Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My heart is only yours 3. kapitola

Cullen´s Drabble


My heart is only yours 3. kapitolaV tejto časti sa dozviete, kto tak milo privítal Bellu. Ako priali vládcovia Bellin príchod, ako to všetko vnímal Aro a dočkáte sa tu aj pohľadu zo strany Edwarda. Ďakujem vám za komentáre pri minulej kapitole. Prajem vám príjemné čítanie. GA

3. kapitola

 

Vošla som do hradu a za bránou ma prekvapilo príjemné privítanie.

 

„Ale, ale. Koho to tu máme? Našu slávnu Bellu, spasiteľku,“ povedala Jane a vyšla spoza tieňa brány. Pousmiala som sa na ňu, otočila som sa na opätku a pokračovala v ceste.

„Kam si myslíš, že sa tak ponáhľaš?“ opýtala sa zvýšeným hlasom.

„Za Arom, čo si si myslela? Mám dohodnuté stretnutie,“ povedala som cez rameno a ponáhľala sa do hlavnej siene. Cestu som už poznala.

Netrvalo dlho a ja som stála pred dverami. Otvorili ich dvaja upíri, pozreli sa na mňa prekvapene a niečo si naznačili perami. Nevenovala som tomu pozornosť. Ešte sa za mnou obzreli a potom sa dvere znova zatvorili. Nikto tu ešte nebol, veď jasné, výsada kráľov je meškanie, no nie?

Dvere sa s rachotom rozrazili a do sála stráž doviedla jednu upírku, ktorá sa im mätala v rukách a snažila sa im utiecť. Nanešťastie sa jej to nepodarilo. Bola to celkom pekná červenovlasá upírka s tmavšou pokožkou ako sme mali my, ale moment. Ja som začula z jej hrude byť srdce. Nijak som jej nevenovala pozornosť, no keď som počula to splašené buch-buch-buch, spomenula som si na moju Renesmé. Ako veľmi mi chýba. Táto upírka nemohla mať ani osemnásť rokov. Celkom ma to zaskočilo, no z myšlienok ma vytrhol smiech. Pozrela som sa za tým zvukom a zbadala som prichádzajúceho Ara s úsmevom od ucha k uchu. Možno keby ich nemal, tak sa smeje okolo celej hlavy.

„Isabella! Tak rád ťa vidím. Som rád, že si sa tu ukázala.“ Aro ma pevne objal a pobozkal mi chrbát ruky.

„Aj ja teba rada vidím, Aro. No prišla som sa s tebou súrne pozhovárať. Mám... isté... problémy.“ Tú poslednú vetu som slovo po slove normálne vypľúvala. Chlácholivo ma pohladil po ruke, ktorú stále zvieral.

„Samozrejme pozhovárame sa, len prejdeme do knižnice. Tam budeme mať pokoj a nikto nás odtiaľ nebude počuť,“ povedal a pozrel sa mi do očí.

„To dievča zatiaľ dajte do väzenia, keď vyriešim tu našu Bellu, tak sa o ňu postarám,“ povedal tým dvom, čo dievčinu ešte stále držali.

Aro mi položil ruku na chrbát a viedol ma preč z haly. Ponad rameno som sa na to dievča. So slzami a prosbou v očiach sa na mňa pozrela. Pri tom pohľade ma zabolelo srdce. Keby som v takom stave videla moju dcéru, asi by som sa zrútila.

„Kto bolo to dievča?“ váhavo som sa pýtala Ara.

„Nejaká Elizabeth. Je ešte príliš mladá, nemá ani osemnásť a nepozná naše zákony,“ odpovedal mi stručne.

„Ale ona je poloupír. Je ako moja Renesmé,“ povedala som s bolesťou v tých slovách.

„Ešte uvidím, čo s ňou urobím,“ povedal a už otváral dvere do veľkej knižnice. Ukázal na veľké kreslá a neznačil, aby som si sadla oproti.

„Tak k veci. Aký máš problém?“ išiel rovno na vec.

„Určite sa pamätáš, ako si ma prehováral, aby som sa pridala ku garde.“ Len prikývol hlavou a ja som pokračovala. „Platí ešte tá ponuka?“ dopovedala som a pozrela sa Arovi do očí. Sálalo z nich prekvapenie. Pravdepodobne čakal hocičo, len nie toto. Dlho bolo to trápne ticho, ktoré z duše nenávidím.

„Samozrejme, že ešte stále platí. Rozmyslela si si to?“ konečne odpovedal a pozrel sa mi do oči so zdvihnutím obočím. Keby som mohla asi by som sa červenala.

„Vieš, naskytli sa menšie problémy s... Edwardom a mám pocit, že ma už nemiluje. Už s ním nemôžem žiť,“ povedala som a rozvzlykala sa.

„A čo tvoja dcéra?“ opýtal sa so zdvihnutým obočím.

„No... Renesmé sa vydala a momentálne žije v Kalifornii. Má sa dobre, síce sa ozve len raz za čas, ale je šťastná ako som bola aj ja,“ povedala som a vyhýbala sa pohľadu Ara. Vyslovene ma ním prepaľoval, cítila som to.

