Ďalší dieličoček s názvom Lov a plosíííííím komentíííííííčočky...Merci...
15.04.2009 (16:22) • ClairdeLune • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1464×
Nekonečné šťastie
7. kapitola -lov
Do lesa som išla asi 220 km/h a keď sa ma snažil Emmett predbehnúť tak som ho blokovala.
Esme a Carlisle sa smiali na výraze Emmett keď som ho blokovala po pravde aj ja som sa musela rehotať. Bol strašne smiešny ako keby mu brali obľúbenú hračku. Rosalie na prednom sedadle bola skoro stále po palubnou doskou ako sa smiala. Jaspera a Alice sa tiež smiali až sa za brucha chytali ale na Edwarda som sa nesmela pozrieť zakázala som si to. Bolo to strašné bol tak blízko a zároveň tak ďaleko. Zrazu z môjho zamyslenia ma vytrhlo až hlasite cŕŕŕ!
Volal Emmett. Ale ako ma toto číslo? Aha auta sú prepojene už si spomínam ako mi to raz demetri hovoril keďže teraz zúri vojna o upírsky trón. Bolo to pre pánov keď utekajú z hradu. Zdvihla som to.
„áno Emmettik máš nejaký problém??" prehodila som akože nič.
„áno mam a veľký nemohla by si ma prestať blokovať? Povedal naštvane a bolo to aj vidieť. No Rosalie som zase nevidela asi zase pod palubovkou...
„áno Emmettik máš pravdu nemohla!" zaškerila som sa do zpätného zrkadla Emmett teraz vyzeral ako boh pomsty. Znova sa ma snažil predbehnúť ale ako vždy som ho zablokovala... až nakoniec sme dorazili k lesu a ja s hlasným zaškrípaným bŕzd som zabrzdila a Emmett na čiernom BMW došiel možno o stotinu po mne.
„ no Emmett toto červené mačiatko ostáva mne smola!" nemohla som si nerypnúť.
„ áno ja viem! "odpovedal mi a stále vypadal ako boh pomsty.
„ale Emmett nemrač sa budeš mat vrásky!" vykríkla som. Áno dala som mu ochutnať jeho vlastnú medicínu.
„bella neštvi ma! Ja sľubujem že ťa hodím o najbližší strom!"
„emmett keď sa neprestaneš mračiť tak sa môžeš opýtať našej sekretárky v skole ako si odstraňuje vrásky. Možno ti niečo poradí!" viac som nedokázala povedať a letela som vzduchom. Vo vzduchu som spravila salto a pristala na špičkách za emmettom. Jednu ruku som mu obmotala okolo krku druhu ruku okolo jeho ruky a nohu okolo jeho nohy a zuby som mu priložila ku krku a začala vrčať , presne ako ma to učili vo Volterre.
„ teda Bella ako si to spravila?" opýtal sa prekvapený emmett. Ajaj asi by sa im nepáčilo čo som sa naučila vo volterre ale asi im to Aro hovoril no neviem, ale ja im to nepoviem iba ak ma donútia.
„no to bol iba...reflex." odpovedala som a a prestala som vrčať a pustila ho.
„bella to nebol reflex však?" opýtal sa jasper
„ale áno bol" oponovala som mu
„bella to čo si spravila bol chmat ktorý učia volturiovci." Oponoval mi carlisle.
„bella ty si bola vo volterre však?" ach takže jasper to zo mňa vydoluje.
„poviem vám to doma. Teraz poďme loviť..." začala som sa vykrúcať no esme ma chytila" ale zlatko povieš nám to však?"
„áno poviem ale až doma, a teraz zver teš sa!" zavelila som a rozutekala som sa nechávajúc za sebou ich prekvapene pohľady...
Jasper:
Emmett hodil bellu o najbližší strom no ona urobila salto späť a skočila za emmetta okamžite mu jednu ruku obmotala okolo krku a druhu okolo jeho ruky, jednu nohu okolo jeho nohy a zuby na krk a divoko vrčala. Ale to nie je možné Bella nie je dosť stará na to aby vedela sa takto bit toto je hmaty ktorý učia volturiovci ak ste tam na dosť vysokej pozícii.
„teda Bella ako si to spravila?" opýtal sa prekvapený emmett.
„no to bol iba...reflex" povedala bella nie veľmi presvedčivo. Všetky emócie boli iba zmätené no však edward bol nahnevaný určíte mu to tiež došlo aj nás niečo také ako ich priateľov volturiovci učili. Ale bella by potrebovala viac času nie iba rok aby bola na takej pozícii musela by byt najmenej admirál ale to je Demetri a generál gardy je Jane potom by musela by byt iba dcéra alebo manželka no ale toto nám musí vysvetliť.
„bella to nebol reflex však?" opýtal som sa
„bella to čo si spravila bol chmat ktorý učia volturiovci." Povedal carlisle z istotou aj jemu to muselo dôjsť.
„bella ty si bola vo volterre však?" musím to vedieť moja zvedavosť je naozaj silná
„poviem vám to doma. Teraz poďme loviť..." áno a toto bol útek no ale musím si počkať až domou.
„áno poviem ale až doma, a teraz zver teš sa!" zavelila a utekala do lesa...
Edward:
Nemôžem tomu uveriť môj anjel bojoval vo volterre ale ako aj jasper rozmýšľal mala malo času aby ju učili takým to chmatom no neviem ale toto nám vysvetli!
Bella:
Utekala som za vonou pumy...
Poháňali ma iba inštinkty nič viac aj cullenovcov som nechala tak pola som lovec naháňajúci korisť no ale keďže nepoznali tieto lesy tak som zahučala.
„ o hodinu pri autách!" a bežala a bežala...
Áno bola to puma. Pomaly som k nej kráčala krôčik po krôčku aby som ju nevyľakala. Keď som bola úplne pri nej niečo ma zhodilo na zem a za mnou letelo niečo ďalšie...
Autor: ClairdeLune (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek nekonečné šťastie 7. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!