Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neboj se smrtky - 3. kapitola

parbyandrew


Neboj se smrtky - 3. kapitolaDalší dílek smrtky na světě. Snad se vám bude líbit. Tady se půjde naše smrtka nakrmit.

III – Výlet

Procházela přes školní parkoviště a nadávala Cullenovým za to, že jí překazili její práci. Nadávala v duchu a zuřila. Když procházela okolo odpadkového koše, zapraskalo v něm a vyšlehly do výše plameny. Nevšímala si toho. Byla ještě celkem mladá a občas, když neovládala svoje emoce a zlobila se, donutila věci v okolí vznítit se. Byla pár kroků od lesa, když ji okolo pasu zachytili ruce. Při otáčení si z hlavy stáhla kápi a pohlédla do zlatých očí. Okolo pasu ji držel Edward.

„Kam jdeš? V lese je to nebezpečné.“ Promluvil na ní. Ona se však nestarala o to, co jeho slova znamenají, dívala se za jeho záda a její oči sledovali zbytek rodiny Cullenů a její oběť, která stála mezi nimi.

„Mě je to jedno.“ Odsekla a snažila se vykroutit z jeho sevření. On jí, ale držel pevně. „Můžeš mě laskavě pustit? Pospíchám.“ Promluvila na něj a v jejích očích žhnuly jiskry.

„Můžu tě svést.“ Promluvil a pustil ji. Ona jen zakroutila hlavou a vkročila do lesa. Byla vyčerpaná z použití síly, a proto se musela nakrmit. Chtěla i trochu zábavy. Když byla dostatečně daleko, aby jí neviděli, proměnila se v oblak energie a mířila k nejbližšímu městu.

Doletěla na okraj města a změnila se znovu do své podoby. Přes hlavu si přehodila kápi a pomalým krokem vešla do nejtemnější uličky. Hledala nejodlehlejší místo, kde by mohla najít spodinu lidstva. Nemusela jít příliš dlouho a přímo před ní se objevila skupinka chlápků. Stáhla si z hlavy kápi a ukázala jim svůj dokonalý obličej.

„Ahoj zlato! Co ty tady tak sama?“ Promluvil na ní jeden z mužů. A udělal krok dopředu. Po celém okolí byl cítit nádech alkoholu, který se šířil od oné skupinky.

„Ztratila jsem se. Pomůžeš mi najít cestu?“ Promluvila na něj potichu svůdným hlasem. Muž příliš neváhal a přišel až k ní. Bella se ho chytla pod paží a táhla ho dále od skupinky.

„Hej! A co my?“ Zakřičel za nimi hlas. Chlápek jen mávl rukou a vedl dívku dál.

„Jak se jmenuješ? Já jsem Josh.“ Promluvil na ní a jeho jazyk se motal.

„Moje jméno nepotřebuješ znát.“ Zašeptala jeho směrem a vedla ho dál.

Došli za roh, aby na ně skupinka neviděla a v její hlavě se už dávno rýsoval plán. Natiskla chlápka na zeď a začala ho líbat. Nenechal se dlouho přemlouvat a svůj jazyk vnořil i do jejích úst. Chvíli mu trvalo, než si všiml, že mu ubývá energie. Myslel si, že ta droga, kterou si před chvíli vzal, začíná fungovat. Ale droga na jeho úbytek energie neměla vliv. To smrtka z něj vycucávala život. Její jediná obživa, která ji držela při životě, byla energie z lidí. Při krmení se jí stalo jen málokdy, že by svou oběť zabila, ale tentokrát měla příliš velký hlad.

Muž se v jejím sevření začínal už vzpouzet. Poznal, že něco není v pořádku, ale měl už příliš málo síly na to, aby se jí dokázal vytrhnout. Začal pomalu upadat do bezvědomí. Po chvilce se v jejích rukou zhroutil. Pustila ho na zem a nechala ho ležet. Jeho srdce stále tlouklo. Udeřilo jednou, dvakrát a poté naposledy. Smrtka se usmála a vykročila zpátky k oné skupince. Stále měla hlad.

Ještě jednoho si odvedla do stejné uličky, ale tentokrát jej nezabila. Nechala jej bez energie ležet na zemi. Věděla, že lidé z té skupinky jej nebudou hledat a byla si jistá tím, že do druhého dne umrzne.

Pocítila vlnu uspokojení a pomalým krokem se to mířila do středu města. Ještě chtěla způsobit nějakou nehodu. Procházela zrovna okolo domu lásky a ven vylezl starý muž. Jen ji uviděl, přihnal se k ní.

„Ahoj kočičko.“ Vyhrkl a sledoval její reakci. Cítila svou možnost. Měla zde oběť.

„Kočička tě chce zabít.“ Promluvila na něj a změnila se v oblak energie. Chlápek zůstat zírat na místo, kde před chvílí stála ta krásná dívka a nevěděl co si myslet. Stál tam jako opařený. Najednou nad jeho hlavou zapraskalo světlo a snesla se z něj sprška jisker. Chlápek začal poskakovat a shazoval ze sebe jiskry, které ho pálili na všech místech jeho těla. Ještě jednou skočil a dopadl pod kola auta.

Smrtka se zasmála a přenesla za svou obětí…

 


 

4. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neboj se smrtky - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!