Tak… Podle mého přináším trošku hustější kapitolu. Doufám, že vás tím neodradím… Co pak se stalo Belle po jejím pádu, když ji honila… A jak jste tipovali - Jane. =) Kde pak se probudí? A jak se bude cítit? A jaké překvapení si pro ni ještě osud přichystal? Rovnou přidávám, že to bude trošku zmatené…
Ale už víc neřeknu! =X No nezbývá vám nic jiného, než jít číst! ;)
Ještě se omlouvám, že přidávám tuhle kapču tak pozdě, ale byla jsem zničená a prostě jsem neměla chuť psát… Jediné, co teď můžu, je popřát vám krásné čtení a doufat, že jsem to moc nezkopala… =/ S láskou Vaše katyloveEd…*
12.02.2011 (19:45) • katyloveEd • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1346×
11. kapitola Nové a krásné „Aaaeh!“ zaklela jsem a podívala se na své levé koleno, které bylo prořízlé od špičatého kamínku, na který jsem samozřejmě spadla! Krev… Začal se mi zvedat žaludek, stačil jeden zatracený pohled! A ještě k tomu ta noha! Vždyť já nemůžu chodit! Tolik to bolí! Slyšela jsem za sebou kroky… Začala jsem se plazit, ale…
„Ouaheam…“ zívla jsem na celé kolo. Cítila jsem sluneční paprsky, jak mi hravě tančí na mé tváři, až mě z toho hezky teple šimraly… Otevřela jsem oči a zadívala se na bělostně bílá nebesa poste - Moment! Moje postel nemá nebesa! Vymrštila jsem se do sedu a nevěřila svým očím… To je, co se to se mnou stalo? Kde to jsem?
Přede mnou se rozléhal obrovský pokoj s jedním velkým francouzským oknem, který měl výhled do krásné květinové zahrady jako v nějaké pohádce. Pokoj měl vlastně spíš tmavší nádech barev než nějaké světlé, stěny byly krvavě rudé a masivně ladily s nábytkem. Podlaha byla z nějakého tmavého kamene a místy byla také pokrytá koberci, tak zvláštně to všechno k sobě ladilo, až se mi z toho ježily chloupky na rukou.
Prohrábla jsem si rozpačitě vlasy rukou a pak obě dlaně položila na oči, třeba se mi to jen zdá… Co se vlastně včera stalo? Bylo to vůbec včera? Hned mě napadlo rozbité koleno a jednou rukou jsem okamžitě vplula pod deku, abych si nahmatala jizvu… Nenahmatala jsem ji, okamžitě jsem ze sebe strhla hedvábnou deku a podívala se na koleno, bylo v pořádku, naprosto v pořádku. Znovu jsem nemohla uvěřit svým očím, proboha! Vždyť to všechno... ta restaurace, Derek a… Kdo? Za boha si nemůžu vzpomenout, co to bylo za upíry? Co to… Ten kluk! Jeden z nich byl tak krásný, tak povědomý…
Z mého usilovného přemýšlení a vzpomínání (které vyšlo v niveč) mě akorát tak začala bolet hlava. Jako kdybych v hlavě měla nějaký blok, který mě při každém vzpomínání bodne.
Až po chvíli mě probudily tiché, ale přesto slyšitelné kroky z chodby. Slyšela jsem je tak zřetelně… Takové klapání podpatků a několika pánských bot… Od kdy mám tak dobrý sluch?
Rozpačitě jsem se porozhlédla po pokoji a hledala něco známého, ale nic jsem nenašla… Kam jsem se to dostala? A co to se mnou je? Podívala jsem se na sebe a měla jsem mé oblíbené tričko na spaní a šortky… Jediné co jsem znala v téhle místnosti…
Hodila jsem nohy přes okraj postele a seskočila z ní. Cítila jsem se tak povzneseně… Cítila jsem, jak mi moje jemné dlouhé kaštanové vlasy přepadly přes ramena v drobných kudrlinách. Hned jsem svět viděla jinak, moje pocity byly jiné, moje smysly… Bylo to jako být opravená a poznat to, co jste nikdy nezažili, protože jste celí život promarnili se špatně utaženým šroubkem.
