Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naughty girl - 3. kapitola

the break dawn


Naughty girl - 3. kapitola Ďalšia kapitola je na svete. Bella sa snaží uzmieriť z Edwardom ale nakoniec z toho vzíde niečo, čo nikto nečakal. Prajem príjemné čítanie a nezabudnite na komentáre. :D

 

Prvý deň školy.


Dnes je pondelok, čo znamená nástup do školy. Ani neviem vyjadriť slovami ako sa teším, ale nie do školy plnej hormónmi ovládaných deciek. Môj odvoz, to je ten dôvoď. Viem nezačala som príliš dobre, no ja za to nemôžem, vytáča ma do morku kostí. Je to namyslený, samoľúbi  neurotik, ktorý drží celibát už skoro sto rokov. Ešte zďaleka nevie čoho som schopná, ako mi nedá po dobrom, tak ho s čistým svedomí  zneužijem. Nikdy som neprehrala žiadnu stávku a on mi moje skoré nepokazí.  Neurobím tie isté chyby, ktoré spravila Tayna. Tá bude pekne prekvapená keď zistí že som Edwarda pripravila o jeho počestnosť.

„Meškáš.“

„Odpusťte vaša urodzenosť, už sa to nezopakuje.“ Nemôžem ho najprv zabiť a potom zneužiť? Ušetrilo mi to kopu problémov.

„Tvoj kamarát sa cez víkend zotavil?“ Nechápavo na mňa hľadel, ale keď si všimol môjho pohľadu, vyceril zuby.

„Ja mám o teba úprimnú starosť a ty sa takto správaš, keď si nechal vychovanie?“

„Tvojich nohavičkách určite nie.“ Chlapčiatko sa snaží byť vtipné.

„Ani by si nemohol, lebo nemám žiadne na sebe.“ Oči mu začali pomaly tmavnúť. Nech si hovorí čo chce, jeho telo ho aj tak vždy prezradí.

„Nechápem ako môžeš... chcem povedať prechladneš.“

„Edwarde som síce polovičný upír...“

„Čaute decká.“ Emmett mi otváral dvere a vzal ma do náručia.

„Tak prežila si cestu z pánom neuróza?“

„Nekrivdi mu, Edward je nesmierne starostlivý.“

„Pusť ju, musíme ísť do prijímacej kancelárie.“

„Nemusíte, všetko som vybavila a máte spolu prvú dvojhodinovku.“

„Ďakujem Alice, si zlatá.“ Emmett ma konečne po vražednom pohľade Rose pustil. Až teraz som si všimla naše ho obecenstva. Boli tu asi všetci od žiakov až po profesorov.

„Neboj, to zvládneš a keby sa čokoľvek dialo sme tu my.“ Rozlúčili sme sa a vybrali na hodiny. Vďaka Bohu profesor nechcel aby som sa predstavila, ale môj hrudník dokonale z rengenoval. Nebol škaredý, asi tridsaťpäť, vysoký, športová postava. Možno budem potrebovať doučovanie...

„Dnešnú  hodinu  budeme venovať príkladom v pracovnom zošite. Kedy niekomu nebolo niečo jasné nech za mnou príde.“ Zvodne na mňa žmurkol. Ten sa nezdá, hneď ide na vec. S ním si budem dobre rozumieť. Z môjho premýšlanie ma vytrhlo rozzúrené vrčanie.

„Edwarde deje sa niečo?“

„Nechutné, je slabé slovo pre jeho myšlienky.“

„Za tu dobu si si mohol zvyknúť.“

„Keď takto myslí o iných ženách je mi to jedno, mne ide o teba.“ Zarazene som na neho hľadela. Jemu na mne záleží? Veď sa nepoznáme ani týždeň a to už som ho skoro stihla vykastrovať.  Zacítila som neznámi pocit, pri mojom pokryteckom srdci.  Ak si myslíte že začnem hovoriť o pocitoch chvenia, keď vám ide srdce vyskočiť z hrude, tak ste na veľkom omyle. Láska, je iba pojem ako niekoho oblbnúť a dostať ho tam kam chcete. Spraví lepšie, keď sa do mňa ten blbeček nezamiluje.

„Ďakujem, a prepáč mi moje správanie. Mohli by sme sa pokúsiť byť priatelia?“ Videla som v jeho tvári sklamanie?

„Priatelia.“  Všetky hodiny do obeda som mala z Edwardom. Nevadilo mi to, dobre som sa bavila na jeho myšlienkach. Typu:  Chcem byť priateľ? Cítim k nej niečo viac? Určite bude cítiť, len pri srdci to nebude.

„Bells, tuším pre teba nezostalo miesto. Ale keby si chcela, tak ja som voľný.“ Prišli sme do jedálne, a on to kričal už od stola. Taká ponuka sa neodmieta. Všetky pohľady boli nasmerované na mňa. Prišla som k nemu a obkročmo som si sadla. Nebola medzi nami žiadna medzera.

„Ďakujem Emmettku, si zlatý,“ a jemne som mu pohrýzla ucho. Počula som dve nenávistné vrčanie a jeden vzrušený vzdych.

„Isabella!!“

„Áno, Rosalinka?“

„Okamžite zlez z môjho muža, inak si skončila.“

„Neviem prečo rozhoduješ za neho.“ Nahodila som nevinný kukuč. „Emmett, mám z teba zliezť?“

„No... veď... mne to nevadí. Ostaň kde si.“

„Toto si prehnal!! Dúfam že budeš mať kde spať!“ Rose sa zdvihla a odkráčala ako boh pomsty. Alice spolu Jasperom zadržiavali smiech a Edo ma prebodol pohoršeným pohľadom. Myslím že naše novo objavené  priateľstvo, sa v tejto chvíli skončilo. Z Emmettom som išla na ďalšiu hodinu a potichu sa chichotala.

„Ale Emme, prežiješ to.“

„Ona ma vyhodí z domu a ja ostanem sám, samučičký sám v tmavom lese.“ Povedal z dosť veľkou dávkou hystérie. Celú hodinu som sa snažila zabrániť záchvatu smiechu, no nepodarilo sa mi to.

„Dobre, už mám toho dosť Cullen a Swanová na chodbu!“ Keď zatváral dvere skoro ich vytrhol z pántov. Vražedne sa na man pozrel a mieril si to na parkovisko.

„Počkaj!!“ Nevšímal si ma a pokračoval. Dnešný deň je celý v kely. Rozbehla som sa a zozadu na neho skočila. Nohy som mu obmotala okolo pásu a ruky mu dala na jeho inak dokonalé vypracované prsné svaly.

„Emmettku, odpusť. Nechcem aby si sa na mňa hneval. Chcem aby si boli priatelia.“

„Vážne?“

„Vieš z tebou je neskonalá sranda a tú ja milujem. Samozrejme budem niesť zodpovednosť za tvoj vyhadzov z domu. Nasťahuješ sa ku mne, teda keď chceš.“ Zložila ma na zem a objal ma.

„Toto neoľutuješ, len keď sa to dozvie moja bývala, ostanem ti nadosmrti na krku.“

„Bývala?“

„Vieš Rose si udobrím jedine tak že sa s ňou znovu ožením.“

„Tak sa nežeň a zostaň so mnou. Aj tak tvoja rodina nevie čo je zábava a nepoznajú pravú chuť večnosti.“

„Bells, my dvaja si ešte dokonale užijeme života.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naughty girl - 3. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!