Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie - 18. kapitola


Nessie - 18. kapitolaBitva dopadla dobře, nikomu se nic nestalo a já se zase můžu uklidnit. Příjemné čtení, Kakis.

Nessie:

Přicházeli všichni. Tak moc se mi ulevilo. Všichni jsou živí a vypadalo to, že i zdraví.

Nessie!“ vykřikl úlevou, že jsem v pořádku, člověk, o kterého jsem se nejvíc bála.

Jacobe!“ vykřikla jsem taky a rozběhla jsem se k němu. Objala jsem ho. Najednou mi všechen ten strach připadal tak daleko. Zase jsem byla šťastná. Políbil mě.

Pak jsem se ještě přivítala se zbytkem rodiny.

Proč jsem musela utéct?“ zeptala jsem se.

Arovi se líbil tvůj dar. Chtěl tě získat do gardy a to jakýmkoli způsobem. Nejlepší řešení bylo poslat tě pryč, jinak se k tobě mohl nějak dostat,“ odpověděl mi Edward.

A jak vůbec probíhal boj?“ byla další moje otázka.

Nebyl to moc tvrdý boj. Za ten týden jsme se naučili bojovat celkem dobře. Celou dobu byly naše síly vyrovnané. Když to Volturiovy poznali, řekli, že tento boj nemá smysl a oděšli,“ popsal stručně Jasper.

Docela nuda,“ shrnul Emmett, jak jinak než ve veselé náladě.

Seth mi celou dobu poskytoval informace.“ V tu chvíli jsem si vzpomněla na výpadek spojení mezi ním a Jacobem. Obrátila jsem se na něj. „Ale na chvíli ztratil spojení. Co se ti stalo?“

Nic vážněho. Jeden z Volturiových mě odhodil na strom a já na chvilku ztratil vědomí. Za půl minuty jsem se vzpamatoval,“ popisoval Jacob naprosto klidně. Když uviděl můj bolestný výraz, dodal: „Pak jsem mu věnoval pořádné kousnutí do ramene. Divím se, že mu ta ruka neodletěla.“ Zasmál se.

Felix pěkně zuřil,“ dodal Edward a zasmál se taky. Emmett to dlouho nevydržel a propukl v obrovský smích. Vlastně jsme se začali smát všichni.

A já ho přitom ještě kousala do zad,“ chlubila se Caitlin. Ještě dlouhou chvíli jsme se smáli.

Půjdeme domů?“ zeptala se Rosalie. Místo odpovědi jsme vyrazili. Všichni až na mě, Jacoba, Nathana a Caitlin. Ostatní se zastavili kousek v lese, když viděli, že stále stojíme.

My dorazíme později. Musíme ještě informovat Sama,“ řekl Jacob a Caitlin přikývla.

Tak dobře, uvidíme se později,“ řekla jsem.

Určitě,“ ujistil mě Jacob a dal mi pusu. Nathan se rozloučil s Caitlin a se zbytkem rodiny jsme se vydali domů.

Jacob a Caitlin dorazili za chvilku. Sedli jsme si všichni na naše oblíbená místa a vyprávěli jsme si o celém dni. Dozvěděla jsem se celý průběh bitvy.

Tu noc přespal Jacob zase u nás i přes Rosaliiny protesty.

V poslední době tady spíš víc než doma. Nechtěl by ses sem rovnou přestěhovat?“ zeptala se Rosalie s neskrývanou nenávistí.

Hm, budu nad tvou nabídkou přemýšlet, ale nejspíš ano,“ snažil se Jacob dělat zamyšleného. Opravdu rád ji provokoval.

Řeknu Esme, aby vám postavila nějaký domeček. Anebo se tam přestěhuju já s Emmettem. Ten smrad tady dvacet čtyři hodin denně čuchat nehodlám,“ oznámila Rosalie zhnuseně a otočila se od nás. My jsme pokračovali ke mně do pokoje.

Leželi jsme s Jacobem na posteli a koukali na sebe.

Říkal ti Jared, že je Kim těhotná?“ zeptala jsem se a prolomila tím to krásné ticho.

Jo, říkal. Je to super,“ odpověděl.

To je,“ přitakala jsem, ale v mém hlasu byl cítit smutek.

Co je?“ ptal se hned Jacob.

Tohle je jediná věc, proč mi vadí, že jsem upír. Nikdy nemůžu mít děti,“ vysvětlila jsem a kdybych mohla, asi bych se rozbrečela.

Jacob mě hned začal utěšovat.

A ty nikdy nebudeš mít svého nástupce ve smečce. Kvůli mně,“ dodala jsem a tiše začala vzlykat.

Můžu být s tebou. Navždy. Nic víc nebudu nikdy chtít,“ ujistil mě Jacob a já přestala vzlykat. Věděl, jak mě uklidnit v každé situaci. Za to jsem mu byla vděčná.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie - 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!