí matky. Co hrozného se může stát?“ nadhodila Kate a já se na ni zamračila. Co hrozného se může stát? No, kromě toho, že mě má rodina vydědí, pokud způsobím nějaký skandál, určitě nic hrozného. Rodiče vždy dbali na to, abych dbala na etiketu a dobré chování, nesměla jsem je ničím ztrapnit. Máma stála v čele několika úspěšných charit, vždy dělala pro dobročinné účely. Můj otec byl poslanec, který hodlal kandidovat na senátora, a proto potřeboval mít jistotu, že jeho jméno nikdo neposkvrní. Můj starší bratr měl právnickou firmu a také si velmi zakládal na dobrém chování. V podstatě jsem byla jediná v rodině, která se aspoň někdy chtěla podobat normálním lidem, kteří mají své problémy.

„Vydražíš si nějaký sexy kousek, který tě naučí něco nového,“ pronesla Jessica a já vycítila ten její dvojsmysl. Jasně, Jessica jen málokdy myslí na něco jiného, než jsou tělesné touhy.

„Nebudu si nikoho dražit. Nevysvětlila bych to rodičům,“ odsekla jsem a Kate nade mnou protočila panenky.

„Zlato, až uvidíš ty namakaný hřebečky, tak rozhodně změníš svůj názor. Pak budeš jen žhavá někoho si vydražit,“ zamrkala na mě Kate a já si odfrkla jako kůň.

„Mohu si vydražit leda tak Petera. A to jsou podle mě zbytečně vyhozené peníze,“ přiznala jsem a zahleděla se z okýnka naší limuzíny. Peter má být můj snoubenec. Tedy já se s ním nezasnoubila, rodiče mě donutili. Opět vytáhli tu věc s dobrým jménem a rodinou a já nedokázala říct ani nic na obranu. Počítalo se s tím, že budu ta hodná dcerka a podpořím rodinu za každé situace. Ale Peter prostě nebyl můj typ. Nic se mi na něm nelíbilo. Byl to jen rozmazlený synáček, který působil velmi křehkým dojmem. Nejraději se bavil jen o sobě, a to mě rozhodně nezajímalo. Někdy jsem jen tak přemýšlela a říkala si, že se možná smířím s ním a s tím manželstvím. Jenže pak tu byly Kate a Jessica, které mě pořád přemlouvaly, abych si s rodiči promluvila. Bylo těžké vybrat si, koho mám poslechnout.

„Petera nech někomu jinému. Tedy pokud ho někdo bude chtít. Vyber si nějaké pěkného chlapáka a užij si svobodu,“ podporovala mě Kate a já se na ni podívala.

„Rodiče to nepochopí,“ bránila jsem se a Kate se zatvářila znechuceně.

„Sakra, Bello. Je ti dvacet šest. Jsi dospělá žena, která by se měla rozhodovat za sebe. Žijeme v dvacátém prvním století. Tady už rodiče nemají takový vliv a ty by sis to měla uvědomit, dokud je čas. Nemůžou ti řídit život,“ vyjela po mně už navztekaná Kate a já pod tíhou pravdivostí slov sklopila hlavu. Měla pravdu. Ona si od rodičů nenechala nic diktovat. Přitom také pochází z té prominentní rodiny. Jenže si stanovila pevná pravidla, na kterých si zakládala. Opravdu jsem jí záviděla její odvahu. To stejné byla Jessica. Byla to celkem slušná dcera, která si ale nedala vše líbit. Jen já jediná jsem se nechala řídit rodiči.

Dojeli jsme k velké budově, kde se konala charitativní dražba, a já opatrně vylezla z auta a při první příležitosti se nechala oslnit bleskem fotoaparátů, které byly všude. Novináři si nenechali takovou akci utéct.

„Isabello, je pravda, že jste zasnoubena s Peterem Jacobsem?“ ozval se jeden novinář a já se na něj naštvaně podívala. Odkud to sakra mohl vědět? Rodiče slíbili, že mi dají čas, než to vypustí do médií.

„V tomto případě se jedná opravdu jen o spekulace. Pořád jsem nezadaná a nehodlám na tom nic v dohledné době měnit,“ odvětila jsem s klidnou tváří a pokračovala v cestě. U dveří stál bodyguard, který dával pozor na to, aby se žádný z nevítaných hostů nedostal dovnitř. Při vstupu do budovy se mi naskytl opravdu úchvatný pohled na výzdobu, která nejenže musela stát hodně peněz, ale i úsilí ostatních.

„Isabello!“ zakřičel na mě můj bratr a já se otočila za jeho hlasem. Opět měl na sobě jeden z jeho dokonale padnoucích obleků od Armaniho, šitý přesně na míru.

„Filipe,“ pozdravila jsem ho a nechala se bratrsky políbit na tvář. Když Filipa přešla veškerá něha, odtáhl si mě na dálku paží a prohlédl si mé spoře oděné tělo.

„Co to máš na sobě?“ sykl poněkud naštvaněji a já okamžitě zrudla.

„To jsou nové šaty, které jsem si koupila společně s Kate a Jessicou,“ odpověděla jsem a pokusila se zahnat veškeré rozpaky. Jsou to přeci jen šaty. Nezáleží na nich tolik. Filipovi při zmínce jména Kate okamžitě zasvítily oči. Věděla jsem, že se ji pokoušel už nějakou dobu uhánět, ale Kate odmítala a bez soucitu ho posílala do patřičných mezí. Kate se mu snažila vysvětlit, že nestojí o rozmazleného právníka, které mu jde jen o sex.

„Šaty?“ zopakoval a lehce mu poskočil hlas.

