Ako ste všetci tipovali, Peter im ešte nedal pokoj. Čo sa Edward dozvie od Demetriho? A za ten koniec ma, prosím, nezabite. :)
27.07.2011 (08:15) • Forevergirl • FanFiction na pokračování • komentováno 46× • zobrazeno 5657×
28. kapitola
„Bella, ja...“ Nedokázal to povedať, no zrazu mu zazvonil mobil. Zľakol sa toho zvuku, čo Bellu trochu pobavilo. Edward zaklial a zobral to.
„Prosím?“ spýtal sa do mobilu nevrlo. Bella sa k nemu pritúlila a hlavu si položila do jeho lona, keď si sadol. Nežne ju hladil po vlasoch a v duchu si nadával, že ten prekliaty mobil zdvihol, ale bál sa... Nevedel, ako ju má požiadať o ruku, zrazu sa mu tie slová zdali ťažké, aj keď ju tak veľmi miluje.
„Ako si na tom, braček? Dlho si sa neozval,“ opýtal sa ho Demetri, no jeho hlas bol vážny.
„Je to lepšie, ale stále to nie je ono,“ odpovedal mu znudene a hladil Bellu po vlasoch.
„Super, budeme ťa tu čo najskôr potrebovať. Garda našla asi dvadsať míl od Volterry pach jedného upíra. Ale nie je to len tak niekto. Bol to Peter.“ Edward zamrzol a vydal zo seba hrôzostrašné vrčanie. Bella okamžite zdvihla hlavu z jeho lona a vypúlene sledovala Edwarda. Peter? Obaja boli zmätení.
„Čo myslíš, že tam robil?“ spýtal sa ho Edward po hodnej chvíli a hľadel naprázdno von oknom.
„Podľa mňa sa chce znova zmocniť Volterry, chce trón. Musí mať niečo spoločné s tým útekom Jeremyho a možno aj s tým útokom na teba,“ objasnil mu Demetri. Vedel, že je Peter hajzel, ale nečakal, že až takýto.
„Podľa mňa mu nejde o Volterru,“ zavrčal do mobilu Edward a očami vyhľadal pohľad Belly. Tá naňho so strachom pozerala, tak si ju pritúlil k hrudi, kde sa cítila bezpečnejšie.
„A o čo?“ Demetri bol zmätený.
„O Bellu,“ šepol a smutne sa pozrel na Bellu. Tá ho nežne pohladila po líci a tvár si zaborila do jeho mohutnej hrude. Vdychovala jeho vôňu, aby sa mohla upokojiť. Cítila sa strašne. Zaútočili na Edwarda kvôli nej. Nemala sa s tým Peterom začal baviť už na začiatku, ale už bolo neskoro. Ako ju vôbec mohol ten hajzel priťahovať?
„Pozri, Dem, ja si všetko ešte premyslím, vy zatiaľ dávajte poriadny pozor, a potom príďte,“ oznámil mu Edward po chvíli a zložil to.
Bella naňho so strachom pozerala. „Myslíš, že to bol on?“ spýtala sa ho šepotom.
„Obávam sa, že áno. Podľa mňa mu išlo najskôr len o Volterru, keďže sa mu ešte trón nepodarilo získať. Ale potom spoznal teba a už si našiel niečo iné, čo chcel. Bella, budeš musieť so mnou odísť do Volterry, nie si tu v bezpečí. Nemôžeme vedieť, čo urobí.“ Pozeral sa na ňu tak vážne, až jej bolo do plaču.
„Ale než odídeme, nenecháš ho na pokoji, že?“ spýtala sa ho nesmelo
„Nie, Bella, ešte si to odpyká,“ zavrčal. „Musím ísť za ním hneď teraz.“
Edward vyletel z postele a rýchlo sa obliekol do nohavíc a čierneho trička. Bella za ním hneď vystrelila a objala ho okolo pásu, aby jej nikam neodchádzal. Ešte nemal toľko sily.