„Veľmi rád ťa prijmem do mojej gardy,“ povedal napokon a ja som sa uvoľnila.

„Ďakujem,“ povedala som a chystala sa vstať, no Aro ma zastavil.

„Bella, čo sa stalo doma?“ Nečakala som takýto prejav citlivosti a lásky. No čo, potrebujem to už niekomu povedať a nie si to len zapisovať do denníka. Naspäť som sa usadila a všetko mu povedala. Len ticho sedel, počúval ma a občas prikývol hlavou. Takto sme tam sedeli najmenej tri hodiny. Príbeh som ukončila tým, ako som utiekla z vlastného domova.

„Je mi to ľúto, Bella. Mali ste sa tak radi. Edward ťa tak miloval, bol ochotný pre teba zomrieť. Ale čo už. Frencis z recepcie ti ukáže tvoju novú izbu,“ povedal a už ho nebolo.

 

Pohľad Ara:

S Bellou sme sedeli v knižnici už celé tri hodiny a ona so vylievala srdce. Bolelo ma, ako ju opustila životná láska. Ešte nikdy sa nikomu nepodarilo rozochvieť vo mne takéto city. Ani moja manželka to nedokázala. Úplne som bol z toho v šoku a Bellu som úprimne ľutoval. Tak nejak som ju začal mať rád ako svoju dcéru. Bola, a samozrejme ešte stále je, citlivá. A k tomu všetkému Edwarda stále miluje, aj po tom, ako ju po nociach opúšťa. Je to vzorná upírka, ktorá vychovala dcéru so všetkou svojou láskou a oddanosťou.

Išiel som za bratmi sa poradiť, kde umiestnime Bellu, na aké miesto v garde.

„Zdravím vás, bratia,“ povedal som už v našej ´kancelárii´. No skôr v hlavnej sále, ale momentálne to bola tá kancelária. Obaja zodvihli hlavu od akejsi mapy a zvláštne sa mi pozreli do očí.

„Aro, kde si bol tak dlho?“ opýtal sa ma Marcus so zdvihnutím obočím.

„Dúfam, že viete, aká vzácna osoba nás poctila návštevou,“ povedal som a oni sa nechápavo pozreli do mojej tváre. „To hádam nemyslíte vážne! Taká vzácna návšteva.“

„Tak už nám povieš o akú vzácnu osobu ide? Alebo počkaj... Je to Marilyn Monroe?“ povedal s úsmevom Caius.

„Ale Caius, Mariliyn Monroe je už nejaké to storočie mŕtva,“ zasmial sa nad touto myšlienkou Marcus. No čo už. Odkedy sa dozvedeli, že som obľuboval Marilyn, vyhadzujú mi to na oči pri každej príležitosti, kedy sa to len dá.

„Ale no, srandy bolo dosť. Teraz vážne. Slečna Isabella Swan nás poctila návštevou,“ povedal som a a pritom si sadlo na trón.

„Aro, asi si už naozaj starý. Pamäť ti už asi veľmi dobre neslúži. Predsa Isabella už dávno nie je slečna. Je to zrelá žena s dcérou a manželom. A k tomu sa nevolá Swan, ale Cullen,“ odpovedal mi so zdvihnutým obočím Caius.

„Nie, Caius. Isabella sa už dobrých pár mesiacov necíti ako manželka Edwarda. Veľmi ju sklamal a práve preto nás poctila svojou návštevou a svojím darom,“ povedal som s úsmevom na tvári.

„Aro, ja tomu vôbec nerozumiem,“ priznal sa po dlhom čase Marcus.

„Čomu, prosím ťa, nerozumieš?“ rozčuľoval som sa nad jeho nechápaním.

„No, pravdupovediac, ani ja to tak celkom nerozumiem,“ odpovedal mi Caius .

„Ako to, že mi nerozumiete? Veď tu sme už dosť veľa storočí, aby sme si rozumeli. Ale čo už. Vysvetlím vám to polopate. Naša Isabella sa rozhodla pre moju dávnu ponuku pridať sa k našej garde. Tok to vyzerá, že náš známy Edward svoju Bellu už nemá tak rád, ako to kedysi bolo,“ vysvetlil som to svojím bratom a úsmevom na tvári.

„Tak toto ja vážne skvelá správa,“ radostne povedal Marcus s prešiel po sále ku dverám. Otvoril ich a ako na pomyslenie pred nimi stála Isabella aj s kuframi pri nohách a rukou zdvihnutou v rovine očí zaťatou v päsť, chystala sa zaklopať.

„Prepáčte, ale Frencis na recepcii nebola, tak som si zašla po kufre do hotela a keď som sa vrátila, ešte stále tam nebola,“ povedala s nežným úsmevom na tvári a podišla do stredu sály, kde stála pred sto rokmi v pevnom objatí Edwarda Cullena. Pozrela sa do zeme, akoby myslela presne nato isté ako ja. Zatúžil som vidieť, na čo myslí. Bez premýšľania som ju chytil za ruku. Pochopila to, otvorila svoju myseľ a videl som to isté, na čo som pred chvíľou myslel aj ja. Zaskočilo ma, ako má Ewdarda ešte stále rada. Aj napriek tomu, koľko trápenia jej spôsobil.

