Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie - 14. kapitola

Robísek se šklebí!


Nessie - 14. kapitolaOpět se v životě nás všech objeví problém. Možná větší, než všechny předchozí. Příjemné čtení, Kakis.

Seděli jsme všichni v obývacím pokoji, jako v poslední době často. Blížil se večer. Vedle mě na sedačce seděl Jacob, z druhé strany Caitlin a vedle ní Nathan. Bella, Edward, Alice a Jasper seděli na další sedačce. Emmett se koukal na zápas a Rosalie s ním. Carlisle si četl u stolu, Esme na něčem pracovala.

Alice najednou zůstala strnule sedět, oči rozostřené.

Co vidíš?“ ptali jsme se všichni.

Volturiovi,“ odpověděla Alice. Všech se zmocnilo zděšení.

Kdo to je?“ zeptala jsem se. Vůbec jsem nevěděla, o koho jde.

To je královská rodina upírů. Přijdou nás zase zkontrolovat,“ vysvětlil mi Edward.

Zmocnil se mě strach.

Nemáš se čeho bát. Jenom se ujistí, že je existence upírů pořád dobře utajená. Nikomu se nic nestane,“ uklidnil mě Edward.

Aro pořád chce některé z nás, kvůli našim darům. Hledá záminky k boji. Tím by rozdělil naší rodinu a snadněji by nás mohl získat,“ dodala Alice.

Opět jsem ucítila strach.

Žádnou záminku nedostanou. Jen nás zkontrolují,“ ujišťoval všechny Edward.

A co když nějakou záminku najde? Nebo si něco vymyslí?“ Bella měla taky strach.

Budeme připraveni bojovat. Naučíme se aspoň základy. Nikomu se nic nestane a nikoho si neodvedou.“ I když Edward zněl přesvědčivě, moc klidná jsem nebyla.

Kolik máme času?“ ptal se Jasper.

Asi týden,“ informovala Alice.

Budeme trénovat každý den. Naučíme se to nejdůležitější. Budeme mít šanci vyhrát.“ Jasperova slova mě konečně uklidnila. Ale ne úplně.

Jdu do toho taky,“ oznámil Jacob.

Já taky,“ přidala se Caitlin.

Oběma jsem věnovala vystrašený pohled. Bála jsem se, že se jim něco stane.

Kolik jich přijde?“ ptala se Rosalie.

Asi deset. Všichni tři vládci a nejdůležitější členové gardy,“ řekla Alice.

Později, okolo desáté večer, jsme se shromáždili na baseballové louce. Byla prostorná a schovaná hluboko v lese, kam člověk zavítá jen málokdy.

Jacob a Caitlin poprosili Sama, jestli by se tento týden mohli ulít z hlídek, kvůli tréninku v boji. Vyhověl jim. Zbytek smečky se ale nepřidal. I když Volturiových přijde jen málo, bylo by dobré mít na své straně ještě několik dalších vlkodlaků.

Ostatní členové rodiny se učili bojovat, já s Jakem a Caitlin jsem jen přihlížela. Zakázali mi bojovat. Jako novorozená jsem snadný cíl. Štvalo mě to.

Nathan se tréninku účastnil i přes Caitlininy protesty. Bylo jasné, že se o něj bojí. Pořád jsem si ale nedokázala zvyknout na to, že je Caitlin s Nathanem. Připadalo mi to nemožné. Tohle slovo nevystihuje přesně moje pocity z jejich vztahu, ale slovo, které by to vystihovalo lépe nemůžu najít. Caitlin asi taky štvalo, že se nemůže účastnit tréninku.

Hlavu jsem měla opřenou o Jacobovo rameno. On mě objímal rukou. Poznala jsem na něm, že by se taky nejraději účastnil tréninku. Nemohl. Tak jako já a Caitlin. Jenže oni dva budou v případě nebezpečí bojovat, ale já se budu schovávat někde v lese, protože jsem novorozená. Ostatní budou nasazovat svoje krky a já budu v klidu někde ukrytá. To mi přišlo nespravedlivé. Nicméně nic jsem s tím nenadělala.

Trénink pokračoval celý týden ve stejném stylu.

V sobotu okolo desáté hodiny jsme se připravili na baseballové louce.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!