Takže táto kapitolka je taká skôr oddychovka. V dalšej to bude pokračovať ale skončí sa to úplne inak. Dakujem vám za komentíky. Witmy tebe hlavne. Vidím že túto poviedku čítaš veľmi rada. Vaša DP A ešte odkaz pre Selene =) Rozhodla som sa že v daľšej kapitolke bude pohľad Edawrda. Shusi tam hrá veľmi dôležitú rolu ale to zistiš až neskôr a Jake a Jessica. No určite sa do nej neotiskol. To by som nenechala tak. To by bol predsa škandál XD Dám aj pohľad neho a všetko tak bude vysvetlené=) Sľubujem
08.12.2009 (10:00) • DarkPassion • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1134×
9. kapitolka
Domov som sa autom rútila neuveriteľnou rýchlosťou. Zajtra sa koná moja oslava dúfam že tam nebudej Jessica lebo ked tam bude Jake to mi stačí. Ach prečo sa tak zmenil? Prišla som domov a pustila sa torchu do domácich prác. Je to fakt otrava ale v mojej izbe to už nevyzeralo zdravo. Zrazu zazvonil zvonček. Bolo 19:00 to nie je možné že čas ubehol tak rýchlo. Šla som otvoriť Shetovi.
„Ahoj.“ Usmieval sa ako slniečko. Moje slniečko!
„Ahoj Seth pod dnu.“
„Máte to tu..“ vetu ani nestihol dokončiť lebo som mu do nej skočila. Zohýbal sa pri každých dverách aby neprerazil stenu.
„...malé?“ smiala som sa. On sa zasmial so mnou.
„Dáš si niečo?“
„Nie, dakujem.“
„Tomuto koláču neodoláš.“ Vytiahla som môj oblúbený celýú polku som mu dala na tanier. Viem že zje veľa. Vyzerá úplne jak Jake. On sa na ten tanier pozrel azodvihol na mňa obočie.
„Ako vieš že to celé zjem?“ už si pchal tretí kúsok do pusy. A to teda vám poviem to boli kúsky!
„Si ako Jake.“ Skonštatovala som smutne no potom som nahodila úsmev.
Seth sa pozrel na hodinky a ja som zatiaľ umyla tanier.
„Mali by sme už ísť.“ Zobrala som si veci a obula si tenisky.
Nasadli sme to jeho autíčka a on zapol hudbu. Evanescence. Skoro mi vypadli oči. Až teraz som si všimla že on je taký štýl ako ja. Vlastne celá ich skupinka aj Jake.
„Môžem to kľudne vypnúť.“ Načahoval sa no ja som jeho ruku schmatla.
„Ty si sa zbláznil? To by bol hriech.“ Smiala som sa.
„Ty ju počúvaš?“ opýtal sa.
„No ja vieš... ja sa aj tak obliekam a všekto.“
„No jasné.“ Smial sa.
„No, je to tak len do školy a tak nie. Olný šatník mám takých vecí. Vieš Jake ma tak videl jedinú.“ Usmiala som sa.
Len prikývol hlavou. Viete mama milovala takýto štýl. Sama ho preferovala no preto som s tým prestala ale teraz znovu začnem. Veľmi mi to všetko chýba. Hudbu som síce nezavrhla ale i to oblečenie je kus mňa.
„Mám také šaty zajtra sa tak oblečiem na oslavu.“
„To bude super rád ťa tak uvidím.“ Všimla som si jeho tetovanie na ľavej ruke. Bolo krásne dvaja anjely. Bolo to zvláštne nedá sa to opísať ale rozhodne to bolo krásne. Všimol si ako si obzerám jeho tetovanie.
„Vieš aj ja si chcem dať tetovanie.“
„Hej?“
„Už jedno mám ale chcem dalšie.“ Vykulil oči.
„Ty máš tetovanie?“ Len som kývla.
„Zajtra ti ho ukážem. Nechce sa mi vyzliekať.“ Zasmiala som sa.