„Edward, ešte to nechaj tak, nemáš ešte toľko sily, ublíži ti,“ dohovárala som mu so skrivenou tvárou a strachom v hlase. „Veď stačí, ak počkáš tak deň, než prídu tvoji bratia. S nimi budeš silnejší a budete v presile. Prosím, počkaj na nich.“
„Bella, nič sa mi nestane a nemôžem to nechať len tak,“ odvetil jej s vážnym hlasom.
„Je nebezpečný, čo ak s ním bude Jeremy?“ Potichu vzlykla.
Edward jej chytil tvár do dlaní a s vážnym výrazom jej pozeral do očí. Videla v nich hlbokú lásku, ale aj odhodlanie. Vedela, že upíri, ktorí sú zaľúbení, ktorí našli svoju lásku, aj pre ňu bojujú a ochraňujú ju, ale...
„Belli, musím za ním ísť, hneď som naspäť, ty tu ostaň. Idem chrániť tvoju česť a ten hajzel si na teba nebude robiť nijaké práva a nebude porušovať žiadne zákony Volterry.“ Sklonil sa k nej a vášnivo pobozkal jej pery. Ešte ju pohladil po líci a vyskočil z okna. Bála sa oňho... veľmi, ale vedela, že sa o seba postará, ale nebol taký silný, aspoň si to myslela. Bože, cítila sa strašne.
Po hodnej chvíli sa obliekla a zišla dole, potrebovala nutne nejakú spoločnosť.
„Kam išiel Edward?“ spýtala sa jej hneď Esme. Jej matka toho príliš nevedela o minulých udalostiach, a teraz jej to nechcela všetko vysvetľovať.
„Len si odskočil na lov, o chvíľu je späť,“ vyhovorila sa a sadla si k nej, ale nevydržala to. Po chvíli sa opäť postavila a prechádzala sa po izbe. Nakoniec sa rozhodla, že pôjde von. Nie, ona chcela ísť len za Edwardom.
Cítila taký zvláštny pocit, mala strach, aj keď nemusela. Aspoň v to dúfala. Nemala ho nikam púšťať, aspoň nie teraz. Ešte nemal dosť sily.
Rozbehla sa po pláži, keď zrazu ucítila Edwardov pach, ale nielen jeho.
„Nikdy nebude tvoja, čo to nechápeš?“ vrčal Edward na Petera.
„Ty si myslíš, že ťa miluje! Vždy si všetko mal. Otec vám prenechal trón, ale mal som ho dostať ja. Ešte keď vládol tvoj otec, dohodol sa s mojím stvoriteľom, že Volterre budem vládnuť ja, nie ty! A ešte si mi ukradol aj ženu!“ kričal naňho Peter ako šialený, až sa Bella zatriasla.
„Ukradol som ti ju? Ako si na to prišiel? Ty si sa úplne zbláznil, radšej sa vráť naspäť na sever, už ťa tu nechcem nikdy vidieť!“ hučal naňho Edward.
Peter sa sarkasticky zasmial. „Môžeš snívať, bez boja neodídem.“
„Prestaňte!“ skríkla na nich. Obaja sa na mňa pozreli, Peter sa na mňa zoširoka usmial a skočil po Edwardovi.
„Dosť!“ Nikto z nich ju nepočúval.
„Bella, choď domov!“ skríkol na ňu Edward a rozbehol sa po Peterovi. Zatočila sa jej hlava a z úst jej vyšiel vzlyk.
Nemohla to nechať len tak. Trasúcimi rukami vybrala mobil a rýchlo našla Demetriho číslo.
„Ihneď príďte sem! Edward išiel za Peterom, povedal mu, že bez boja neodíde, bojím sa oňho. Musíte prísť čo najskôr!“ kričala hystericky.
