Pokračovanie mojej poviedky. ;) Kto k nám prišiel na izbu? A čo sa stane potom? Prezradím len toľko: Po večeri sme sa vybrali do lesa, a uvidím niečo, čo sa na biológii učiť nebudete. Ako sa to vyvinie? To sa dozviete po kliknutí ;) :) Vaša Mary Cullen
13.01.2011 (18:00) • 12MaryCullen12 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 947×
Mary:
Dvere sa pomaly otvorili. A dnu strčil hlavu - no kto iný, než Samo. Môj najlepší kamoš, hoci sa mi niekedy zdá, že ma prenasleduje.
„Čo sa deje?“ opýtala som sa unudeným hlasom.
„Nič, len som prišiel na návštevu, už som sa totiž vybalil. A kto je toto?“ So záujmom sa pozrel na Sissu. Musela som sa usmiať.
„Predstavím vás. Siss, toto je Samo, môj najlepší kamoš. Sami, toto je Sissa, kamoška z klubu.“
„Uhm,“ odvetil. Potom zbadal na stole gumené medvedíky. Nemám rada gumové medvedíky, a tak som mu ich dala pod podmienkou, že odíde, lebo sa chceme prezliecť. Sotva zatvoril dvere, zase niekto klopal. Litlina si všimla, že už som naštvaná, a tak radšej išla otvoriť. Tentokrát to nebol Samo, ani nikto, kto by nás prišiel otravovať, ale učiteľka, ktorá nám prišla dať prednášku o tom, ako sa tu máme správať.
„Dievčatá, nemám čas vám vysvetľovať podrobnosti, ale tu máte papier, na ktorom sú napísané pravidlá o tom, ako sa tu máte správať. Prosím, prečítajte si to čo možno najrýchlejšie, podpíšte to a doneste na prvé poschodie, izba číslo trinásť. Teraz vás tu nechám, aby ste sa vhodne obliekli a zišli na večeru.“
Natlačili sme sa k papieru. Ja som to mala prečítané raz-dva, ale dievčatám to trvalo dlhšie. Monika to odniesla, lebo ja so Sissou by sme zablúdili a Natke sa nechcelo. Konečne sme sa prezliekli. Ja som si na seba dala čierne tričko s nápisom kiss me, k tomu čierne legíny a čierne baleríny. Natka si dala v podstate to isté, len v bielom a Siss v ružovom. Monča si obliekla tmavo-modré šaty.
Vošli sme do jedálne. Pri sklenenom okrúhlom stole nás už čakali Samo, Sašo a Maťo.
„Ja idem za kamoškami,“ rýchlo povedala Sissa a odcupitala k nim.
„No čaute, za chvíľu budú nosiť jedlo, ešte nevieme, čo máme,“ povedal nám Maťo.
„Uff, dúfam, že nebudeme mať rybu, nenávidím ju. No, okrem lososa. Toho milujem,“ hovoril Samo.
„Ja tiež, veľmi mi chutí od kedy sme ho mali v škole,“ zasmiala som sa. Mama síce hovorila, že to určite nebol pravý losos, ale mne je to jedno. Určite to chutí podobne.
„Wow, Mary, Sami, vy ste tuším jasnovidci, naozaj máme lososa,“ ozvala sa Natka, ktorá práve škúlila na pani pri pulte. Potešili sme sa.
♥♥♥
Večera bola fajn, no to nebolo všetko. Učiteľky si pripravili pre nás špeciálne prekvapenie. Po večeri nám totiž na veľkom plátne pustili Harryho Pottera. Cez film sme sa trochu nudili, lebo ten film sme už videli, a tak sme sa dohodli, že pôjdeme po skončení do lesa. Len tak pre zábavu. Urobiť si takú skúšku odvahy.
Film sa skončil. My šiesti - ja, Monča, Natka, Sissa, Samo a Sissina kamoška - sme sa vykradli z ubytovne. Všetci sme so sebou mali mobily. Ja som mala iba málo batérie, ale snáď mi to vystačí.
Vošli sme do lesa a chvíľu sme išli spolu, až sme dorazili k malej lúčke.
„Tu sa rozdelíme a stretneme sa tu asi o hodinu,“ povedala Bobo, Sissina kamarátka.
Rozdelili sme sa. Trochu som sa bála, ale to by sa asi každý. Dlhší čas som len tak blúdila po lese, no unavila som sa, a tak som si sadla na peň. Nevedela som, ako som ďaleko. Keby som to vtedy vedela, utekala by som späť ako o život. Lenže ja som tam len tak sedela.
Zrazu sa mi zazdalo, že niečo počujem. Niečo ako... vrčanie. Nie, to sa mi musí zdať. Už som ho počula silnejšie. Mala som veľmi nepríjemný pocit. Pomaly som sa otočila... Takmer som dostala infarkt. Nado mnou stál obrovský medveď, vrčal a oblizoval sa. Od strachu som ani nepípla. To nemôže byť pravda. Medvede predsa ľudí nežerú! V učebnici biológie sa nič také nepíše! Alebo?!
Musím utiecť a to rýchlo. Pomaličky som sa otočila. Potom som sa bleskurýchlo rozbehla. Utekala som naozaj rýchlo, ale ani to nestačilo na záchranu. Zrazu som sa potkla. Tuho som zatvorila oči.
Ahoj! Keď sa vám to aspoň trochu páčilo, tak prosím nechajte komentík!
Autor: 12MaryCullen12 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek My love-vampire story - 2. kapitola - 1. časť:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!