Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » nekonečné šťastie 4.kapitola

The Host


táááákže máme tu ďalší diel s názvom priateľka ale kapitola bude iba taká stručná v 5. kapitole budú už aj Cullenovci. A dúfam, že sa vám to páči. Príjrmné čítanie...

 

Nekonečné šťastie

4.kapitola- priateľka

 

 

 

Na zemi predo mnou sedela Angela.

„och, panebože Bella si to ty?" ach, dokelu vo Forks som nezvestná a teraz tu stojím pred mojou  bývalou kamarátkou. Mám jej klamať? Alebo jej povedať pravdu? Nie to by ju vystrašilo, vždy som ju mala rada toto by si nezaslúžila. Ale pozná moje celé meno. Veď koľko Isabell Swan existuje? Áno musím jej klamať. „och, nie to si si ma určite s niekým splietla. Volám sa síce Bella aj Swanová ale som z Talianska." Povedala som jej klamstvo ktoré si nezaslúžila. „hmm, tak prepáč nechcela som do teba vraziť nehnevaj sa." Povedala smutne.

Chcela som vedieť ako sa má Charlie ostatný ale keďže som jej sa to nemohla pýtať. Ach ale nová Bella by som mohla sa s ňou kamarátiť teda teoretické to je ale ako s ňou mám nadviazať konverzáciu? Hmm už viem! „vieš som tu nová neprevedieš ma po škole??" opýtala som sa nevinne. „ och, samozrejme som Angela. Odkiaľ si presne z Talianska? Vieš nie si ani troška opálená." Ajaj ona jediná si to všimla. Nie ona jediná sa ma na túto otázky pýtala. „som z Álp môj otec dostal v Amerike lepšiu ponuku na prácu tak sme tu. A Angela bilo ste s tou Bellou dobré kamarátky??" toto som naozaj chcela vedieť či nebola taká pokrytecká ako Jessica. „áno boli ale potom čo sa odsťahoval jej priateľ a láska jej života bola ako živá mŕtvola. Škoda ten chlapec ju miloval ale aj tak ju opustil z ničoho nič. S ním bola Bella šťastná ale po jeho odchode to s ňou išlo dole vodou." Povedala a ja som videla že zadržiava plač. „ a po jeho odchode zmizla?" Áno zmizla som nasadla som do auta jasný smer- Volterra. „Áno zmizla z ničoho nič jej otca to položilo. Po pár mesiacov márnej snahe ju nájsť to musel vzdať vystrojil jej pohreb kde sa zrútil, svoju jedinú dcéru dlho neprežil ale aspoň sú už teraz spolu." NEEEE Charlie nemôže byť mŕtvy NEEE chcela som vypadnúť padnúť do postele a plakať až do konca mojej už biednej existencii. Stále ma aspoň držala nádej , že on je šťastný s jeho rodinou a aj Charlie je šťastný. Ale  nie on je mŕtvy. Bože zabila som ho!! Ako sa má  Renné? „ A čo jej matka?"

„tá sa tiež zrútila ale ona to prežila teraz žije ona s jej manželom vo Forks. Charlie jej ten dom kde s Bellou bývali odkázal." Renné je vo Forks? Ale prečo tu je Angela??

„Angela a čo ťa sem dovádza?"

„no vieš Bella bola  veľmi milá a ja som už nemohla tie spomienky a to všetko. Jej fotku na nástenke a hlavne tu sviečku ktorú sme poctivo zapaľovali. Tak som povedala mame, že to nezvládam a prišla som sem k babke." Povedala smutnejšie. Lepšie som sa na ňu pozrela a videla som aké má čierne kruhy pod očami aká je vychudnutá a strašne straná. „Angela vieš môj šatník je úplne prázdny, pôjdeš so mnou nakupovať?"

„no vieš s nikým som sa poriadne nebavila od Bellinej smrti ale s tebou je mi dobre si ako Bella  rada s tebou pôjdem."

„fajn ja idem odniesť ešte tento papier do kancelárie, počkaj ma u toho červeného Mercedesu."

„Dobre."

Došla som do kancelárie a odovzdala papier. Nemala som chuť tváriť sa, že sa mi prvý deň páčil. A nemala som chuť sa usmievať to som v poslednom čase robila iba výnimočne. "dovidenia, slečna Swanová."

„dovidenia"

Pri aute ma čakala Angela...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek nekonečné šťastie 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!