Po dlhej dobe 2. kapitola. Bella nie je ani prvý deň v škole a znenávidela si učiteľa matematiky. =D Dúfam, že sa vám kapitola bude páčiť. Prajem príjemné čítanie. Kikusa
23.05.2011 (08:00) • kikusa010 • FanFiction na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 1092×
2.kapitola
Bella:
Boli to upíri.
Nevedela som, čo mám robiť. Mám sa prihovoriť? Nemám? Po dlhom váhaní som sa rozhodla, že sa im neprihovorím. Už len pre moje dobro. Pýtali by sa ma iba to, prečo som sem prišla. A čo by som im povedala? Prišla by som tam a povedala by som im, že som sa sem prišla skrývať pred Volturiovcami? Kvôli mojim darom?
To by potom dopadlo. Vyzerajú na typ upírov, ktorí sú ochotní pomôcť. Ale nepotrebujem, aby sa do toho zamiešali aj oni.
Keď som vystúpila z auta, vedľa pri kapote stáli tí upíri. Pozerala som na nich pohľadom typu: A spravila som niečo? Na čo na mňa tak zazeráte? No radšej som nepovedala nič.
Nevyhľadávam problémy tam, kde nie sú. Už len pre moje dobro.
Jedna upírka sa mi prihovorila.
„Ahoj, ja som Alice,“ povedala a podávala mi ruku.
„Bella. Teší ma,“ povedala som jej s núteným úsmevom.
„Aj mňa.“ Tešila sa ako malé dieťa.
Skôr než sa stihla rozhovoriť, zmizla som.
Vstúpila som do školy a asi takých päť minút som sa hrala na nechápavú študentku, ktorá nevie, kam má ísť.
Nakoniec som išla do školskej kancelárie, kde by mi mali dať rozvrh a podobné papiere.
Keďže som nemala rodičov, rodinu alebo nejakých príbuzných, musela som si vymyslieť historku, ktorá to všetko objasní. Musela byť v prvom rade realistická a museli jej všetci uveriť. Nakoniec som povedala, že moji rodičia zahynuli pri páde lietadla.
A uverila tomu.
Nakoniec som vyšla zo školskej kancelárie. Hľadala som triedu, kde mám mať matematiku. Nemusela som ju hľadať. Dobre som vedela, kde je. Pôjdem rovno, potom doprava a na pravej strane druhé dvere. Učebňa číslo 26. Ale bavilo ma predstierať.
Kým som tam prišla v sprievode desiatok užasnutých očí zazvonilo. Moje šťastie, že učiteľ tam ešte nie je.
Sadla som si do poslednej lavice pri okne, aby som mohla pozerať na areál školy. Priznávam, mohol byť lepší, ale oni si to očividne neuvedomujú. Kým som uvažovala nad takou hlúposťou ako je vylepšenie areálu, do triedy prišiel učiteľ.
Nevšimol si ma, čo som bola rada.
Začali sme preberať učivo, ktoré už viem vyše niekoľko rokov. Pri počítaní rovníc som sa zasekla pri jednom výsledku. Nikdy som žiadne nevypočítala zle.
Prekontrolovala som ho a keď som zistila, že spravil chybu učiteľ som mu povedala:
„Pán učiteľ. Výsledok tejto rovnice je zle vypočítaný.“
Učiteľ sa zasekol pri svojom vyvetľovaní.
„A vy ste?“
„Isabella Swanová. Nová študentka.“
„Ahá. Ani som si vás nevšimol. A mohli by ste mi zopakovať, čo ste mi hovorili?
„Výsledok rovnice je zlý.“
„A vy si ako dovoľujete vykrikovať na mojej hodine!“
„Nevykrikujem.“
„Ako si opovažujete so mnou takto hovoriť! Ste po škole!“
Tak toto mi bolo treba. Hneď prvý deň som po škole, čo som ja v svojom celom živote ešte nebola. Učitelia na tejto škole nemajú úroveň. Alebo majú? Tak o tom pochybujem.
Po zvyšok hodiny som bola ticho a pozerala na prírodu za oknom. Už som ani nemienila ďalej počítať tie jeho príklady. Tak sa mi zhnusil, že by som ho najradšej zabila. Ale má šťastie, že sme v škole. Inak by neskončil dobre.
Autor: kikusa010 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nechaj ma na pokoji! Máš svoj život a ja svoj! - 2. kapitola:
Tak ten učiteľ bol naozaj hnusný. Nemám rada takýto typ ľudí. Nevedia si priznať, keď spravia nejakú chybu. Ani sa nečudujem, že má Bella sto chutí ho zabiť. No, nebudem sa rozčuľovať. Teším sa na ďalšie stretnutie Belly a niektorého z Cullenovcov. Určite to bude ešte zaujímavé. Zase súhlasím s tým, že táto poviedka je úžasná. Kapitola bola perfektná, a to s tám učiteľom ju celú osviežilo. Len tak ďalej.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!