Takže další díleček. Edward unese Bellu na svatební cestu a Emmett vyzvídá, co svatební noc.
Tahle kapitolka je spíš oddechovější, ale snad se bude přesto líbit. Prosím pište komentáře, ty mě alespoň přinutí víc psát. :D
Díky Vaše jeanine
02.06.2010 (07:15) • Jeanine • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3753×
31. Svatební cesta
Bella:
„Vstáváme, paní Cullenová,“ budil mě tichý hlas mého manžela. Chtěla jsem se ještě chvíli válet a tak jsem nereagovala. Edward mě začal zasypávat něžnými polibky. Nejdříve na spánek, pak na tvář, rty a skončil u mého ouška.
„Bell, uletí nám letadlo!“ zněl naléhavě a mě to konečně přimělo otevřít oči.
„Jaké letadlo?“ ptala jsem se.
„Letíme na svatební cestu!“ oznámil mi, jakoby nic.
„Co? Kdy? Ale já nemám nic… Alice?“ došlo mi v půlce věty.
„Alice ti sbalila dva kufry. Myslím, že je ani nebudeš potřebovat,“ spiklenecky se na mě usmál. Dokázala jsem si po včerejší noci, docela živě představit, jak usilovně budeme pracovat na miminku. Přitáhla jsem si Edwarda k sobě a vášnivě ho políbila.
„Nezlob, Bell, budeme mít spousty času,“ vysmekl se mi Nespokojeně jsem zavrčela, ale poslechla jsem.
Jen my dva! Bylo to tak lákavé!
„Rose s Emmettem nás hodí na letiště. Hoď sebou, lásko!“ Políbil mě na tvář a zmizel z pokoje. Ještě jednou jsem zavrčela na protest, ale během chvilky už jsem byla v koupelně. Nezbytná ranní hygiena, hodit na sebe něco pohodlného a vyrazit. Ale co? Vždyť nemám ani tušení, kam jedeme.
„Edwarde a kam to vůbec letíme?“ volala jsem na něj z koupelny.
„Překvapení, miláčku! Oblečení jsem ti, podle Aliciných pokynů, připravil v pokoji.“ V tu chvíli stál už těsně za mnou. Skoro jsem se ho lekla.
„Teda, vdala bych se dřív, kdybych tušila, jak pohodlné je mít manžela,“ podotkla jsem s úsměvem.
„Víš, že bez tebe jsem nikdo! A musím si tě hýčkat, abys mi neutekla za jiným.“ Přitiskl své rty k mému zátylku. Jemně jsem se zachvěla a otočila jsem se čelem k němu. Zahleděl se mi do očí a já uvolnila svůj štít, aby v nich mohl číst. Zamračil se a stiskl oční víčka.
„Emmett!“ napověděl mi.
Rychle jsem se běžela obléct, Zrovna Emm mě tu nemusel načapat polonahou. Za chvíli už jsem upravená scházela ze schodů. Edward s Emmettem už měli kufry v autě a Emmett si samozřejmě neodpustil poznámku.
„Kdybych věděl, že vaše svatební noc ještě neskončila, zdrželi bychom se s Rose taky!“ zazubil se. Vlepila jsem mu pohlavek.
„A ta postel je skvělá, co? Nic ji nezničí!“ pochvaloval svatební dar od nich. Edward na něj zavrčel. Věděl, jak jsem na tohle téma háklivá. Ale já jsem se nedala vytočit. Dnešek mi nikdo nezkazí.
„Máš pravdu, Emme! Ale je vidět, že jsi ji nezkoušel s novorozenou!“ nahodila jsem. Jeho oči zazářily a vyběhl tryskem po schodech nahoru.
„Emmette!“ zařval za ním Edward.
„Co tady tak rámusíte?“ vyšla z pokoje rozespalá Leah, jen tak v potrhaném starém triku. Myslím, že bylo Samovo. Pořád ho měla ráda, nechtělo se mi ji tu nechat samotnou.
„Promiň, Lee, Emmett potřebuje detaily svatební noci!“ vysvětlila jsem jí.
„To je mi jasný. Včera jsme ho málem neudrželi, aby se sám neběžel přesvědčit! Přišla jsem až ráno, tak jdu ještě spát. Užijte si svatební cestu a nevracejte se, dokud nebudu teta!“ poručila nám, zívla a zaklapla za sebou dveře.
„Teda, švagrová! Nemůžu uvěřit, že jsi ji podrapala, ty musíš bejt dračice!“ vyšel vysmátej Emmett z naší ložnice. Edward protočil oči.
„Neměla jsi mu to říkat, teď se ho nezbavíš!“
„Naopak! Teď má v hlavě brouka a dá pokoj,“ řekla jsem se smíchem.
A taky, že jo! Emmett za celou cestu na letiště neřekl ani půl slova. Pořád si mě prohlížel ve zpětném zrcátku a kroutil hlavou.
Ty čtyři rýhy, kterýma jsem asi před měsícem označkovala naši postel, mu pořádně vrtaly hlavou. Tenkrát jsem měla potřebu Edwardovi dokázat, že se ta postel určitě poničit dá a povedlo se! Zaryla jsem do toho kovu své nehtíky, sice to trochu bolelo, ale rýhy tam jsou. Teď se to perfektně hodilo k odzbrojení Emmetta. I Rose bylo divné, co s ním je.
Na letišti jsme se rozloučili a my jsme vyrazili směr odbavovací terminál. Ani jsem se nenadála a už jsem seděla v letadle.
„Proč do Ria? Není tam moc sluníčka?“ ptala jsem se v letadle Edwarda.
„Přiletíme tam v noci, lásko!“ upozornil mě.
„Aha a pak?“
„Pak přesedneme na jinej dopravní prostředek.“
„Jakej?“
„Uvidíš. Zdřímni si, poletíme dlouho.“ Chytil mě za ruku a opřel se do sedadla. Zavřel oči a dělal, že spí.
„Ty mi to vážně neřekneš?“
Rošťácky se usmál. Zkusila jsem ho svést svými myšlenkami a přesvědčit ho, aby mi to prozradil. Ale když to začalo zabírat, vyrušila nás letuška.
„Nepotřebujete něco?“
„Ne! Díky!“ odsekla jsem jí. Spadl jí úsměv a zmizela. Edwardovi to přišlo vtipné.
„Co?!“
„Nemusela jsi na ni bejt tak hrubá, chtěla mě jen uložit!“ řekl mi v klidu.
„Svlíkala tě očima! Jsi můj manžel, měla jsem ji nechat?“
„Byla hezká?“ Měl oči pořád zavřené, tak ji neviděl.
„Edwarde!“ praštila jsem ho pěstí do ramene.
„To byl vtip. Víš, že jsi moje jediná láska!“
„Roztrhám ji na kusy, jestli ještě přijde!“ zuřila jsem. Edward sevřel mou dlaň pevněji a políbil mě.
„To nestačilo“ zaprosila jsem. Usmál se, ale poslechl a ještě mě políbil. Tentokrát déle.
Teď už mi bylo jedno, kam letíme, a co tam budeme dělat. Hlavně, že jsem s Edwardem - mým manželem, mým životem a mou jedinou a největší láskou.
„Z Ria poplujeme lodí,“ začal zase provokovat, když si všiml, že už nenaléhám.
„Hej, to není fér, koukej mi to říct!“
„Poplujeme na ostrov. Budeme tam sami dva, a jak dlouho budeš chtít, víc už ti neřeknu.“
A mně to stačilo. Nemohla jsem se dočkat…
----------------------------------------------
Autor: Jeanine (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nenávist vs. Láska 31. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!