Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My heart is only yours 5. kapitola

team victoria


My heart is only yours 5. kapitolaV tejto kapitole sa dozviete, ako to pokračuje v dome Cullenovcov. Je písaná z viacerých pohľadov. Dúfam, že sa vám bude páčiť aj táto kapitola, keďže pôvodne som poviedku chcela ukončiť touto kapitolou. Chcela som nechať otvorený koniec, no na dlhé a neustále naliehanie kamarátky som pokračovala a mám pripravené aj pokračovanie. Tak vám prajem príjemné čítanie. GA :*

 

5. kapitola

Pohľad Alice:

Už sú to tri dni, čo Bella odišla a ešte stále sa neozvala. A sú to tri dni, čo Edward nevyšiel zo svojej izby. Ani po nociach už nevychádza, iba si napísal sms-ku, iba jednu, a už viac sa neozval. Kebyže nevieme, že prišiel domov pred troma dňami, tak vôbec nevieme, že je tu. Počuť iba občasné vzlyky, ktoré môžu patriť hocikomu. Ibaže ja som až pridobrá sestra a rozoznám, ktoré sú jeho a ktoré iných členov rodiny. Čítal ten list od Belly. Ešteže som myslela dopredu a ten papierik s číslom si schovala.

„Alice, nad čím rozmýšľaš?“ objal ma zozadu Jasper a pobozkal ma do vlasov.

„Nad tým, na čo nesmiem myslieť pri Edwardovi. Sľúbila som to Belle,“ povedala som a pobozkala moju lásku na pery.

„Milujem ťa. No mali by sme začať loviť, aby sme domov neprišli hladní,“ povedal mi Jazz a pustil ma zo svojho zovretia. Má pravdu. Musíme sa nakŕmiť, no aj odreagovať. Musím niečo vymyslieť. Vtom som mala víziu. Už viem, ako sa odreagujem.

 

 

Pohľad Edwarda:

Už sú to tri dni, tri dni bez mojej lásky. Tri dni s rúžom na prstoch, s rozmazaným písmom na okne. Tri dni beznádeje, tri dni s vedomím, že som o ňu prišiel. Tri dni s jej neutíchajúcou vôňou v izbe. Netuším, či mi niekedy odpustí moje správanie, či sa ku mne vôbec vráti a či sa vôbec vráti aspoň k mojej rodine. Či ju ešte niekedy v mojom živote uvidím. Myslí vôbec niekedy na mňa?

Od toho večera som z izby nevystrčil pätu. Sedím na tom istom mieste pri okne a ani som sa nepohol. Len vzlykám a dúfam, že ich moja rodina nepriraďuje stále k môjmu menu. Nekomunikujem s okolím. Poslal som len jednu sms-ku, že v najbližšom čase nemôžem prísť kôli menším problémom, ktoré sa nečakane objavili a dúfam, že sa rýchlo vyriešia. Na love som nebol dobrých pár dní a vlastne mi to vôbec nevadilo.

Veď už nemám kvôli komu žiť. Veď moja jediná láska, zmyslel môjho života, ma opustila a môžem si za to len ja. Mal som jej to povedať. Mal som jej povedať, prečo odchádzam po večeroch preč. Možno by mi pomohla to vyriešiť. Veď sa to týkalo aj jej, no sľúbil som, že jej to nepoviem. Zazvonil mi telefón. Prv som ho nechcel zodvihnúť, no telefón už zvonil dlho a ja som to už nevydržal.

„Prosím.“

 

Pohľad Esme:

Nechcela som počúvať cudzie rozhovory, no tento telefonát ma obzvlášť zaujal. Po dlhých troch dňoch zazvonil Edwardovi mobil. Dlho ho nedvíhal, no nakoniec to nevydržal.

„Prosím,“ ozval sa do telefónu.

„Nie, moja láska, Bella, odišla.“

„Áno, odišla od mojej rodiny aj odo mňa.“

„Nie, nemôžem prísť.“

„Ja to bez nej neviem vydržať, priveľmi je milujem.“

„Znenávidela ma celá moja rodina. Vôbec sa so mnou nerozprávajú.“

Potom nasledovalo dlhé ticho. Medzi jeho odpoveďami boli iné odpovede, no boli také tiché, že ani ja som ich nepočula.

„Nerozumieš? Nemôžem, nemôžem! Ja bez nej neviem žiť!“ vykríkol nazlostene a začal pochodovať po izbe. Tak dávno som nepočula kroky z tej izby.

„Nemôžem, až príliš ju milujem, miloval som ju aj budem milovať,“ povedal zmučene a kroky znovu ustali. A znova stál pri okne, kde sedel už tri dni. Som na neho nahnevaná, no nestrpím to, ako sa opustil. Keď ju miluje, prečo ju  nehľadá, prečo jej to nevysvetlí? Nerozumela som tomu. Prečo nikomu nevysvetlí, nikomu zo svojej rodiny nevysvetlí, prečo odchádzal po večeroch, alebo za kým odchádzal po nociach a počas dňa sa tváril akoby sa nič nestalo?

