Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie - 13. kapitola


Nessie - 13. kapitolaZ mé skvělé nálady mě na chvíli vyrušila nečekaná věc, která se brzy spravila. Prožívám čím dál tím lepší období. Omlouvám se, že jsem teď delší dobu nepřidávala. Příjemné čtení, Kakis.

Ehm, cože?“ zeptala jsem se po chvilce. Nechápala jsem, proč ji zajímá zrovna tohle. Až její otisk přijde, určitě to pozná.

No, víš, připadalo mi divný se na to ptát Jacoba a myslela jsem, že ty bys to mohla vědět,“ vysvětlila mi.

Jo, jasně.“ Dvacet sedm sekund jsem přemýšlela. „Nedokáže od své vyvolené skoro nikdy odtrhnout zrak, pořád je poblíž ní, udělá pro ni cokoliv, odpoví jí na cokoli,“ líčila jsem všechno, co jsem věděla. „Proč?“ zeptala jsem se nakonec.

Ale jen tak,“ odpověděla Caitlin.

Dojely jsme domů. Esme ubytovala Caitlin v jednom z pokojů pro hosty. Ještě, že jich v tomto domě bylo tolik. Nechala jsem ji, aby si vybalila a šla jsem dolů.

Jak to probíhalo?“ ptal se Jacob.

Moc dobře ne. Její máma dost křičela, přesvědčovala ji, aby zůstala, Caitlin se naštvala a odešla,“ popsala jsem.

Neproměnila se?“ divil se Jacob.

Ne. Taky jsem se divila. Byla jsem připravená zasáhnout, kdyby se něco stalo.“

Do dveří vešli Carlisle, Esme a Nathan. Naposledy jsem Nathana viděla před dvěmi dny, než jsem šla za Caitlin do Olympie. Nechce se s ní potkat. Možná se její reakce i bojí.

Edward přikývl. To byla odpověď na mé myšlenky.

Je tady. A zůstane tu.“ Bylo mi jasné, kdo se na toto v mysli ptal. Nathan začal ustupovat ke dveřím, což mě přimělo podívat se na schody. Caitlin zrovna scházela dolů. Automaticky jsem se postavila. Byla jsem připravená je od sebe odtrhnout. Kdyby Nathan kousl Caitlin... Nedovolila jsem si to domyslet. Caitlinina reakce mě ale překvapila.

Na jejím obličeji se objevil úsměv. Blížila se k Nathanovi. Místo toho, aby zaútočila, ho objala kolem krku. Chvíli mi trvalo, než jsem si dala všechno dohromady.

Ty ses... do něj...“ Nedokázala jsem v tu chvíli slovo otisk vyslovit.

Caitlin přikývla.

Chtěla jsem něco udělat. Nemohla jsem. Moje mysl si všechno dobře uvědomovala, ale tělo se nechtělo pohnout. Jediná moje reakce byl úsměv, který se mi roztáhl po tváři.

Odpoledne šel Jacob představit Caitlin smečce. Přijmuli ji docela dobře. Není to první vlčice ve smečce, a Leah je ráda, že už není jediná. S Caitlin se dost spřátelily. Většinu hlídek měla Caitlin s ní nebo s Jacobem.

Z Nathana se opět stal vegetarián a ohromně se snaží. Zatím se vyhýbá větším kolektivům. Caitlin miluje a proto se tolik snaží. Už jsem mu i odpustila mou skoro smrt.

Já a Jacob jsme se taky ohromně sblížili. Často přespává u nás nebo já zajdu k němu domů. Jeho tátovi to nevadí. Často chodím s Jacobem za smečkou. Jsou dost praštění a pořád je s nimi zábava. Ani jim nevadí, že jsem upírka. Mými kamarádkami se staly Emily a Kim. Taky si mě oblíbila malá Claire, Quilova vyvolená. Často jsem si s ní hrála, ale musela jsem dávat pozor, abych jí svou silou neublížila.

S Alice jsme často jezdily po nákupech. Vždy s námi ještě někdo jezdil. Každý víkend jsme pořádali výlet do hor, kde jsme lovili.

Blížil se začátek školního roku a já se pomalu připravovala na nástup do školy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!