Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemůžu tě milovat... 15. kapitola

gggggggggg


Už ani nevím, jak dlouho to je, ale další kapitola. Mám dopředu napsané asi čtyři, takže hned, jak mi milované adminky schválí tuto, přidám další. Předem se omlouvám za pravopisné chyby, čeština není moje silná stránka. Snad jste na mě nezanevřeli. :) Bitch is back!

15. kapitola

Seth:

Co to, sakra, bylo?! Už je to snad deset minut, co Nessie odešla do pokoje, ale nikdo se nepohnul ani o milimetr. Jediný zvuk bylo její pomalé oddechování, značící, že usnula. No tak, Sethe, řekni něco.

„Ehm, lidi?“ začal jsem. „Nechtěli byste se už pohnout?“ Sam po mně vrhl pohled „díky, brácho“. Všichni po mně střelili očima. Někdo děkovně, někdo vražedně a někdo napůl. Jacob, jako by se probral z transu, všechny rychle přelétl očima a vyběhl ven. Bylo mi ho líto. Podle toho, co jsem slyšel v jeho myšlenkách, si to ale zasloužil.

„Do hajzlu!“ zařval zničehonic Jasper. „Jestli se, Edwarde, nepřestaneš trýznit, tak se zblázním! A ty, Bello? Chápu, že je ti to líto, vám všem, i mně, ale proč, sakra, všichni sedíte na zadku a nic neděláte?! Už se to nedá vydržet!“ Vyběhl. Páni! Takhle jsem ho v životě neviděl a podle výrazů ostatních bych řekl, že oni taky ne. Na druhou stranu jsem mu rozuměl. V tu chvíli zazvonil doktorovi telefon. Najednou se všechno začalo hýbat. Všichni si posedali nebo aspoň podstoupili o pár kroků dál.

„Tady Carlisle Cullen,“ řekl do telefonu.

„Á, Carlisle,“ ozval se z telefonu úlisný hlas. Cullenovi ztuhli a já doufal, aby to nebyl ten, kdo si myslím.

„Aro,“ procedil Carlisle mezi zuby.

„Příteli, tak jak se vede budoucí královně? Ach, doufám, že ví, jaké má štěstí. Vybrala si už? No, ono není, co vybírat,“ uchechtnul se. „Vše je naplánované. Za čtyři týdny bude zásnubní hostina, takže očekávám do tří týdnů odpověď. A svatba bude za pět týdnů, no není to vynikající? Všichni se už moc těší.“ Kdybych mohl, tak toho hajzla zabiju. Bylo vidět, že Carlisle se jen tak tak drží.

„Dáme vám vědět. Zatím.“ Típnul to. Obrátil se k nám. „Víte, že nenávidím násilí, ale utrhl bych Arovi tu jeho hlavu a hrál s ní fotbal!“ Všichni jsme na něj koukali jak na vánoční stromeček. Edward se zhroutil na sedačku a dal hlavu do dlaní.

„Jsem idiot!“ vzlykl. Vzlykl! Edward brečel. Panebože, myslím, že si právě teď si každý uvědomil, jak hrozná je tahle situace. Bella k němu hned přisedla a začala ho utěšovat. Tak na tohle nemám.

„Lidi, půjdu najít Jakea.“ Kývl jsem a vyběhl ven. Rychle jsem ze sebe strhl oblečení a přeměnil se. Nic jsem neslyšel, takže Jacob nebyl ve vlčí podobě.  Rozběhl jsem se a začal ho hledat.

 

Ness:

Probudily mě hlasy, které vycházely ze zdola. Sedla jsem si, protáhla se a pomalu se šourala do koupelny. Když jsem se viděla v zrcadle, lekla jsem se. Napuchlé červené oči, rozmazané linky po celém obličeji, nateklé rty, a to nemluvím o vlasech. Povzdychla jsem si a rovnou napustila vanu. Zatímco se napouštěla vana, odlíčila jsem se a jakž takž učesala vlasy. Když jsem vlezla do vany, mohla jsem jen spokojeně zamručet.

