Takže, začala jsem s novou povídkou Nadržení. Bude o nadrženosti Edwarda a Belly. To by nebyl zase až takový problém. Každý den by Edward Bellu i několikrát uspokojil nebo naopak. To by ovšem nemuseli bydlet v domě plném upírů a ještě k tomu s moc vtipným bráchou Emmettem. První kapitolky jsou pro všechny, ale potom už budou nějaké věkové hranice.
16.07.2010 (15:45) • MetlosCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3433×
1. kapitolka
Bella:
S Edwardem jsme dodělali poslední úpravy na Charlieho domě, teď už na mém domě a mohli jsme se jít bavit.
Charlie odjel před týdnem a přijede s Renée za dva.
Dům byl už příšerně starý a rozpadal se pod rukama.
Alice viděla, že to na ně spadne, tak jsme to tedy přestavili.
Vyrazili jsme s Edwardem ruka v ruce na naši louku.
Sebou jsem si vzala tašku s učením, protože za 2 týdny nám končí škola a já mám ještě zkoušky z dějepisu, matiky a ruštiny. No jo, Rusové se rozmnožují a jsou všude.
Sedla jsem si do trávy a vytáhla ruštinu.
Edward si sedl vedle mě, co nejblíže.
Hladil mě po vlasech, sem tam mi dal pusu na čelo, na tvář a do vlasů. Pořád mě znervózňoval.
Otočila jsem se a strkla jsem do něj, aby si lehl do trávy.
To udělal. Přiblížila jsem se k němu a těsně před obličejem jsem se oddálila a vzala do ruky dějepis.
Edward se na mě s úsměvem koukal a rozptyloval mě ještě více.
Povzdychla jsem si a lehce na něho nalehla. Mé ruce jsem zasunula do jeho vlasů s bronzovým odstínem
„Proč mi to děláš? Já ty zkoušky musím udělat.“ Přilepila jsem moje rty na jeho a s láskou ho líbala.
Nemohla jsem se od něho odtrhnout.
Horší bylo, že on taky ne a mně docházel vzduch.
Nakonec s polibkem přešel na můj krk, kde mi v okolí tepny lehce skousl kůži, otíral se rty o mou kůži a pokračoval až na odhalenou klíční kost. Oba jsme se posadili. Edward po polibku otevřel oči a já se v nich utápěla. Znám ho tak dlouho a má reakce je vždy stejná. Vždy mě překvapí. Jednu ruku jsem vytáhla z jeho vlasů a položila mu ji za krk, kde jsem se hrabala v jeho vlasech na zátylku.
„Jsi tak sladká, když se učíš, když tě líbám a nejvíce sladká je tvoje krev,“ zavzdychal a pokračoval, „pak se nediv, že na tebe lítají komáři,“ řekl, vykouzlil ten jeho pokřivený úsměv a opět se přesunul na mé rty.
Usmívala jsem se ještě s předchozí věty, při polibku.
Do polibku jsme zapojili naše jazyky. Mohla bych se s ním líbat navěky. To bych ale nemusela postrádat vzduch. Zase mi totiž docházel.
Odtáhl se ode mě a usmál se na mě opět tím jeho pokřiveným úsměvem. Musela jsem se na něho usmát taky, protože mi to nedalo. Chtěla jsem si opět vzít učebnici, ale nedovolil mi to.
Svalil mě do trávy a se zapřenýma rukama o zem, mě opět políbil. Zapojila jsem se na chvíli do polibku a pak ho ukončila a skousla mu jemně jeho spodní ret, který byl měkký, i když byl upír. Lehce zavrčel a přitáhl si mě rukama, které měl na mých bocích, k sobě blíž a vášnivě mě políbil a pak se odtrhnul.
Pustil mě, já mu za to vlepila letmý polibek a vzala do ruky matiku, která mi nešla. Jako by té slepici, co nás má nestačilo, když umíme 1 + 1. Kurde, kolik to vlastně je? Zamračila jsem se nad tím a tvrdě přemýšlela.
„Lásko, co je?“ zeptal se Edward, který mě nespustil z očí a stále mě sledoval z polohy, v které jsem mu dala letmý polibek.
„Nevíš kolik je 1 + 1?“ zeptala jsem se a dumala nad tím dál. On mi vždycky těma jeho polibkama vyžene všechno z hlavy.
Usmál se nad mým dumáním a odpověděl mi.
„Řeknu ti to, ale budu za to něco chtít,“ řekl. To mi bylo jasné.
Protočila jsem oči. Sklonila jsem se nad ním a opět okusila jeho rty, které na mě čekaly. Budou vždycky jenom mé. Chtěla jsem ukončit polibek, ale těch rtů jsem se nemohla nabažit. Nakonec jsem nechtěně polibek ukončila a trochu pozvedla hlavu.
„A výsledek je?“ pozvedla jsem obočí.
„Už nevím,“ řekl a opět mě políbil. Bídák jeden.
Natiskla jsem se k němu co nejvíc. Najednou jsem chtěla od něho více a rukou zajela pod jeho košili.
Zavzdychal mi do úst.
Hladila jsem jeho hruď a zkoumala každý její centimetr.
Začalo se stmívat a já litovala, že mě to napadlo až teď. Samozřejmě bychom tady mohli být déle, ale posledně jsme přišli pozdě a ráno jsem přistála ve vaně s ledovou vodou, protože se mi nechtělo vstávat. Samozřejmě mě do té vody hodil Emmett, za pomocí Alice, která mi pak cpala letní oblečení a venku pršelo a byla zima.
Edward ukončil polibek a tentokrát mi jemně skousl rty on.
Měla jsem čelo na jeho a on mě držel za boky.
Otevřela jsem oči a zjistila, že už na mě asi nějakou dobu kouká.
Posadila jsem se a balila si své učebnice. Opět jsem se učila a nic neumím.
Edward se posadil naproti mně. Chtěl ode mě ještě jeden polibek. Přiblížil se ke mně a jeho vlasy směřujících do všech stran mě šimraly ve tváři. Chytla jsem ho za vlasy na zátylku a spojila naše rty, opět v jedny. Pak jsme se oba odtáhli. Edward mi vzal batoh a opět ruka v ruce jsme šli domů, akorát teď ke Cullenům.
Uvítala mě Esme a hned mě poslala do kuchyně, kde jsem měla připravený kuřecí salát.
„Tak, copak ses dneska naučila, zlatíčko?“ zeptala se mě Esme a postavila přede mně vodu.
„Dohromady nic,“ odpověděla jsem jí s úsměvem a hodila vražedný pohled po Edwardovi, který se jen culil na druhé straně stolu. Bídák jeden, ani se nepřizná.
Takže líbila první kapitolka?
Autor: MetlosCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nadržení 1. kapitolka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!