Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » nekonečné šťastie 15.kapitola

twilight


Teraz už mám presnú predstavu ako to roztočiť a aj ukončiť rátam, že to bude ešte asi desať dielov neviem asi to budem utínať vždy v tom najlepšom. Ale aj tak ďakujem, že si nájdete čas na moju poviedku...MERCI...

 

Nekonečné šťastie

15.kapitola-Nákupy

 

Bella:

 

Vedela som čo chcem. Nejakú výstrednú, peknú a hlavne dráždivú nočnú košielku. No Alice a s mojim prekvapením aj Rosalie mali so mnou iné plány. Došli sme pred obrovské nákupné centrum Alice a Emmett cestou zápasili kto bude prvý. Bolo smiešne keď sa nevedeli dohodnúť došli obidvaja naraz ale tvrdohlavo si stáli za svojím.

„Krpec prestaň ma štvať! Ja som bol prvý!" Emmett keby mohol tak by bol červený ako rak.

„Zabudni hromada svalov bez štipky inteligencie." Alice vedela, že keď takto povie Emmettovi tak ho iba naštve. A o to jej zrejme išlo.

„Neštvi ma!" Emmett chcel Alice asi zrejme buchnúť čo by nebol dobrý nápad. Vtom pred škodoradostnú Alice ktorá sa uličnícky usmievala stúpil Carlisle a po jeho boku Esme.

„Emmett toto si vybavíte neskôr." Položil mu Carlisle ruku na rameno. Emmett na neho prekvapene vypúlil oči.

„Prečo?" Všetci sme sa museli zasmiať.

„Emmett  ste moc nápadní ukázala Esme na pár ľudí čo sa na nás nemohlo vynadívať.

„Však počkaj." Ukázal Emmett na Alice. Čím nás znovu rozosmial. Teraz sa na nás nepozeralo iba pár ľudí ale celé nákupné centrum. No áno kto by sa nepozeral n a anjelov ktorých smiech znie ako zvonkohra? A dokonalé tváre a krivky tiel? Objala som moju lásku okolo pásu. Bola som rada, že do tejto úžasnej rodiny patrím už aj ja. Aj keď som do nej vždy patrila. Edward sa sklonil a jemne ma pobozkal počula som závistlivé povzdychy od dievčat.

„No ocuclovania bolo dosť ideme nakupovať!" Zavelila Alice a ťahala nás do útrob nákupného centra.

Carlisle s Esme sa rozhodli kúpiť nejakú novú, peknú chatu na Aljaške. Emmett s Jasperom odišli si kúpiť motorky, ja som si spomenula na moju čo mi opravil Jacob tieto myšlienky som rýchlo zahodila. Edward chcel ísť s nami ale teraz sa musel uskutočniť môj plán tak ho Alice vyhodila aby išiel s Jasperom  a Emmettom. Rosalie s Alice ma zatiahli do obchodu so spodným prádlom...

„Gigi! Ahoj potrebujeme trošku pomôcť!" zvolala Alice a vrhla s na prekrásnu blondínku bola až duch vyrážajúco krásna a potom došiel ku mne aj jej pach hneď som vedela, že 100% nie je človek je upír. Bola neuveriteľne krásna mala štíhlu, vysokú postavu. Mala zlaté, vlnité a po pás dlhé vlasy. Svojou krásou sa mohla rovnať  aj Rosalie čo som nemohla povedať na hlas.

„Ach, Alice! Tak rada ťa u nás vítam aj Rose prišla? A Edward sa má ako?" Mňa  si nevšímala a po pravde zo začiatku som si ju obzrela a potom som sa venovala prádlu na stojane no moju pozornosť si vyžiadala keď spomenula Edwardovo meno.

„Och ani nevieš ako dobre sa má! Konečne dostal rozum a začal sa venovať žene svojho života." Rose to povedala dosť zavádzajúco vedela, že by ju moc nenapadlo, ktorá ta žena to bude no podľa jej žiarivých si asi myslela, že to bude ona. No dúfam, že sa mýlila.

„Áno už našiel svoju vyvolenú..."

„Áno takže kedy pre mňa príde?" Ts to nemyslí vážne žeby sa na mňa Edward vykašlal? Nie to by on neurobil. Ale je pravda, že táto Gigi je krajšia ako ja. Ach nie prosím nech ma už život netrápi.

„Nerada ti kazím ilúzie ale nie pre teba sa nezastaví asi nikdy tá vyvolená je Bella." Rose vôbec nevyzerala, žeby ju to mrzelo skôr naopak a potom pyšne ukázala rukou na mňa. V tom momente som bola v siedmom nebi, ale začala som sa hanbiť ako som mohla pochybovať?

„Och naozaj? Tak to mu prajem." Hm čo dodať vôbec na to nevyzerala prešla po mne pohľadom a asi nevedela pochopiť čo na mne moja láska, môj život vidí. No s týmto problémom som mala problém často aj ja.

„No potrebovali by sme nejaké pekné a vyzývavé prádielko." Asi sa snažila Alice rozohnať túto zlú atmosféru.

„Hm a na koho?"

