Poslední 2 dílky. Doufám, že se vám má povídka líbila. Když jsem ji začala psát, tak jsem nevěřila, že bude tak dlouhá. Začala jsem psát novou povídku, ale nevím, kdy bude, protože jsem opravdu na začátku. Tak vám přeji příjemné počtení u posledních dílů.
31.10.2009 (19:00) • dablinka13 • FanFiction na pokračování • komentováno 5× • zobrazeno 5582×
Aro:
Jeli jsme do Denali abychom zničili Elezara a já jenom doufám, že se o tom Cullenovi nedozví, protože Elezar je Carlisleuv přítel a kdybychom měli bojovat proti Belle tak nemáme nejmenší šanci.
Měli jsme štěstí, Cullenovi tady nejsou, není tu ani cítit jejich vůně a ani je tu není vidět, takže máme šanci splnit úkol.
Zkusil jsem denalijským sestrám a tomu klukovi nabídnout, že když se teď seberou a odejdou, že je necháme na pokoji, ale nesmí nám bránit v tom zabít Elezara. Ani jedna z nich s tímhle nesouhlasila a tak jsme se vrhli do boje, myslel jsem si že to vyhrajeme ale ještě jsme se ani nestihli dostat k nim a už jsme se nemohli pohnout, v tom jsem zahlédl jak se objevují mračna a postupně do mé gardy sjíždějí blesky, taky jsem si všiml že někteří upíři mizí a nezbude po nich ani popel a najednou jsem tam stál sám a na mě se valila ohnivá koule, připravoval jsem se na smrt ale ta koule se asi 2 metry přede mnou zarazila a sklouzla do země. Pak se začali z ničeho nic přede mnou objevovat Cullenovi, teď už to chápu.
Za chvíli ke mně přišla Bella a řekla něco, co nechápu „pojď půjdeme na lov.“ Byl jsem rád že vypadnu pryč od těch upírů, co se na mě koukali s nenávistí v očích a tak jsem kývl.
Když jsme byli dostatečně daleko tak se mě zeptala ne ještě něco „chceš doprovodit do města nebo ti stačí les?“ ble zvířata no jasně že jsem řekl že chci doprovodit do města, Bella se při mé odpovědi jen ušklíbla, ale neřešil jsem to.
Jak jsem se později dozvěděl tak jsem měl protože když jsem přiběhl k městu tak jsem necítil lahodnou krev lidí, ale cítil jsem takovou neidentifikovatelnou vůni (nebo smrad?).
Pak mi teprve došlo, co nejspíš Bella udělala a proč se v tom lese tak ušklíbla a tak jsem se n ni rozkřičel „co jsi to se mnou udělala? Okamžitě to zruš!“ ale ona mi klidně odpověděla že tohle je pomsta za to že jsem nedodržel slib a že jsem volný a prý ať táhnu ke všem čertům, kdybych se nebál toho co by mi ještě mohla provést tak bych jí pěkně sepsul ale takhle jsem radši byl z ticha. Takže je to opravdu pravda že se teď budu muset živit lidskou krví NÉÉÉÉ!!!
Pak Bella zmizela, ale ještě mi nezapomněla poslat varování „pamatuj! Mé varování pořád platí!“
Pak protože už jsem měl docela žízeň jsem se vydal ulovit si nějaké zvíře, po chvíli hledání se mi podařilo narazit na nějakou pumu a tak jsem se rozhodl že jí ulovím, ale nepočítal jsem s tím, že to bude tak složité, lidi jsou většinou tak ochromeni hrůzou nebo naší krásou, že se ani nehnou, ale tohle se zuřivě bránilo a tak jsem byl celý od krve a na sobě jsem neměl oblečení ale spíš cáry látky jak je ta puma rozdrápala. Musel jsem počkat, až se setmí a pak se opatrně proplížit na letiště kde jsem měl své soukromé letadlo, bohužel jsem ho musel odpilotovat sám protože pilot šel s námi taky je mrtvý.
