Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » nekonečné šťastie 8.kapitola

,.


No takže máme tu takú menšiu zápletu napíšte či som to neprehnala ale začalo ma to veľmi silno baviť ale nebojte zvladnem aj kritiku. a plosíííííím komentíky...DANKE...

Nekonečné šťastie

8. kapitola - boj

 

Na mne ležal Edward a pri mojej hlave ležala nejaká hlava ta ma však nezaujímala zaujímali ma iba Edwardove oči a jeho telo na mojom. Pozeral sa mi do oči v ktorých bol strach ale aj neskrývaná vášeň bolo by možné že by ma miloval? Ktorý človek dobre tak upír by sa hodil pred vás aby vás zachránil? Z mojich úvah  ma prebralo až to keď som nemala jeho oči na dohľad a jeho telo som tiež necítila stál nado mnou a a rukami ma strhol a privinul si ma na hrudi.

„Zabi te ich! Ja idem s Bellou preč." Zakričal za niekým koho som nevidela.

„Nie dcéru Ara a našu generálku musím ochrániť oni vás budú sledovať ostaňte tu Edward, je v bezpečí? Je cela?" to bol Félix jasne si ho pamätám je jeden z mojej gardy, ktorú mi dal Aro  keď ma prijal za dcéru.

„áno Edward všetci sú už zničený môžete dôjsť boli iba traja nerátali že Aro vás sem pošle"

„áno s tým nerátali ale kde ste boli keď sme vás ani necítili?" opýtal sa Edward keď sme došli ani som si neuvedomila a stále ma držal v náručí moja diera nebola ale viem že sa vráti keď ma pusti. Pred nami horel oheň a stali tam moja garda Félix, José a Millie Aro mi ich dal keďže Félix bol silák José maskuje pachy(preto ich nikto necítil) a Millie je iluzionistka stále boli blízko mňa a ešte tam boli aj Cullenovci. Boli očividné spokojný keď nás videli spolu keď to všetko  pokazil Félix „pani moja ste v poriadku?" takže už vidia a hlavne počujú že som nadriadená a že som prijatá ako dcéra Ara.

„počkať ty si dcéra Ar-ra?" Zakoktal sa Carlisle

„a generálka?" Jasper. „Aha áno a preto taká dobrá obrana."   Zašomral sprekvapene Emmett.

„samozrejme nie biologická ale môj dar štíť bol úžasný a v bitke veľmi pomohol tak ma vymenoval za generála gardy potom generála panskej garde a nakoniec keď mi bolo najhoršie bol pri mne Aro a neskôr aj Caius. Jeho a Caiusa som brala ako otcov, no Aro bol lepšia nágrada za Charliho a Caius za Jacoba. A Aro dostal nápad, že ma vymenuje za dcéru. Tak som dostala vlastnú gardu Félixa a Josého a Millie a neskôr ma Aro poslal sem." Povedala som maximálne neochotne.

„Bella a ty- ty si sa tam ako živila?"  Esme. Bolo na nej vidieť obavy no musela som jej odpovedať čakali na to aj Edward si ma trosku odtiahol a skúmavo na mňa pozeral.

„marcu bol strašný keď ma premenil a zistili že som aj psychicky aj fyzicky štíť bal sa že ich chcem zraziť z trónu a tak po mojej premene predo mnou rezali ľudí alebo ma zatvárali do jednej izby až kým na to nedošli Aro a Caius ale hlavne mi pomáhal štíť a svedomie. A potom rešpektovali že sa živím iba zvieratami."

„och zlatko to je je strašné" prišla ku mne esme a objala ma aj na priek tomu že Edward ma stále drží.

„pani teda bella mi ideme odviesť Arovi správy." Prerušil Félix moju šťastnú chvíľku. „ nie nikam nejdete všetkých vás zabijem" strašné ľadový  a posmešný hlas prehovoril obzrela som sa a videla asi šestnástich upírov  všetci boli červeno oký.

„kto ste?" opýtala som sa neznámych upírov nikdy som ich nevidel vo volterre.

„sme vaši anjeli smrti a teraz ta zabijem!" s tým sa na mňa vrhol aj jeho ostatný upíry na mojich upírov. Ten dotičný ma vytrhol z Edwardového náručia a hodil o strom stihla som zaregistrovať že na Edwarda sa vrhol iný upír. Bol to úplne vyrovnaný boj. Upír ma chytil pod krkom a prirazil k stromu.

„kto kto ste?" musela som koktať bolo to ešte reakcia z môjho ľudstva aj keď som kyslík som nepotreboval.

„ale ale nás štíť si ma nepamätá?" posmešne kosílil stisk pod mojim krkom.

„nie naozaj si vás nepamätám."

„ale možno si pamätáš bitku v Rumunsku? Však? Zabila si mi brata! A ja sa pomstím si pre Ara ako dcéra aj ako pre caiusa a oni mi držia môj trón a cez teba sa im aspoň pomstím!"

Tým sa mi zakusol do krku a pred mojimi ocami sa rozostrela  ticha a bolestivá noc...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek nekonečné šťastie 8.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!