Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nedokončený polibek! 15. kapitola


Nedokončený polibek! 15. kapitolaTiara bude mít rozhovor s Renesmee. Cullenovi sice chtěli odjet, ale zabrání jim v tom nečekaná událost.

15. kapitola

 

Z velké síně se ozýval hluk a cinkání sklenic. Oslavy byly stále v plném proudu. Sáhla jsem si na krk a na chvíli zavřela oči, abych si znovu vybavila Caiovy polibky, jeho doteky. Z kůže mi stoupala vůně vanilky jako důsledek našich vodních hrátek.

Prošla jsem dveřmi se zasněným výrazem a už ignorovala nastalé ticho. Moje oči byly upřené na muže, který ke mně stál zády. Jeho blond vlasy zářily v osvětlení tolika svící, které byly použity k projasnění sálu.

„Tak takhle vypadá zamilovaný člověk.“

„Září z ní štěstí.“

„Kde je ten chladný meč Volterry?“

Na poslední zaslechnutou poznámku jsem v duchu odpověděla. Je pryč. Rozplynul se v náruči muže, kterého jsem se zařekla nenávidět.

Caius se otočil a rudé oči mu zajiskřily touhou, takže se duhovky okamžitě zbarvily do černa. Ženy, které kolem něj stály, mě probodávaly nepřejícím pohledem. Nevnímala jsem je. Byla jsem si vědoma jenom toho, jak Caius pozvedl mou ruku a políbil ji.

„Smím doufat, že jsem své královně chyběl stejně tak jako ona mně?“ zeptal se a v očích mu tančily plamínky.

„Doufat ano,“ zasmála jsem se.

Caius se otočil k ženám a jednomu muži, jak jsem si všimla, a přitáhl si mě k sobě. Upíři měli zlatavé oči, což svědčilo o jejich vegetariánství.

„Tohle je Tiara, moje žena,“ prohlásil Caius a v hlase mu zazněla hrdost, která mě hřála.

„Vaše Veličenstvo.“ Dámy poklesly v kolenou a sklonily hlavy. Muž se mi uklonil a sjel mě zvědavým pohledem.

„A tohle je rodina Selmů, Tiaro. Theo je náš bratranec,“ představil mě a ukázal na muže.

Vypadal tak na dvacet, musel být proměněný mladý. A jeho vlasy měly stejnou barvu jako krev. Stejně rudé a jasné.

„Potěšení je na mé straně,“ nabídla jsem mu ruku.

Galantně ji pozvedl ke rtům a lehce přejel po mé pokožce. Cítila jsem z něj záchvěvy energie a znepokojeně ruku stáhla. Ten muž mi neseděl.

„Rád poznávám svou skoro švagrovou,“ prohlásil nezvykle hrubým hlasem.

Zněl, jako by křičel celou noc a jeho hlasivky ten nápor nevydržely.

„Zlý, moc zlý!“

Otočila jsem se za dětským výkřikem a uviděla malou Renesmee, která právě plácala přes prsty Aleca. Jeho nechápavý výraz mě rozesmál. Vykročila jsem k nim, ale ještě jsem se pro jistotu rozhlédla. Ne, Cullenovi byli zaujatí rozhovorem s nějakým mužem.

„Chtěl jsem si jenom vzít ten prsten, co mi ukradla,“ vysvětlil mi zahanbeně.

Klekla jsem si na zem a naklonila hlavu na stranu. Renesmee měla oči jako hluboké hnědé tůně, tolik podobné těm mým a přece jiné. Zrzavé vlásky zdědila po svém otci a svou krásu ukradla oběma rodičům.

„Líbí se mi,“ hájila se malá.

„Myslím, že ti ho Alec rád přenechá. Je na něm znak Volturiů, Renesmee. Znak královské rodiny. Nos ho u sebe jako důkaz, že Volterra tě přijala pod svá křídla,“ cvrnkla jsem ji do nosu.

„Bála jsem se tě… Chtěla jsi ublížit mému tatínkovi. Myslela jsem, že jsi zlá ježibaba,“ hlesla.