Měla jsem bosé nohy, a když jsem došlápla na ten hebounký koberec, nemohla jsem si užít té líbeznosti! Bylo to jako se procházet bosa na naší louce s - S kým? Kdo je ten chlapec? V mých vzpomínkách vyřinula jen krásná louka a kluk s bronzovými vlasy a andělsky krásnou tváří, ale že bych si vzpomněla, kdo to je? Ani náhodou… Vím jenom, že je to ten z restaurace… Ale pokud jsem chtěla pátrat víc, hlava se mi znovu jakoby celá rozštěpila.
Ale to všechno jsem v tu chvíli rychle hodila za hlavu a rozeběhla se po hebounkém koberci a zvonivě se smála. Stop! Od kdy zní můj smích jako zvonky a ne jako kdyby právě spolkla drobky? Ztuhla jsem, co se stalo? V rohu vedle francouzského okna jsem uviděla zrcadlo a se zvláštním pocitem v žaludku jsem se rozešla naproti němu.
„Kdo je to?!“ zašeptala jsem zoufale, když jsem uviděla tu krásnou cizinku v mém pyžamu v zrcadle. Byla nádherná, její kaštanové vlasy se vznášely v kudrlinách u ramen a zářily jako v reklamě na šampón, snad byly ještě hezčí… Její zářivé čokoládové oči rámovalo dokonalé obočí a všechny její rysy jemně vystouply. Rty měla dokonale plné a ruka, kterou po nich přejížděla, měla krásně dlouhé hubeňoučké prsty s nehty jak po manikůře. A její tělo… Všechny její tvary byly naprosto dokonalé něžné, oblé a měkké.
„To jsi ty, má drahá…“ Někdo se za mými zády uchechtl a silnými, ale přesto hebkými a měkkými pažemi mě objal kolem pasu a políbil na rameno. Dívka v zrcadle zmateně vytřeštila oči a nevěděla, co se děje.
„Dereku, co se to…“ nechala jsem otázku splynout se vzduchem a otočila se k němu čelem. Derek se na mě jemně usmál a jeho prachové oči zabloudily k mým rtům. Sledovala jsem ho a čekala, co udělá, cítila jsem se v jeho náruči jako hadrová panenka.
„Jsi ještě krásnější než předtím, Isabell…“ zašeptal mi do tváře a já omámeně zatřepotala řasami. Voněl jak směsice vůní, opravdu krásných vůní, ale v hloubi duše mi něco říkalo, že jsem cítila možná slabě, ale i přesto hezčí vůni.
„Jak to myslíš předtím? Co je to se mnou? Prosím! Dereku!“ zafňukala jsem mu do tváře a opravdu se divila tomu, že to znělo trošku svůdněji, než by mělo, teda mělo by to znít zoufale! Jemně se usmál.
„Jsi zvědavá, princezno, tak krásně zvědavá…“ zapředl a zabořil nos do mých vlasů k mému oušku. Omámeně jsem se kousla do rtu a bedlivě poslouchala.
„Teď, lásko, jsi jako já! Je z tebe poloupírka první a tak nádherná!“ řekl a s vítězným úsměvem se ode mě odtáhl, já zalapala po dechu.
„C-c-cože?! Ach…“ Jediné co jsem ze sebe dokázala vydolovat, poloupírka?! Přepadla mě náhlá nevolnost, ale jak je to možné? Jak ze mě někdo může udělat polo – upíra! Zmateně jsem se rozhlížela po místnosti a potom pohlédla na Dereka.
„Jak?“ řekla jsem přidušeně, Derek mě začal zkoumat svým zrakem a chtěl mě obejmout, ale já uhnula. Vlastně odkdy k sobě máme tak intimní vztah? Zastavil se a napřímil, pak si povzdechl.
„Když jsi spadla, teda asi si to moc nepamatuješ, byli jsme v restauraci a já tě doprovázel domů no a ty jsi uklouzla… Poranila sis kleno a praštila se ošklivě do hlavy…“ vysvětloval, ale větu nedokončil, protože do pokoje právě vešel nějaký kluk s hnědými vlasy a rudými oči, přerušil ho.
