Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrhářka z blázince aneb Příběh Mary Alice Brandonové, Prolog

n/a


Návrhářka z blázince aneb Příběh Mary Alice Brandonové, Prolog Ahoj... Jsem tady s další povídkou... Tentokrát je to spoluautorská s dorellou... Mary Alice Brandonová bydlí v Los Angeles a chodí do čtvrťáku. Je hodně oblíbená. Ale co se stane, když Mary Alice náhodou otěhotní? Jak ji poté budou Cullenovi brát s dítětem? Hezké počtení za nás obě... VerunkAlice

Prolog- To jsem já...

Ahoj, jmenuji se Mary Alice Brandonová. Je mi osmnáct let. Chodím do čtvrťáku v Los Angeles. Takže bydlím v Kalifornii. Mám mladší sestru Cynthiu. Té je třináct let.

 

Já jsem malá. Mám tmavě hnědé vlasy. Jsou rovné a dlouhé do půlky zad. Mám modré oči. Cynthia je blondýnka. Je stejně vysoká jako já, a modré oči má také.

 

Máme bohaté rodiče. Otec vlastní banku a matka dělá ředitelku u jedné kosmetické firmy. A celá naše rodina má vlastní módní značku. Některé nápady na šaty, šli také z mé hlavy.

 

Rodiče doma moc nebývají, ale mně to nevadí. Pořádám večírky.

 

O mě se ve škole říká, že jsem bohatá, rozmazlená, rebelka, mrcha a tatínkova holčička zároveň. Ale Cynthia, ta je divná. Ráda se účastní mých večírků, ale své nikdy nepořádá. Ráda se vybavuje se mnou a mými kamarádkami, ale ve své třídě je stydlivá. Zkrátka jí víc mezi sebe berou starší.

 

Obě jsme chytré po otci a krásné po matce.

 

Ráda nakupuji a Cynthia zrovna tak. Doma mám pět skříní plné krásného, nového a hodně, hodně drahého oblečení. Nosím oblečení od světoznámých návrhářů, nebo svoje návrhy, někdy i oblečení z kamenného obchodu.

 

Jenže se mnou na ty nákupy nechce nikdo chodit. Podle matky a ostatních je to závislost, ale podle mě je to pouhá láska k obchodům, nákupům a oblečení.

 

Otec říká, že lituje všechny prodavačky a návrháře, u kterých nakupuji.

 

Ve škole jsem jedna z nejoblíbenějších holek. Ty nejoblíbenější holky jsou tři. Já, Cynthia a Summer. Summer je moje nejlepší kamarádka. Jsme si hodně podobné. Má karamelově hnědé vlnité vlasy, modré oči, bronzově opálenou pleť a široký úsměv od ucha k uchu. Ráda nakupuje, a stejně jako já má slabost pro oblečení.

 

Také má bohaté rodiče.

 

Summer u mě často přespává. To se pak koupeme do noci v bazénu a sledujeme filmy. Rády komentujeme vzhled hlavních osob. Například v Alence v Říši divů, Panu a paní Smithových, Žábě k zulíbání, Svatatu nebo Titanicu.

 

A také nás baví poslouchat, sledovat a komentovat hudební klipy. All the right moves od One Republic, například.

 

Kromě nakupování, filmů, klipů, hudby a Summer mám také ráda krasobruslení. Miluji rychlá auta. Moje auto je Porsche 911 TURBO, v černé barvě. Summer má bílé Audi TT, to je také dokonalé. Obě i s Cynthií chodíme na Los Angeleskou střední. A když už jsem vyprávěla o návrzích a škole, tak musím zmínit, že mi brzy bude devatenáct. Oslavu budu pořádat u nás doma a veškeré šaty si budu sama navrhovat. Chtěla bych nějaké ty princeznovské s dlouhou sukní. Nedávno jsem si kreslila svojí představu. Dopadlo to poměrně hezky. Ale takové šaty si raději vezmu na maturitní ples. Byly proužkaté, malinovo fialové. K tomu jsem si nakreslila černé perly a bolerko. Vlasy jsem měla obyčejně rozpuštěné. Ale i tak mi to docela slušelo.

 

Summer mé návrhy vždy obdivovala. Říkala, že prý kreslím lépe než někteří jiní a slavnější návrháři.

 


 

1. kapitola

Poznámka: Za Mary Alici Brandonovou a poté i za Alici budu vyprávět já, VerunkAlice...
Za Summer Brownovou bude vyprávět dorella...

 

Shrnutí VerunkAlice

Shrnutí dorella



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrhářka z blázince aneb Příběh Mary Alice Brandonové, Prolog :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!