Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neboj se smrtky - 5. kapitola

New Stephenie photoshoot


Neboj se smrtky - 5. kapitolaDalší dílek smrtky. Sn ad se bude líbit. Tady nám smrtka začne balit Emmetta. Prosím o komentáře, děkuji. Vaše xlovexx

V - Emmett

 

Zrovna v tu chvíli se otevřeli dveře a tam stál Emmett. Jeden z té rodiny upírů. Smrtka si povzdechla, zrovna když chce nějakého normálního člověka, všude se objevují upíři.

Pozorovala ho, jak si šel sednout k lavici, a rozhodla se, když byl první, koho viděla proč ne. Zvedla se a šla si sednout k jeho stolu. Všichni se na ní dívali i Charlie, nikdo nechápal, co chce udělat. Došla k jeho lavici a sklouzla na židli vedle něho.

„Ahoj já jsem Bella.“ Představila se, protože nevěděla, jestli ji zná. Emmett na ní jen koukal a nevěděl, co po ní chce.

„Můžu sedět s tebou?“ Zeptala se ho a svůdně zamrkala očima. Odpovědí se ji nedostalo tak se jen pohodlně uvelebila na židli a čekala, až začne hodina.

Když vešel do třídy učitel, udělala svůj první krok. Položila svojí ruku Emmettovi na nohu. Ten jenom ztuhnul a otočil se na ní, chtěl se zeptat, co to dělá, ale ona jen posunula ruku výše.

Emmett se snažil její ruku odsunout, bál se, co bude dělat Rose, až se tohle dozví, ale smrtka se nenechala odbít. Svojí rukou zajela po jeho noze na vnitřní stranu stehna a začala, jezdil od kolene nahoru a znovu ke koleni.

Najednou její ruka zůstala ve vzduchu a ozvala se rána. Emmett se rozhodl rychle odejít. Vstal a shodil židli. Chtěl odejít, co nejdříve pryč, ale to smrtka nemohla dopustit.

Nenechala Emmetta ani promluvit a přihlásila se.

„Pane učiteli? Mě je nějak špatně.“ Promluvila a chvíli se mu koukala do očí, když viděla, že v nich není žádná odpověď, která by se jí mohla líbit, zahrála divadélko.

Vstala ze židle a naschvál upadla. Zadrželi jí pevné ruce. Nechala zavřené oči, aby její hra byla dobrá. Zaslechla jen učitelům hlas, který říkal.

„Pane Cullene. Odneste ji na ošetřovnu a vy sednout.“

Cítila, jak ji někdo vzal do náručí a potom už jenom kolíbavou chůzi, jak ji někdo nesl. Věděla, že je to ten, kterého chtěla. Cítila, že ji nese upír.

Pootevřela oči a zahlédla místo, které přímo chtěla.

Rychle otočila hlavu na toho, kdo ji nesl. Ani se nepodívala a začala ho líbat. Polibky ji oplácel a ona se nakonec z jeho náručí dostala tak, že stála na nohou. Už jenom trošku zatlačila do hrudi a dostala ho na místo, které přímo chtěla. Do kumbálu. Líbala ho na rty a nenechala ho ani promluvit.

Svýma rukama přejížděla po jeho zádech a cítila, jak jeho ruce jezdí po těch jejích.

Smrtka cítila neuvěřitelný pocit vítězství. Nejprve ji ve třídě odmítal a teď ji tady tak nádherně líbá.

Odtáhla svoje ústa a pohlédla do zlatých očí. Úsměv na rtech ji zmrzl. Nebyl to ten, kterého chtěla. Před ní stál Edward a usmíval se.

Cítila, jak jeho ledové ruce putují po jejích zádech a jeho obličej se přibližuje. V tu chvíli nemohla uvěřit tomu, co se stalo a když se jeho ledové rty dotkly těch jejích, zareagovala poprvé jako člověk.

Její ruka se vyšvihla a dala mu facku. Sice jí její ruka bolela, ale aspoň přestal. Odtáhl se od jejích rtů a díval se jí do očí.

Nechápal, proč ho začala líbat, když se teď brání, ale potom si vzpomněl na to, co dělala ve třídě s Emmettem. Díky jeho schopnosti věděl všechno.

„Co to děláš ty…“ Promluvila a nedokázala najít nějakou správnou nadávku. „Jak se opovažuješ mě líbat?“ Syčela na něj dál skrze zuby a snažila se vymanit z jeho objetí.

Edward ale nechtěl, aby mu utekla, proto chytil její ruce a přimáčkl ji na zeď. Byl naštvaný, nechápal, proč chce každého kromě jeho.

„To ty jsi začala.“ Procedil taky skrze zuby přímo do jejího obličeje. „Řekni mi, co proti mně máš?“ Mluvil dál a držel ji. Smrtka se ale nevzpouzela, pouze koukala do jeho očí a v klidu mu odpověděla.

„On byl první, koho jsem viděla. A ty se mi nehodíš.“ Odpověděla mu a dívala se do jeho očí. I když nebyla ráda na tomhle místě, i když ho neměla ráda. Cítila uvnitř sebe nějaké teplo. Toužila znovu po jeho rtech, ale to si nemohla dovolit. Má jen úkol a potom půjde pryč.

„Jak první?“ Zeptal se nechápavě Edward a díval se do jejích očí.

„První koho jsem viděla, a proto ho chci.“ Odpověděla v klidu a dívala se do těch zlatých očí.

Edward nechápal její logiku, hlavně když všichni na téhle škole vědí, že jsou s Rose v páru. A také nechápal co proti němu má. Byl zmatený. Nejprve jej líbá a potom na něj téměř ječí. Chtěl znovu promluvit. Chtěl znovu něco říci, ale v tu ránu přitiskla smrtka svoje rty na ty jeho. Políbila ho.

Rozhodla se totiž, že jeho bude nejjednodušší využít. Když sám takto nadbíhá.

Cítila, jak jeho stisk na jejích rukou povoluje. Už ji jenom nedržel ruce u zdi. Teď se celé jeho tělo otíralo o to její. Smrtka byla natisknutá zády ke zdi, ale líbilo se jí to. Věděla, že už má konexe někoho. Kdo ji pomůže dostat se k Charliemu.

Líbali se už dlouho a smrtka přestala myslet na svůj plán, teď myslela jenom na to, co momentálně dělá. Myslela jenom na Edwarda. Vnímala jenom jeho ruce, které ji putují po zádech a svoje vlastní nedokázala přimět k ničemu jinému, než aby dělali to samé.

Když se od sebe odtáhli, podívali se jen do svých očí. Vůbec jim nezáleželo na tom, co se stalo před tím. Teď byly jenom oni dva.

 


 

6. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neboj se smrtky - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!