„ No samozrejme na Bellu a tiež na mňa a Alice možno aj Esme by sa zišlo niečo nové?" Rose ju asi veľmi rada provokovala boh vie čo jej asi spravila. Ale keď sa jej Rose takto mstí tak neurobila nič dobré.

„Aha no samozrejme máte nejaké špeciálne požiadavky?" Bez záujmu sa nás opýtala Gigi.

„No Edward má rád na Belle tmavo modrú tak niečo v takom zmysle." Už som chcela Rose napomenúť nech ju netrápi ale ona to robila rada. Naozaj musela spraviť niečo zlé. Veľmi zlé.

Nestihla som ani douvažovať a už ma Alice s Rose ťahali do skúšobnej  kabínky. Hádzali mi všeličo od korzetov cez podväzky až po nočné košieľky. Všetko v tmavo modrej a pritom som počúvala ako sa Rose s Alice chicocú ako bude Edward na mäkko. Vždy keď som vyšla ja alebo Rose, či Alice všetci v obchode či už muži, či ženy sa na nás pozerali až kým sme znova nazaliezli. Iba Gigi ma prepaľovala pohľadom. Z obchodu sme odchádzali  s šiestimi taškami pre každú na moje otázky prečo tak veľa spodného prádla musíme mať mi bolo povedané, že mužské pohlavie rodiny sa nepára s vyzliekaním ale jednoducho to strhá. Ale, že vraj u Esme a Carlisla či Edwarda to nie je isté. Po doslova vyrabovaní asi ešte siedmych obchodov s botami a či oblečením sme sa mohli už vrátiť späť k naším láskam. Prišli sme k nim ovešane ako mája na prvého mája tašky sme skoro držali aj v zuboch no vlastne Rose už aj v zuboch musela držať. No Emmett 100% gentlmen k nej hneď pribehol.

„Tak čo si mi kúpila?" Emmett dobre vedel kam sa má pozerať otvoril tašky so spodným prádlom.

„Až doma, drahý." Nekompromisná Rose hodila tašky do kufra a zavesila sa na Emmetta.

Ku mne po tichu došiel Edward a so zamatovým hlasom mi zašepkal do ucha.

„A mne si čo kúpila?"

„Nič. Ale stretla som tvoju starú známu."

„Známu." Jemne som sa  mu otočila v náručí a kusla mu do ušného ľaľôčku.

„Vieš si predstaviť  ako som žiarlila?"

Jemne chytil moje ruky  do svojich a láskyplne sa mi díval hlboko do očí.

„Nemáš na čo, ty môj pokladík. Ľúbim iba teba. A ktorá to bola?"

„Gigi, zdá sa, že aj ona sa vrátila." Zaplietla sa do toho aj Rose vtedy ma niečo napadlo.

„Rose, prečo si ju tak trápila?"

„No určite si si všimla moju podobu s tou jej to a raz keď sme sa sem prisťahovali tak si zaumienila, že dostane Emmetta alebo Jasper, Edwarda alebo Carlisla no a Emmetom bola priamo posadnutá!! Tak mi to trošku vadilo a skočili sme si do vlasov."

„Trošku? Zlato tri hodiny sme ju zbierali a ledva sme ju pozbierali." Emmett sa zrejme bavil. Stáli sme v podzemnej garáže tesne pri našich polovičkách.

„Nemala mi siahať na môjho chlapa!"

„No dobre poďme!" zavelil Carlisle a nastúpili sme do áut a leteli domov...

Po príchode domov ma Alice zatiahla dom mojej a Edwardovej spálne ktorú pre včerajšie zaneprázdnenie Edwardvými perami som si nestihla všimnúť. Bola veľká oproti dverám bola celá stena presklená a pri stene boli oproti stene pri dverách bola veľká posteľ s krásnym baldachýnom. Boli tam dvoje dvere do bledo modrej kúpeľne s veľkou vaňou a šatník bola tu aj pred sklenenou stenou sedačka čierna zo tmavomodrými a zlatými vankúšmi. Celá izba bola ladená do zlato a tmavomodro  s čiernymi doplnkami na tú dobu kedy tu boli naposledy to vyzeralo moderne. No tá posteľ ma prekvapila.

„Načo tá posteľ?"

„Včera si Edwardovi hubovala, že tu nie je posteľ tak ju tu máš. Dúfa, že sa ti páči?"

„Je....je....je nádherná!"

„To som rada a vlastne aj Edward."

„Ďakujem Alice za všetko!" vyhŕkla som a hodila som sa jej okolo krku.

„Nemáš za čo sestrička."

„Ďakujem. A ako dlho sme boli preč?"

„Skoro celý deň ale teraz musíme vymyslieť verihodnú výhovorku čo budeš a tak aby si mohla chodiť s Edwardom."

„Fajn tak poďme dole." Alice mi obliekla červené legny a červené šaty s bielymi kvetinkami. Boli stiahnuté na prsiach malou šnúkou a inak boli voľné a červenú čelenku a biele balerínky. Teraz môžeme ísť dole...

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek nekonečné šťastie 15.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!