Když jsem přistál na našem soukromém letišti za Volterou tak jsem se tajnou chodbou vydal do paláce. Vylezl jsem v hlavní síni hned za mým trůnem. Seděli tam mí bratři a byli tam i Alec s Jane, teď jsem si uvědomil jaké jsem měl štěstí když jsem odmítl jejich pomoc protože buď by teď byli taky vegetariáni, nebo by byli mrtví jako zbytek mé gardy.
Všichni se vyptávali, co se mi to stalo a kde že mám zbytek gardy a tak jsem jim popsal jak to všechno probíhalo, všichni mě litovali že se teď budu muset živit zvířecí krví.
Moje milovaná bojechtivá Jane už začala plánovat jek by jsme je mohli zničit ale její plány jsem utnul hned na začátku, protože by nás všechny rozmetli a tentokrát by jsme nemuseli mít takové štěstí že by nám jen předala nechuť k lidské krvi. A tak jsme si přestali Cullenů a denalijských všímat a já se učil lovit zvěř, hrůůůza.
-Epilog-
Bella:
Alice měla vizi, Aro se rozhodl že nás navěky nechá na pokoji, tohle jsme museli oslavit a tak Alice hnez začala chystat večírek, hezky jsme si ho užili, ještě ten večer Julio požádal Christie o ruku a můžete hádat, co mu odpověděla. A tak Alice měla zase co dělat, tentokrát tu svatbu nechystala ale v zahraničí, ale hezky tady u nás na louce ale i tak měla pořád co zařizovat.
Já měla svou lásku na věky věků a tak jsem ani nemohla být šťastnější, Emmetovi se poštěstilo a přemnožili se medvědi, takže mohl vesele lovit a kdyby mu to Rosalie pod pohrůžkou rozvodu nezatrhla tak si jednoho přivedl domů jako domácího mazlíčka. Jasper byl šťastný, protože jsme byli šťastní mi, Alice zase protože mela na účtu pořád dost peněz na nákupy a protože byl šťastný Jasper, prostě šťastně až na věky ale hlavně vesele protože to v naší rodině ani jinak nejde, když jsou v rodině dva srandisté jako já a Emmet tak co čekáte, nikdy se nepřestaneme pokoušet a dělat si z toho druhého srandu.
Aro opravdu dodržel své rozhodnutí a už na věky věků nám dal pokoj.
Autor: dablinka13 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nejmocnější upírka 34 + epilog:
ou yeah to bylo tak romantickéééé Kéž bých mohla být místo Belly A poznala jsem tam i já miliony chyb a to mi je jen 10 A jaké písmenko se píše na začátku jména nu ? VELKÉÉÉÉÉ Ale nejsem tu abych tě urážela, takže, povídka byla úžasná, na konci jsem měla co dělat abych se nerozbrečela. I love you Nejmocnější upírka už chápu Bellu a Edwarda Ale i Christi a Julioj to moc slušelo A svatba ? úúúúúúúúúúúúúžasná ale mohla jsi tam dávat odkazy jak např. vypadaly ty šaty Ale byla to bomba přečetla jsem to celé jedním dechem A lepší konec jdi vymyslet nemohla
WoW úžastná poviedka
Ahojky, tvoje povídka je naprosto úžasná... dnes jsem si ji zase přečetla celou... :-) touto povídkou jsem začala číst ff stmívání před skoro dvěma lety, a ještě stále mě to neomrzelo... až na pár pravopisných chyb a malých překlepů je povídka naprosto dokonalá.. divím se, že jsem ti tu nenechala koment.. :-( ale tuto chybu napravuji a znovu dodávám, jen tak dál... a miluji tvou povídku Dračí láska.. opravdu jsi dobrá spisovatelka.. máš výbornou fantazii.. :-)
super...ale chvílemi jsem byla celkem dost zmatená :) ke všemu jsi ještě pořád opakovala slovo "pak".... jinak supéééééér!!!!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!