 

Cca o hodinu později…

V ručníkovém županu jsem vlezla do šatny. Dneska jsem měla náladu na bodu mrazu. Ve vaně jsem hodně přemýšlela. Dolehla na mě celá tahle situace. Uvědomila jsem si, že si budu muset vybrat „ženicha“. Ne že bych z toho byla nějak nadšená. Spíš se mi to hnusilo. Ale když jsem tak přemýšlela, došla jsem k jasnému závěru.

Hodila jsem na sebe teplákovku a tenisky. Vlasy jsem měla svázané do normálního culíku. Ani malovat se mi nechtělo. Zapnula jsem notebook. Zakručelo mi v břiše. Povzdychla jsem si, odložila ho na stůl a sešla dolů. Překvapilo mě, že tam byli skoro všichni, jako včera. Zarazila jsem se. Všichni na mě začali zírat. Nejvíc mě asi překvapil tátův výraz. Čekala jsem naštvání, ale tohle bylo, jako když ho pálí za živa.

„Ahoj,“ kuňkla jsem a radši zdrhla do kuchyně. Z lednice jsem si vytáhla vajíčka a slaninu a začala si to smažit. Míchala jsem na pánvi vajíčka a opékala slaninu, když se mi kolem těla obmotaly horké ruce. Okamžitě jsem věděla, kdo to je. Nasála jsem vůni lesa a dřeva, která se mísila s vajíčkovo-slaninovou vůní. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno.

„Chyběla jsi mi. Omlouvám se,“ šeptl mi do ucha. Otočila jsem se na něj.

„Jaku,“ vzdechla jsem a přitáhla si jeho rty. Když jsem se líbala s Jacobem, bylo to něco úplně jiného než se Stevem. S ním to byla syrová touha. Nenasytná a divoká. S Jakem je to láska, sladká s hořkou příchutí toho, co přijde. Vzpomněla jsem si na vajíčka a rychle se otočila a dala je z plotny. Vyndala jsem si talíř a vysypala to tam. Pánev jsem hodila do dřezu, ze šuplíku vzala příbory a sedla si ke stolu. Jacob si sedl naproti mně. Slov nebylo potřeba. Rychle jsem to do sebe narvala a uklidila talíř do myčky.

„Jacobe, nepůjdeme se proběhnout?“ usmála jsem se. Otevíral pusu k odpovědi, ale děda se ozval.

„Ness, mohli byste sem prosím přijít?“ Nadzvedla jsem podiveně obočí. Co po mně tak můžou chtít? Doufám, že mi nedají přednášku o tom včerejšku. Zhluboka jsem se nadechla a vyrazila. Seděli tam a vypadali, jako kdyby někdo umřel. Posadila jsem se do křesla a zkřížila kotníky.

„Renésmé, když si spala, volal Aro,“ začal Carlisle a já ztuhla. „Říkal, že za tři týdny očekává odpověď, koho si vezmeš. Za čtyři týdny bude zásnubní ples a o týden později svatba. Je mi to líto, holčičko.“

Všichni na mě zírali a čekali, co udělám. Já nebyla schopná udělat vůbec nic. Seděla jsem tam a nemohla jsem říct ani slovo. Najednou se mi z očí začaly linout slzy. Esmé ke mně okamžitě přiběhla a začala mě utěšovat. Zavrtěla jsem hlavou.

„Ne, to je dobrý, já jenom potřebuju na vzduch. Jacobe?“ pobídla jsem ho, aby šel se mnou a vyběhla ven.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemůžu tě milovat... 15. kapitola:

 1
03.01.2014 [19:31]

zuzikakedy bude dalsia????? Emoticon Emoticon Emoticon nemozem sa dockat Emoticon Emoticon Emoticon

4. kiki
30.12.2013 [23:41]

jé konečně pokráčko :-D tak fofrem další kapitolku :-)

3.
Smazat | Upravit | 30.12.2013 [18:36]

Emoticon Zaujimavá poviedka. Idem si prečítať prvú kapitolu! Emoticon

2. bara
30.12.2013 [18:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.12.2013 [15:22]

NeyimissAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dej, prosím, větší pozor na níže uvedené chyby. Děkuji. =)

* Čárky;
* mě/mně;
* slovesné třídy;
* překlepy;
* dělení slov;
* oddělování oslovení;
* přímá řeč;
* zdvojené mezery;
* shoda podmětu s přísudkem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!