Všichni kolem mě zalapali po dechu nad troufalostí, jaké se mi dostalo od té malé ďáblice. Viděla jsem, jak se Edward pohnul a okamžitě vykročil, aby svou dceru ochránil před mým hněvem. Bella ho ale zastavila.

„Teď jste moji poddaní a já slíbila, že vás budu chránit. Tebe, tvou matku i tvého otce. Celou tvou rodinu. Pamatuj, že nikdy nedovolím, aby ti někdo ublížil. Vyrosteš pod mojí ochranou,“ dotkla jsem se její tváře.  

„Jsi hodná. Dědeček Carlisle říkal, že máš šlechetné srdce a jenom potřebuješ, aby tě někdo zbavil té zloby,“ pokývala hlavou a její slova zněla jako slova moudré, vyspělé ženy.

Sehnula jsem se a vyzdvihla ji k sobě do náruče. Její drobné ručky mě objaly kolem krku a ona jásavě vykřikla, když jsem ji lehce vyhodila do vzduchu.

Ano, Caius mě té zloby zbavil. Byl to on, díky němuž jsem mohla znovu pocítit chuť života. Chuť opravdového života, bez zášti a touze po pomstě.

Renesmee mi přiložila ruku na tvář a mně se před očima mihl obrázek jejího otce, jak křičí na Nahuela. Jak ho uhodil. Edward, ten věčně klidný Edward Cullen, vztáhl ruku na někoho jiného a nebylo to v obraně.

„Máme tě rádi. I my tě chceme chránit,“ zašeptala Renesmee a objala mě.

Zahnala jsem slzy a se smíchem ji postavila na zem. Okamžitě se chytila mé ruky a začala poskakovat. Potom ale její obličejíček zesinal a ona stiskla rty.

„Asi budu blinkat,“ řekla roztřeseně a Alec podal mísu právě v čas.

Malá Renesmee se pozvracela, ale to už ji v náruči svírala Bella. Chuděra, asi chytila nějaký virus.

„Carlisle?“ podívala se její matka úzkostlivě na hlavu jejich rodiny.

„Nic to není. Volterrou teď zmítá nějaký virus,“ stiskl jí Carlisle konejšivě rameno.

„Cestu zvládne?“ zeptal se Edward.

„Přece ji v tomhle stavu nebudete tahat přes půl světa. Jste našimi hosty. Zůstaňte,“ prohlásila jsem sevřeným hrdlem a čekala odmítnutí.

Edward se na mě ale usmál a kývl.

„Potom rádi zůstaneme,“ prohlásila Bella a i ona se usmívala.

Ohlédla jsem se a spatřila Caiuse, který spokojeně pokyvuje hlavou. V očích jsem mu vyčetla souhlas a vrátila mu úsměv, kterým mě obdařil.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nedokončený polibek! 15. kapitola:

 1
26.06.2012 [16:44]

MayaMystery Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. eliz
15.06.2012 [20:52]

prekrásdne velmi sa tesim na pokracko :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [17:26]

Petulka01J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [16:25]

NessieCullenBlack Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [16:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2012 [12:23]

mmonikfakt krása!!!!! tahle povídka patří mezi mé oblíbené!!!! Strašně se těším na pokračování!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Doufám, že bude brzo!! Emoticon Emoticon Emoticon
A Tiara s Caiem... no nemám slov... nádhera!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2012 [9:40]

ada1987úzasné Emoticon Emoticon

2. Ceola
13.06.2012 [5:45]

Pááání...to byla krása!! :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. deadlik
12.06.2012 [17:59]

Hááá dobře mu tak tomu hnusnýmu malýmu podvratákovi :D Doufám, že mu pořádně nakopal zadnici :D Jinak je hezké vidět jak je Tiara štastná, zaslouží si to :) Opět naprosto úžasná kapitola. Tuhle povídka jsem si zamilovala, stejně jako Tiaru a Caia :) už se těším na další díly, které budou ukazovat příběh jejich štěstí a lásky :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!