Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie - 19. kapitola

Grace


Nessie - 19. kapitolaZítra začíná škola. Dnes máme ještě na programu několik důležitých věcí. Nečekaná návštěva ale všechno naruší. Příjemné čtení, Kakis.

Celou noc jsem se nemohla zbavit myšlenek na děti. Přemýšlela jsem, jaké by to bylo, kdybych pořád byla člověk. Chodila bych úplně normálně do školy. Až bych vystudovala, našla bych si práci, zamilovala se, vdala se, měla děti a snad bych žila šťastný život. Nevěděla bych nic o upírech ani vlkodlacích. Asi bych nikdy nepoznala Jacoba. Takže jsem nakonec přišla na to, že jsem ráda, že jsem upírka.

Jacob celou noc klidně spal. Zůstal u nás ještě celé ráno. Na dnešek je náplánovaný poslední prázdninový výlet do hor a Jacob jede s námi. Zítra už začíná škola. Odpoledne se ještě pořádají nákupy. Jedeme skoro všichni.

Začíná nový školní rok. Nemůžeme jít do školy ve stejném oblečení jako minulý rok,“ namítla Alice pokáždé, když někdo navrhoval zrušit nákupy. To je celá Alice. Nikdy nikomu nedovolí vzít si na sebe jednu věc dvakrát.

Připravovali jsme se na odjezd, když v tom někdo zaklepal na hlavní dveře. To bylo zvláštní. Nikdo nemluvil o žádné návštěvě. A navíc, kdo by tak mohl přijet na návštěvu? Jedině Denaliovi, ale pochybuji, že jsou to oni.

Přejela jsem pohledem po zbytku rodiny, který se tvářil stejně zmateně jako já.

Jdu otevřít,“ oznámila Esme. Všichni jsme jen přikývli a zůstali stát bez pohnutí.

Dobrý den,“ pozdravila Esme.

Dobrý den,“ začal známý hlas. „Doufám, že nerušíme.“ Když jsem poznala ten hlas, rozešla jsem se ke dveřím.

Mami? Tati?“ vyhrkla jsem udiveně, když jsem je spatřila u dveří. „Co tady děláte?“

Přijeli jsme se na tebe podívat. Chtěli jsme tě vidět ještě než začne škola. I když nebylo lehké najít tenhle dům. Museli jsme se ve Forks zeptat,“ vysvětlila mi máma.

Nikdy by mě nenapadlo, že si někdo postaví dům takhle daleko od ostatních,“ dodal táta.

Máme rádi přírodu,“ zdůvodnila Esme polohu domu.

Pojďte dál,“ vyzvala jsem je. Posadili jsme se všichni na sedačky a křesla kolem konferenčního stolku v obývacím pokoji.

Kde je Caitlin? Její matka říkala, že tady bydlí s tebou,“ zeptala se máma. Rozhlédla jsem se a zjistila, že Caitlin tady opravdu není. A není tu taky Nathan. Asi se vytratili nahoru.

Myslím, že ještě spí,“ vymyslela jsem rychle odpověď. Alice, Esme, Carlisle a Edward odešli do kuchyně připravit něco k jídlu pro mé rodiče.

Půjdu jim pomoc,“ řekla jsem a šla za nimi do kuchyně. Potřebovala jsem se na něco zeptat.

Viděla jsem něco o tom, že přijedou, ale nenapadlo mě, že se to opravdu stane,“ oznámila nám Alice.

To nemohlo nikoho napadnout,“ souhlasil Carlisle.

Ani pořádně nevěděli, kde bydlíme,“ doplnil Edward. Já jsem zatím přemýšlela nad svou otázkou.

Ne,“ odpoveděl tvrdě Edward, když zjistil, nad čím přemýšlím.

Co se děje?“ ptal se hned Carlisle.

Nessie chce svým rodičům říct o existenci upírů,“ informoval je Edward o mých úmyslech.

Nejsem naplno rozhodnutá, ale jestli je mám dál vídat, nemůžu už jim lhát,“ vysvětlila jsem.

Chápu tě, ale nevíme, jestli to unesou. Mohli by to třeba někomu říct. A kdyby se Volturiovi dozvěděli, že o naší existenci vědí lidé, mohli by je zabít.“ Musela jsem zvažovat, co Carlisle řekl. Mé rozhodnutí má svá pro a proti. Znejistěla jsem.

Když jim to řekneš, vezmou to celkem dobře. Samozřejmě, že je to překvapí, ale koho ne? A pokud jim řekneme, aby si to nechali pro sebe, udělají to. Viděla jsem to,“ ujistila nás Alice.

Takže je to na tobě, Nessie,“ shrnul Carlisle.

Chvíli jsem přemýšlela, jestli jim to řeknu nebo ne.

Ještě nevím. Rozhodnu se až později,“ oznámila jsem.

Uvidím to,“ upozornila mě Alice.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie - 19. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!