Získala jsem si zpátky svou nejlepší kamarádku. Teď už mám úplně všechno, po čem jsem mohla kdy toužit. Příjemné čtení, Kakis.
29.01.2011 (07:15) • Kakis • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 993×
Caitlin běžela ve své vlčí podobě a já vedle ní. Viděla jsem, jak si běh užívá. Doběhly jsme k našemu domu. Caitlin se proměnila a společně jsme vešly dovnitř. Byla jsem ráda, že tu je taky Jacob. Sám je vlkodlak, bude jí moc všechno vysvětlit podle vlastních zkušeností.
„Ahoj,“ pozdravila jsem rodinu. „Tohle je moje kamarádka Caitlin,“ představila jsem ji. Ti, kteří s námi včera nebyli v Olympii, ji neznají.
„Dobrý den,“ pozdravila. Byla na ní vidět tréma a zřejmě jí vadil upíří pach všude kolem.
„Tohle je Jacob. On je taky vlkodlak. Řekne ti všechno.“ Podívala jsem se na Jacoba prosebným pohledem. Samozřejmě souhlasil.
Nechala jsem je tam a šla k zbytku rodiny.
„Kde je Nathan?“ zeptala jsem se, protože byl jediný, kdy tu chyběl.
„Je nahoře v pokoji. Nechce se setkat s Caitlin,“ odpověděla mi Bella.
„Jak jsi ji přesvědčila, aby šla s tebou?“ ptal se mě Jasper.
Řekla jsem jim všechno, co se stalo. Od toho, jak jsem chodila po mém starém pokoji, přes rozhovor se sestrou, až po běh sem. Jacob a Caitlin se zvedli a šli k nám.
„Pověděl jsem jí snad všechno,“ oznámil mi Jacob.
„Díky,“ poděkovala jsem mu a otočila se na Caitlin.
„Jak ti z toho je?“ zeptala jsem se.
„No, bude mi chvíli trvat, než se s tím úplně smířím, ale nepřijde mi to tak hrozné.“
„Nikomu o tom nesmíš říct,“ upozornila jsem ji.
„Já vím.“ Chvíli přemýšlela a pak dodala: „Nechce se mi domů. Kdo ví, kdy tě zase uvidím.“
Vyměnila jsem si pohledy se všemy členy rodiny, abych zjistila, jestli jim to nevadí.
„Můžeš tady zůstat,“ oznámila jsem jí. Na ten vlčí pach jsou už zvyklí, a nikdo nenamítal nic proti.
„Vážně?“ Oči se jí rozzářily štěstím.
Přikývla jsem.
„Zítra si zajedu pro své věci domů,“oznámila.
„Dobře, pojedu s tebou,“ navrhla jsem.
Přikývla. Věděla jsem, že jsme zase nejlepší kamarádky.
Ráno jsme se vydaly opět do Olympie. Půjčila jsem si si Edwardovo Volvo. Bylo ze všech aut v garáži nejmíň nápadné.
Domů šla Caitlin sama. Já jsem zůstala stát u dveří, kdyby se náhodou Caitlin neovládla. Nechtěla jsem poslouchat, ale mým bystrým sluchem jsem část jejich rozhovoru zaslechla. Její matka na ni křičela, zakazovala jí se odstěhovat.
„Sakra, co se to děje? To tady řádí nějaký gang, který v si noci vyhlíží lidi, pak je unese a oni se po několika dnech vrátí domů a oznámí, že se stěhují?“ křičela její máma.
Caitlin se ji snažila uklidnit, ale nezabralo to.
„Tak co to je, když ne gang? Sekta? Nebo něco jiného? Nějdřív zmizela Nessie, teď odcházíš ty, kdo je další na řadě? Tracy, Nicky, Clare, Paula, nebo někdo jiný?“ Jména našich kamarádek mnou projela jako kudla. Nikomu dalšímu už se nic nestane. Nikdo už se nepromění v upíra, z nikoho už se nestane vlkodlak. Nathan slíbil poslušnost.
„Mami, já se prostě stěhuju, konec. Může tě uklidnit, že budu na stejném místě jako Nessie. Čau,“ ukončila Caitlin jejich rozhovor a vstoupila do dveří.
Zvedla oči v sloup a naštvaně odcházela z domu. Šla jsem za ní.
Celou cestu jsme jely mlčky. Až kousek od Forks Caitlin promluvila.
„Nessie, jak se projevuje otištěný vlkodlak?“ zeptala se. V tu chvíli jsem se zarazila, a nikdo by ze mě nedostal ani hlásku.
Autor: Kakis (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nessie - 12. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!