Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nekonečné šťastie 18.kapitola

breaking-ukázka


Nekonečné šťastie 18.kapitolaNo po trošku dlhšej pauze keď som sa naplno venovala iba OVA som napísala ďalší diel. Dlho mi to trvalo lebo som nenašla úryvok ktorý som chcela použiť(Scéna v kúpeľni) ale nakoniec sa to podarilo. Mne sa to páči a tak dúfam, že aj vám. Pekné čítanie a komentíky! ďakujem! Ps: Myslím také 12+ hahahaha!!

 

Nekonečné šťastie

18. kapitola-  och tá láska...

 

Bella:

 

Bolo ráno ale ja som po dokonalej noci stále ležala v náručí dokonalej osobe. Jemne mi prechádzal po chrbte s ľadovými prstami. Spokojne som mu prehodila nohu cez jeho pás a jednu ruku mu vyložila na hruď, pričom som mu škrabkala jazvičky po mojom driapaní keď sme sa milovali. Hlavu som mala opretú o jeho hruď bol to taký nádherný pocit. Jemne som ho pobozkala na hruď. Jeden krát, dvakrát´, tri, štyri a znovu a zas. Edward to nevydržal a pretočil sa na mňa, vášnivo ma pobozkal na pery. Jeho lačnosť ma potešila. Zašla som rukou aj pod perinu no obidvoje ruky mi vytiahol nad hlavu.

„Nebuď zlá!"

„Ale ja chcem byť zlá!" v momente bol na svojej strane postele s rukami na hrudi ako to majú ľudia v hrobe. A usmieval sa na mňa. Nechápala som o čo mu ide. Tak som sa zdvihla a išla do sprchy a ja som sa tešila, že budeme robiť to čo včera v noci a on si leží na posteli. Tak nech si leží. Pri dverách do kúpeľne ma za ruku zdrapila niekoho ruka. A Edward si ma pritúlil na hruď.

„Kam si myslíš, že ideš? Ja so ťa ešte nepustil!" Hodil ma o posteľ a zakliesnil sa mi medzi nohy. Rukami sa podopieral. Ja som mu svoje nohy obmotala okolo pásu pritlačila sa na jeho hruď a prevalila ho pod seba.

„Do kúpeľne, chceš ísť so mnou?"

„To vieš, že áno." Tak som si zobrala župan čo som mala pri posteli ale na to Edward zavrčal.

„Čo sa deje drahý?"

„Prečo si, si tú blbosť dala na seba? Mne sa viacej páčiš nahá." Povedal ale aj on si obmotal paplón okolo bedier.

„A prečo si, si ty obmotal tu blbosť okolo seba? Aj mne sa viacej páčiš nahý."

„Ale nehovor a čo vyzlečieš ma?" s posmeškom sa ma opýtal.

„EE ideme do vodyyyyyyyyy." Skočila som do vane ktorá bola obrovská. Taká veľká, že by sme sa sem zmestili aj s celou rodinou, čo som v pláne nemala. Pustila teplú vodu. Teda nám by to aj tak malo byť jedno nebudeme to cítiť. Naliala som penu do kúpeľa a v momente bola celá vaňa pokrytá bielym čudom. Do plnej vane skočila aj Edward no vaňa bola tak pokrytá, že som ani Edwarda nevidela čo mi vadilo. Ponorila som sa pod vodu a Edward sedel oproti mne preto som ho nevidela schovával sa mi. Však počkať ja mu dám! Jedným švihom  som došla až k nemu a po  lone som sa mu posadila na bedrá. Stiahla som si vlasy dozadu aby som na neho videla mal hlavu zaklonenú dozadu a ruky prehodené cez okraj vene. Pár krát som ho podráždila tak som sa zdvihla hore a potom dole. Edward vášnivo zavrčal a zavzdychal a ryku z okraju vane sa mu premiestnili na moje bedrá. Posadil si ma vyššie a cez vodu do mňa vnikol. Opierala som mu ruky na hrudi a ramenách a znova mu kúsala do pier alebo do krku keď som mu zakusla zavzdychal tak hlučne až som sa bála, že nás budú počuť. No jemu to asi nevadilo. Prechádzal mi po mokrých vlasoch. Šticoval ma tiež ma kúsal. Jed nepríjemne pálil na pokožke no každým jeho vniknutím do môjho lona sa bolesť stratila. Edward znova zapálil oheň ktorý prvý krát zapálil včera v noci. Ale včera to bolo iné bolo to nežné a vášnivé typické milovanie ale toto bolo niečo rýchlejšie dravšie ale vášnivejšie. Edward vrčal keď už už som mala vrchol na dosah tak prestal n o raz to nezastihol ja osobne som sa zmietala obrovskej búrke. Potom som si tak unavene sadla vedľa neho. Pobozkal ma do vlasov.