„Bella, upokoj sa, bude v poriadku. Všetko máme pod kontrolou, ver mi. Všetko sme zaistili, nechaj to tak a počkaj na nás. Nemôžem ti to teraz povedať, ale hneď prídeme. Prosím, ver mi.“ A zložil to. Bella zvraštila čelo. Preboha, čo tým myslel? Nemôže to nechať len tak!
Rozbehla sa za ich stopov, až ich zbadala.
Obaja stáli na konci útesu a vrčali na seba. Nedokázala zo seba vydať ani hlásku, pozerali sa priamo jeden druhému do očí. Vyzerali ako dve šelmy, ktoré sa nevzdajú, pokiaľ jeden z nich nezomrie. Bože, dúfam, že oni takto nemyslia. Strašne sa bála o Edwarda, len nedávno sa zotavil, ale vedela, že bude za nich bojovať a nevzdá sa. Preboha! Zúfalosť jej prešla celý telom.
„Edward! Nechaj ho!“ skríkla naňho, keď sa vrčanie medzi nimi zväčšilo. Cítila, ako sa jej trasú ruky, celá sa chvela od strachu. Edward sa na ňu neotočil, akoby ju vôbec nepočul.
A vtom Peter skočil po Edwardovi. Ten sa galantne uhol, no Peter mu pristál na chrbte. Z hrdla sa jej začali drať hysterické vzlyky.
Edward sa ho snažil dať zo seba, ale vtedy si všimla, že je nejako zoslabnutý... Preboha! Veď nemá takmer žiadnu silu!
„Prestaňte!“ skríkla, ale nepomohlo. Vtom sa na ňu Peter vražedne usmial, chytil Edwardovi tvár do rúk, a šklbol.
„Nie!“ zvreskla a kolená sa jej podlomili. Oslabnuté telo spadlo na zem, prinútila otvoriť oči a uvidela Edwardovu hlavu, ako leží pri jeho tele. A vtom sa ozvalo cvaknutie zapaľovača. Bella otvorila ústa, chcela skríknuť, ale nevydala ani len hlások. Zacítila pach dymu, namiesto Edwarda ostal len prach, a vtedy sa jej od samej bolesti privreli viečka.
Žila, ale nevnímala.
Autor: Forevergirl (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 28. kapitola:
Mam taky pocit, ze to nebol Edward, no uvidime.
Si se mě děláš prdel? Přijde Peter urve mu hlavičku od těla vezme zapalovač a konec? no twl... Jdu na další, snad tam bude něco normálnějšího než smrt nejoblíbenější postavy z twilight Teď jsi mě ale vážně dostala... Tu smrt jsem nečekala ani za mák.
sakra...mě trefí šlak...neeee...tohle nepřežiju
Ó Bože!! Ó bože!!! To je tak.. tak.. no ja ani nemám slov!!!
To je hrozné... Édi nemôže byť kaput... To je nejaký omyl!!! prosím, prosím Nech to je len prelud!!!!!
Však niekto Edwara zachráni? Ja sa asi zbláznim musíš ho nechať žiť. Demetri a Emmett ho určite zachránia však? Rýchlo ho oživ a napíš ako zabije Petra. Pekne prosím nechaj ho žiť.
Nie ak si naozaj dala v tu poviedku zabit Edwarda máš najhorsiu poviedku !!! on má žiť to peter má byť mrtvý :(
No, to si ze mě děláš pr... srandu?!?!?! Ty jsi nnechala zemřít Edwarda??? Že je to jenom trik nebo jen vidina Belly... Ať to není pravda Jinak moc pěkná kapitola, ale honem další nebo si mě nepřej!!!
Co to má ksakru znamenat?! Doufám, že shořela jenom nějaká iluze! Jestli jsi zabila Edu, tak snad začnu tuhle povídku bojkotovat, protože bez něj to už nebude mít smysl (ani název ne)! To snad jedině v případě, že jsi se rozhodla pro sad end.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!