„Ano, šaty. Teď když mě omluvíš, půjdu pozdravit naše známé,“ rozloučila jsem se s ním, a než stihl něco dodat, vzdálila jsem se od něj. Kate nás sledovala z dálky a mračila se na Filipa, který to chytře ignoroval.

Pozdravila jsem dost známých a pak se vydala do první řady, protože aukce měla začít. U pódia se hromadily natěšené dívky, které dychtily utratit své peníze za nějakého pěkného muže, který jim nabídne zajímavý program. Na své židli jsem našla katalog, kde byla vypsaná jména všech mužů, kteří se zúčastnili akce. Nepřekvapilo mě, že jsem tam našla i Filipovo jméno. Matka ho určitě přesvědčila.

„Dámy a pánové, prosím přivítejte organizátorku dnešního večera a hlavu nadace Pro život, Renée Swanovou!“ ozval se hlas a já vzhlédla a usmála se, když matka napochodovala na pódium se vztyčenou hlavou, elegantně oděná.

„Má perfektní šaty,“ ozvala se vedle mě Jessica a já měla co dělat, abych úlekem nevypískla.

„Bože, lekla jsem se,“ zašeptala jsem jejím směrem a ona se na mě usmála a vytrhla mi katalog z ruky.

„Možná, že si také někoho koupím,“ promluvila nakonec, když si projela jména.

„Kde je Kate?“ sykla jsem jejím směrem a ona pokrčila rameny a upravila si neposedný pramen vlasů, který jí vypadl z jejího perfektního účesu.

„Každou chvíli tu bude,“ odvětila a dál si upravovala účes. Jen okrajově jsem vnímala máminu řeč, kterou měla perfektně připravenou. Nikdy nechybovala. Ledová královna. Tak se jí aspoň přezdívalo v novinách.

„A teď přejděme k dražbě. Jako první je na řadě Justin Northman, majitel hotelu Ertise, který miluje tenis, rád tráví večery s přáteli a nikdy nepohrdne sklenkou dobrého vína,“ četla nahlas máti a mezitím se na pódium dostavil slušně vyhlížející muž se širokým úsměvem na tváři a začal dělat různé pózy, při kterých některé ženy ztrácely dech. Já mezi ty ženy nepatřila.

„Třicet tisíc dolarů… Padesát tisíc… Sedmdesát tisíc… Devadesát tisíc… Devadesát tisíc poprvé… podruhé… potřetí… A máme tu vítěze!“ zakřičela vzrušeně máti a já nad jejím hereckým výkonem protočila panenky. Bylo to na Oscara. Nadšená výherkyně si přišla na pódium pro svoji „cenu“, s kterou se vyfotila, a nechala se odvést do zákulisí, kde musela zaplatit.

„Jako další je zde Kyle Pierte. Majitel automobilky, který nabízí víkend plný pečování, které proběhne v hotelu ve Švýcarsku. Kyle byl mezi třiceti nejvlivnějšími muži a miluje sport. Takže, dámy. Kdo bude mít štěstí a získá našeho úžasného Kylea?“ Kyle vypadal lépe než předešlý objekt. Měl blonďaté vlasy, které měl profesionálně upravené. Sportovní postava, která byla opálená, a drahý oblek s italskými botami. Nějaká žena ho koupila za sto tisíc dolarů a moje matka se tvářila čím dál spokojeněji. Byla si vědoma, že touto aukcí získá opravdu hodně.

„A jako další na řadě je Edward Cullen. Mladý majitel hotelu Perl, který rád tráví všechen svůj čas na ranči, který vlastní, a miluje projížďky na motorce. Edward nabízí týden na svém ranči, kde vás naučí jezdit nejen na koni, ale i na jeho milované motorce,“ přečetla matka a já poznala, že tento „objekt“ se jí tolik nelíbí. Byl to mnohem větší rebel než ostatní. A to mě nadchlo. Zvedla jsem pohled a zatajila dech nad tou krásou. Rozhodně to byl nejhezčí muž, jakého jsem kdy viděla. Bronzové vlasy měl ledabyle rozhozené, zelené oči působily inteligentně a jeho postava byla hodna několika básní a veršů. Byl to typický sportovec s dokonalým tělem a bronzovým opálením. Neměla jsem v úmyslu si někoho vydražit, ale když jsem uviděla tohoto muže, moje odhodlání zmizelo a já už nadšeně mávala svojí cedulkou ve vzduchu. Jedno jsem věděla. On musí být můj. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Muž v dražbě - 1. kapitola:

 1 2   Další »
17. Sheela
19.01.2014 [21:49]

SheelaKH: Ahoj, rozhodně budu pokračovat, s trochou štěstí dneska přidám novou kapitolu. :) Omlouvám se za zdržení, ale bylo velmi hektické období. :)

16. KH
12.01.2014 [19:42]

Ahoj, budeš ještě pokračovat? Začátek mě zaujal, ale nějak se tu neobjevuje pokráčko. Prosím další dílky. Děkuju Emoticon

15. magda
31.12.2013 [1:40]

zajímaví začátek jsem zvědavá jak to bude pokračovat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. :)
21.12.2013 [15:55]

úžasný Emoticon Emoticon Emoticon určitě pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon

13. daslli141
07.12.2013 [16:34]

Začiatok sa mi páči a určite budem čítať aj ďalšie kapitoly... už teraz sa na ne teším Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Petra
06.12.2013 [23:10]

páni, to bylo krásně napsané těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.12.2013 [18:55]

lololkaSkvělá kapča Emoticon Emoticon Emoticon

10. Izza
04.12.2013 [21:21]

Super tesim sa na dalsiu vyzera to nadejne skvelo..aww :3 :D *-* ^^

04.12.2013 [19:51]

ada1987 Emoticon

04.12.2013 [13:16]

Začíná to velmi dobře. Emoticon
Přeji úspěch.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!