 

Pohľad Edward:

Vybehol som z lesa a vošiel od domu zo záhrady. Všetci sedeli v obývačke a ako náhle ma zbadali, nenávistne sa na mňa pozreli. Zvykol som si už na tieto nenávistné pohľady odkedy nie som po nociach doma. Keby len vedeli za akým vážnym dôvodom odchádzam. No jeden pár očí mi tu chýbal. Oči, v ktorých sa zračila tá najväčšia nenávisť z celej mojej rodiny.

Chcel som sa opýtať, prečo tu všetci sedia, no Alice sa postavila a v sekunde bola predo mnou. Pozrela sa mi do očí a na líci mi pristála jej ruka. Zaprisahal by som sa diablovi, že ma to naozaj bolelo. Ale zaslúžil som si to, lebo som nikomu nič nepovedal. Ale sľúbil som im to. Sľúbil som im, že nikomu nič nepoviem.

„Ďakujem ti.“ Prečo mi ďakovala, veď nič dobré som neurobil, alebo sa to dozvedela a preto tu všetci sú? Ale Alice pokračovala. „Vďaka tebe sme prišli o švagrinú, sestru a Esme s Carlisleom o jednu dcéru,“ dopovedala, otočila sa na opätku a odišla do svojej izby. V šoku som ostal stáť na mieste. Všetci sa vytratili z obývačky a na stole ostal ležať biely papier popísaný modrým atramentom. Bolo to písmo mojej Belly. Sadol som si na gauč a vzal do rúk ten kus papiera.

Papier bol ešte nasiaknutý vôňou mojej lásky. Začal som si ho čítať. Netušil som, koľko bolesti som jej spôsobil, a stále som ju aj spôsoboval. To kvôli mne odišla. Už sa nemohla pozerať na dom a moju rodinu, v ktorej prežila toľko chvíľ. Nikdy by som nepovedal, že prídem o svoju lásku. O moju osobnú značku heroínu. O lásku, pre ktorú som ochotný položiť môj vlastný život, len aby ona mohla žiť. Pustil som papier z rúk a sledoval, ako pomaly padá na zem. Zošmykol sa pod gauč a ja som v tom momente vletel do mojej izby.

Všade tu bolo cítiť vôňu mojej lásky. Pohľad mi padol na okno, kde bolo napísané: „Daj pozor na moje srdce, lebo ty si mi ho vzal. B“ Ten odkaz bol napísaný jej červeným rúžom na pery. Nemohol som tomu uveriť. Dotkol som sa tých písmen končekmi prstov a zošmykol som sa z nôh popri okne. Rozmazal som písmo mojej manželky. Nevedel som, čo mám urobiť. Zaboril som si tvár do dlaní a plakal. No toto sa plakaním nedá nazvať, skôr by som povedal, že so vzlykal od zúfalstva. Od zúfalstva, že ma opustila žena, ktorá mi sľúbila lásku v dobrom aj v zlom, v zdraví aj v chorobe... na zvyšok večnosti.


Chcela by som sa vám ešte raz poďakoveť za komentáre pri nimulej kapitole. A samozrejme, prosím o komentáre k tejto časti. Vopred vám ďakujem. :) GuardianAngel

 

 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My heart is only yours 3. kapitola:

 1
8. Mala Lucka
16.07.2011 [16:18]

krasna kapitolka rychlo dalsiu :)

7. wik
12.07.2011 [23:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jsem hrozně zvědavá proč v noci odchází prosím další pohled Edwarda a vysvětlení proč odchází Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. kik
12.07.2011 [22:42]

nadherna kapitola... Emoticon sem velmi zvedava proc v noci odchazi... Emoticon Emoticon sup sup dalsi.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. lelus
12.07.2011 [11:22]

tak teraz sa lutuje však si za to môže sám Emoticon Emoticon krasna kapitolka:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. marcela
12.07.2011 [10:28]

Tak to je síla. Emoticon Emoticon Emoticon

3. Elizabet
12.07.2011 [10:16]

super! :) rychle další!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Babča S.
12.07.2011 [9:32]

Hezké Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
12.07.2011 [0:04]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Za radovou číslovkou sa vždy píše medzera (3._kapitola)
*S/Z
*I/Y v koncovkách prídavných mien
*Čiarky
*Preklepy
*Caps Lockom sa nepíše, ak chceš niečo zvýrazniť, použi radšej kurzívu.
*Píše sa sálY, nie sálI! (Skloňuje sa podľa vzoru žena)
*Mala si zle popísané niektoré mená:
Renesmee -> Renesmé (!!!)
Cirus -> Caius (!!!)
*Zdvojené medzery
*Sem-tam si mala zle napísanú priamu reč.

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!