„Aro se dožaduje našeho nového vzácného přírůstku, Dereku,“ oznámil chlapec Derekovi a pak sjel očima ke mně. „Isabello… Jak vidím, mám tu čest být první, kdo tě může pozdravit jako Volturiovou,“ řekl mile a pošetile se na mě usmál. Vykulila jsem na něj oči, rty se mi zachvěly a já nepatrně přešlápla. Takže Volturi? Volturi, proč mi to příjmení zní tak, tak zle? Zatraceně! Proč si nic nepamatuju? Derek se pousmál a přikývl, pak mávl rukou k chlapci.
„To je Alec, Alec Volturi, můj nevlastní mladší bratr… Všichni jsme tu rodina…“ řekl nepatrně a pyšně, pak se pokřiveně usmál na Aleca.
„Takže, Isabell, já na tebe s Alecem počkám přede dveřmi, ty se převlékni a pak se pořádně projdeme po tvém domově a zajdeme za Arem… Ten ti dopoví tvůj příběh, zlato.“ Mrkl na mě, pak se rozešel k Alecovi a pohodil hlavou ke dveřím. Byli pryč, ale já stále civěla na dveře…
Takže za prvé chci sakra vědět, jak jsem se stala tím, co jsem, co to obnáší a tak dále! Nemůžu si vůbec na nic srozumitelného vzpomenout teda mimo slova: Volterra, Derek, Volturiovi, Itálie a upír! Grr… Já… Musím najít něco na sebe…
Začala jsem pobíhat po pokoji, a když jsem řekla pobíhat, tak to doslova. Ne, že bych byla rychlá jako nějaký blesk, ale skoro jako kdybych udělala jeden krok a byla na druhý straně pokoje. Našla jsem dveře, jedny byly od koupelny a druhé vedly do místnosti plné přihrádek a úhledných komínků. Ano správně, šatna!
Rychle jsem popadla první věci, které mi padly pod ruku: džíny a rudé tílko… Nasoukala jsem se do nich a ještě pohodila párkrát vlasy před zrcadlem. Je možné, abych tohle byla já? Zakroutila jsem hlavou a v tu ránu byla u dveří připravená vzít za kliku, ale někdo mě předběhl…
„Hmm… Moc ti to sluší,“ pochválil mě Derek a jezdil po mně očima, bylo mi to pěkně nepříjemné takovéhle pozorování a zkoumání mého těla… Nejistě jsem se zavrtěla.
„Děkuju… Půjdeme?“ zeptala jsem se a on jen jemně přikývl, za ním vykoukl Alec, který měl klidný výraz, kývl hlavou a postavil se před nás v účelu, že nás povede. Procházeli jsme dlouhou úzkou chodbou, dalo by se říct, že stěny a vše co do ní patřilo, bylo… No jak to říct, jako z nějakého hradu, tajemné až ledové a strašidelné, ale přesto zajímavé a nebezpečně lákavé.
Nebylo tu žádné světlo jenom několik plajících pochodní zavěšených na stěnách. Procházeli jsme a nikoho nepotkali, všude bylo zvláštní ticho, ale místem se daly slyšet jiné kroky a tiché hlasy, které vycházely zpod dveří. Bylo tu spousta dveří, z toho jsem usoudila, že tu bude nejspíše i spousta upírů, člověk by tu asi moc dlouho nevydržel…
Ještě jsme sešli pár schodů dolů, až jsme došli k velkým masivním dřevěným dveřím. Hned vedle nich po pravé straně byl lehký zakulacený stůl a za ním seděla drobná slečna, usmívala se jak měsíček na hnoji a byla člověk. V tu chvíli mě opravdu znovu ohromily moje smysly, já jsem cítila, že je člověk!
Alec se na slečnu přidrzle usmál a pak zatlačil do těžkých dveří. Otevřel se přede mnou mohutný sál s vysokým stropem a upíry…
No… Jak se vám to jeví? Vím je to takové strašlivě rozmazané a doufám, že jste se v tom neztratili. Měla jsem teď těžké období kvůli svému milovanému pejskovi a tohle je takový můj návrat… No doufám, že to stálo trochu za to a já vám vyplatilo to čekání. =) Ještě chci poděkovat za komentíky k minulé kapitole, moc mě těší! A poprosit i k této… =D Prosím beru všechno… Děkuju! =* Vaše katyloveEd…*
Jo a tak nějak jenom pro vaši představu... =))
Derek
10. kapitola - Shrnutí - 12. kapitola
Autor: katyloveEd (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nečekaně v Itálii - 11. Nové a krásné:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!