Prečo bol taký bezcitný a nikomu nič nevysvetlil? Nerozumiem tomu. Nesmiem to nechať tak. Musím mu dohovoriť, musí mi to vysvetliť. Nesmie to takto ostať. Ja nedovolím, aby sa moja rodina rozpadla len kôli neuváženým krokom môjho šialeného syna, o ktorom som si vždy myslela, že je najzodpovednejší.

 

Pohľad Carlislea:

Nechápal som, čo urobil môj najzodpovednejší syn. A vôbec, prečo, keď sa teraz tak trápi, nám nič nepovedal? Pred rozčítanou knihou už sedím najmenej hodinu, no stránku som nepretočil. Moja myseľ stále blúdi iným smerom. Smerom k Edwardovi a Belle. Rozumiem jej odchodu. Po dvoch rokoch strávených prevažne v samote v dome,  v ktorom jej Edwarda všetko pripomínalo. Aj tak vydržala dosť dlho, čomu sa divím doteraz. Bella, taká citlivá a nežná osôbka, vydržala dva roky v manželstve bez spoločných nocí.

Započúval som sa do ticha domu, čo v posledných troch dňoch nebolo nezvyčajné. Málokto sa zdržiaval v dome odkedy Bella odišla, nikto nevie kde išla, aj keď mám také malé tušenie, kto je pod tou dávnou ponukou. No nemienim len tak strieľať naslepo. Ťuk-ťuk, ozvalo sa spoza dverí do mojej pracovne.

„Esme, láska, poď ďalej,“ pozval som ženu svojho života dnu. Podišla ku mne a ja som položil knihu na stôl a odsunul som sa so stoličkou od stola, aby si mohla sadnúť na moje nohy. Nemusel som jej to dvakrát ponúkať. Ihneď sa mi uvelebila na nohách.

„Carlisle, musíme s tým niečo urobiť. Nevydržím sa pozerať na to, ako sa celá moja rodina trápi len kôli jednému neuváženému kroku syna,“ povedala mi smutne.

„Esme, Edward neurobil iba jeden chybný krok. Tých chybných krokov bolo omnoho viac. Robil ich každý večer už dva roky,"odpovedal som mojej láske a pobozkal ju do vlasov.

„Carlisle, ale muselo sa niečo stať, keď len tak odchádzal. Namyslíš?"

„Esme, nemali by sme sa do toho miešať," povedal som rozhodne  a pohladil ju po chrbte. Esme len smutne zavzlykala a zložila sa hlavu na moje rameno.

 

Pohľad nikoho:

Edward stále sedí na zemi pri okne a rozmýšľa, ako by to mohol napraviť a kde by Bellu mohol nájsť. Alice a Jasperom museli odísť z domu. Jasper nezvládal toľko nenávistných pocitov. Ale chodia domov na návštevu, no nie na dlho. Rosalie a Emmett sa vrátili na Oxford a pokračujú v študovaní. Aj keď stále myslia na svoju stratenú sestru.

Esme to tiež nezvláda najlepšie. Jej rodina sa postupne rozpadá priamo pred jej očami a čo je najhoršie, nevie, čo má urobiť, aby sa to vrátilo do starých koľají.

Carlisle stále uvažuje nad tým, kde by Bella mohla byť, no so svojimi úvahami sa s nikým nedelí. Trápi ho Edwardov stav a Esmin smútok nad rodinou. Snaží sa prísť na to, ako vráti na jej pery úsmev.

Renesmé o ničom nevie. Nikto ju tým nechce zaťažovať. Všetci dúfajú, že sa Bella raz vráti domov a Renesmé to dovtedy nezistí.

Dom vo Forks utíchol do mučivého ticha a občasných vzlykov.

 


 

Viem, táto kapitola nebola dlhá, ale ako som už spomínala, touto kapitolou som plánovala poviedku ukončiť, ale už mám napísané pokračovanie, takže sa v budúcnosti dozviete, kde Edward chodil po nociach.

Samozrejme, aj pri tejto kapitole vás prosím o komentáre. Strašne ma teší, keď ich tu nájdem a tak nejak ma to povzbudzuje do vymýšľania ďaľších kapitol.

A ďakujem za komentáre k predošlej kapitole.

S pozdravom GuardianAngel

 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My heart is only yours 5. kapitola:

 1
14.08.2011 [21:05]

stmivani158Já chci další rychle Emoticon

7. wik
26.07.2011 [19:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. kik
26.07.2011 [17:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. lilinka
26.07.2011 [13:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon som vážne zvedavá kde chodil edward Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon úžasná kapitolka Emoticon Emoticon

4. lelus
26.07.2011 [12:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. marcela
26.07.2011 [11:32]

Ty bláho,to je teda síla.Díky bohu,že tohle není konec.I když možná,že po přečtení další kapitoly si budu říkat,že jsem mohla aspoň doufat,že se Bella vrátí.Skvělé. Emoticon Emoticon

2. BabčaS.
26.07.2011 [9:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ještě že TOHLE není konec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jinak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
26.07.2011 [0:23]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Nikdy nepodčiarkuj, na zvýraznenie použi radšej kurzívu.
*Čiarky
*I/Y v koncovkách prídavných mien
*Je Renesmé, nie Renesmee! Jazz, nie Jes!
*Občasné preklepy
*Perex obrázok - vždy zabudneš vložiť "gallery" pred názov obrázku

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!