„Ja som hovorila že ti tie lístky predajú.“ Usmievala som sa na neho. Viete sme neplnoletí a niekto z nás musel kúpiť tie lístky a Seth vyzerá staršie. Od neho si nebdú pýtať ani občiansky. A vydarilo sa. Chlapcovi som aspoň zvýšila znovu ego.
„Máš pravdu.“ Smial sa.
Ked sme vyšli s kinosály smiali sme sa. Ľudia okolo nás boli celý zelený a triasli sa strachom no my sme sa rehotali. Bolo to také nereálne že to bolo až smiešne.
„Bolo to super.“ smiala som sa.
„Hej úplná komedia.“ Priznal mi Seth.
„Zajtra o 8:00 ráno som u teba.“
„Prosím? Však to ma budeš musieť odviesť aj s posteľou.“
„Ked to bude nutné.“ Mykol plecami. Ach srandista. Nastúpili sme do auta a celú cestu sme rozoberali ten film. Že to bol brak a tak.
„Okej eth bolo i s tebou sper. Tak zajtra ráno ťa čakám“
„Okej budem tu.“ Usmial sa.
Babka nebola doma. Dnes znovu spala u Martyho. Dorábala ževraj posledné úpravy oslavy. Dnes som celý deň nevidela Edwarda. Sem tam mi na neho myseľ ubiehala ale radšej som sa vrátila od reality. Do toho že teraz sa niekde túlia so Shusi. Krútila osm hlavou ako keby som tu myšlienku chcela vytriasť z hlavy. No ono sa nedarilo. Snaha bola no nie?
Šaty som si pripravila na ráno. Boli podobné tým, ktré som mala na sebe ked som chcela spáchať samovraždu. No kvôli môjmu anjlevi sa tonepodarilo. Boli celé čierne a tiež korzetové. Neboli úplne dlhé. Musela som si dať pod ne čierne legíny. Dala som si k tomu bordové konversy .
Ráno som si všetko obliekla. Spravila som si čierne linky. Vlasy som si vyžehlila ale predne som si nakulmovala. Na pery som si dala lesk. Netreba to preháňať. Zrazu zazvonil z dola Seth. Zbehla som schody a otvorila dvere. Rovno som ich za sebou zavrela a otočila na Setha. Mal na sebe čierne gate a sako. V tom kockovanú košelu. Vyzeral veľmi dobre a sexy.
„Ja neverím. Vyzeráš naozaj tak..“ nevedel nájsť vhodné slovo zasmiala som sa mu a chytila ho za ruku a šla s ním k autu.
„Aj ty dnes vyzeráš k svetu. “ usmial sa na mňa a otvoril mi dvere. Pred Marthyhom dome sme boli cuby dub. Znovu mi Seth otvoril dvete a viedol ma dnu. Počula som ako si všetci šeptaju no ako Seth zaštrngal kľúčami stýchli. V stúpili sme dnu a všetci naraz zakričali.
„Všetko najlepšie Denisa.“ Nechali otvorené ústa a civeli na mňa. Jedina babička ma takúto poznala. Prirútila sa ku mne a pobozkala ma.
„Tak toto je naša Denis. Takto ju poznám ja.“ Tlieskala rukami. Všetci sa spamätali a začali tlieskať tiež. Bezmocne som sa pozrela na Setha no ten sa len usmial. Jeho pohľad zastal na jednej dievčine. Ved ja ju poznám to je Angela. Tiež sa pozerala na Setha no obaja boli moc hanbliví. Ved ja plán ako ich dať do kopy budem mať vymyslení za pár minút. Ja som bola vždy veľký špekulant. Sadla som si a babka začala nosiť jedlo. Pozerala som sa priamo na sviečku torty. Po líci mi stiekla slzy. Toto sú prve narodeniny bez mojich rodičov. Aký by boli radi keby tu boli. No oni tu sú v mojom srdci. Po oslave pôjdem na cintorín. Osláviť moje narodeniny aj s nimi. Musím ich dnes vidieť. Som predsa o rok staršia a rozumnejšia. No dobre pochybujem že som nadobudla viacej rozumu ale tak čo.
Niekto ma šťuchal do ramena. Seth. Utrela som si slzu a začala vnímať okolie.