„vieš o tom, že vždy dostaneš čo chceš?"

„Ja to viem. Ale nehovor, že sa ti to nepáčilo."

„To vieš, že hej ale máme šťastie, že je sobota cez týždeň si budeme musieť privstať skôr." Usmial sa na mňa čo moju túžbu po ňom ešte viacej nabralo na vážnosti. Nestihol ani žmurknúť a opakovali sme to čo celú noc a potom ešte celú polovicu budúceho dňa...

 

Po dvoch rokoch

 

S Edwardom sme boli stále spolu. Mali sme iba jednu hádku a to vtedy keď som bola žiarlivá lebo jedno dievča s ním malo robiť projekt a boli úplne sami a Alice mi povedala, že sa ho pokúsi zviesť ja som si bola na sto percent, že by to nespravil. Lenže on to spravil došiel domov a mal na košeli rúž. A nebol môj! A potom sa na ňu aj vyhováral, že to spravila naschvál vysťahovala som sa z izby a mesiac som sa s ním nebavila. Potom ma požiadal o ruku a sľúbil, že nič sa nestalo iba ho chcela pobozkať no obliala ho džúsom a on si musel vyzliecť košeľu a zatiaľ mu ona pobozkala límec košele. Alice mi to potvrdila. Potom sme doháňali čo sme zameškali. Odišli sme do Kanady kde sme sa aj vzali a pri jazere ontário v peknej jednoposchodovej vile na samote sme bývali. Alice bola pekne naštvaná na to, že sme ju na svadbu nepozvali no keď sme jej sľúbili, že ďalšia svadbu nám zariadi ona tak nás nechala na pokoji. Dva týždne sme nevyliezli z izby až som napokon musela ísť na lov. S ťažkým srdcom som opúšťala svoju lásku no nemohla som riskovať, že k nám niekto náhodou zatúla a ja sa neovládnem. Edward ma ešte veľa krát zvalil do postele a nežne pomiloval tak nakoniec sme vždy hovorili posledný krát a nakoniec som odišla až o ďalšie tri dni. Aj v šatni ma veľa krát prepadol a vždy mi veci potrhal tak som nakoniec musela ísť loviť s pyžamom. Však zvieratám to vadiť nebude.

Kráčala som lesom a rozmýšľala som nad tým, že s Edwardom sme sa milovali toľko krát, že sa to nedalo spočítať. Pravda boli sme horší ako Emmett s Rose alebo sme sa k nim blížili. Nikdy nás alebo mňa či Edwarda nenapadlo chrániť sa veď na čo predsa ja už deti nebudem mať. Nikdy. Aká škoda boli by to nádherné deti, dokonalé. Taký malý Edward so zelenými očkami. Živo som videla ako malý chlapec behá po záhrade, koža sa mu ľahko trblieta a váľa sa buď po mne alebo Edwardovi a sme šťastný. S môjho snenia ma prebudil divný zvuk a potom som uvidela niečo čo zmenilo celý môj život a hádam aj Edwardov...

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nekonečné šťastie 18.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!