„Sfúkni sviečku zlatko.“ Pohladila ma babka po ramene. Sfúkla som ju ale nepriala so si nič. Viete ja už neverím v nič. Moje prianie nie je možné splniť tak načo sa tým zaťažovať v tejto chvíli?
„Rozdávanie darčekov.“ Zvískla babka.
„Dobre vieš že na darčekoch sme sa nedohodli babi.“ Vyčítala som jej to no ona bola ako moja mama. Ked oslava tak s darčekmi. Vianoce no o tých ani nehovorím. Preto som ich milovala.
Najprv ku mne prišla babička.
„Viem zlatko že si si prežila svoje ale chcem aby si bola šťastná všetko najlepšie.“ Čakala som že mi niečo strčí do rúk no ona zapískala. Zo schodov sa rútilo malé nemotorné šťeniatko. Bol celý čierny a chlpatý. Vyzeral ako malý vĺčik. Kľakla som si a škrabkala ho.
„Dakujem babka. Veľmi ťa ľúbim.“ Pobozkala som ju na líco a vzala moje malé bábo do rúk. Položila som ho na sedačku. Bol unavený schúlil sa do klba a zaspal. Meno mu vymyslím potom. Dúfam že mi Seth pomôže. Prirútil sa ku mne v mojich myšlienkách menovaní. Seth.
„Všetko najlepšie sestrička.“ Sestrička? Dobre som počula? Poznáme sa iba deň a berieme sa už ako súrodenci. Vážne tento chlapec je číslo. Podal mi do rúk obálku otvorila som ju a z obálky na mňa vyleteli dva lístky Evanescence. Očká mi začali žiariť šťastím.
„Pôjdeš so mnou?“ zvískla som a vešala som sa mu okolo krku. Vtisla som mu bozk.
„Bude mi cťou.“ Angela žiarlila bolo to veľmi videť.
„Ang nechceš ísť s nami?“
„Ne.. mám lístok.“ Zakuckala sa.
„Ale prosím ťa..“Seth mi skočil do reči.
„...to nie je problém a z vrecka vytiahol ešte jeden.“
„Tak potom pôjdem rada.“usmievala sa. Seth sa za ňou šiel. Sadli si na sedačku a začali sa rozprávať. Ešte raz sa na mňa vdačne usmiala pustil sa do balenia Angeli. Som rada že aspoň on si vybral správne devča. Jake som tu zatiaľ nevidela až do teraz. Zliezol z druhého poschodia s Jessicou. To snád nie to mi chce pokaziť aj on narodeniny? Prihopsal ku mne Paul to bol jeden z tej supiny.
„Viem že sa ešte veľmi dobre nepoznáme ale mám pre teba darček. To máš od celej našej skupiknky.“ Ukázal na Jareda, Quila, Embryho.
„Embry ti bude robiť zadarmo tetovanie a ešte sme ti kúpili celú sadu Cd od Evanescence.“ Zavesila som sa mu okolo krku a šepla jendo úprimné dakujem. Potm som čakala že ku mne pôjde Jake no on nie. Poslal Jessicu alebo sa mi to zdá. Usmievala sa na všetkých okolo.
„Toto je od Jaka a toto odo mňa.“ Podala mi darček ten od Jaka sa mi páčil bola som na ňom odfotená ja s ním. Mal tam ešte dlhé vlasy no ten druhý mi rinul slzy do očí. Boli tam oni dvaja. Bol na tej fotke šťastný no tu už mňa nepotreboval.
„To máš na porovnanie.“ Šepla. Mala som v sebe toľkú zlosť. Rámček od Jessici mi pukol v ruke. Sklo sa mi zarezalo do ruky. Po lícach sa mi tiekli slzy smútku a bolesti. Jakovi som vrazila rámček kde sme boli mi dvaja do ruky a utekala do kuchyne. Začala som si vyberať sklo z ruky a dala som si ju pod studenú vodu.
„Do riti. To snád nie je možné.“
„Tá hus.“ Nadávala som si popod nos a kopala do skrinky. Zrazu niekomu za mnou uniklo uchichtnutie...
Autor: DarkPassion (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nemé srdce 9. kapitolka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!