Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie - 5. kapitola

newmoonset8


Nessie - 5. kapitolaVšichni jsme byli zaskočeni tím, že se Jacob otiskl. A navíc se otiskl do někoho, komu jsme to nemohli říct. Zatím ne. Příjemné čtení Kakis.

Esme:

Byla jsem ráda, že ta párty už skončila. Alice sice byla nadšená, ale ostatní z toho taky neměli radost. A nejhůř na tom byla Nessie. Její sebeovládání bylo skvělé, ale ona si nevěřila a radši zůstala nahoře v pokoji. Přesto se tady byla podívat. Nevydržela to tam sama.

Kdo byl ten Jacob, co se mnou mluvil na konci párty, když odcházel?“ ptala se Nessie.

To byl můj kamarád Jacob,“ odpověděla jí Bella.

Choval se jako pitomec.“ Nemohla jsem s Nessie nesouhlasit. Nevím, proč se tak choval.

Jdu nahoru,“ oznámila nám Nessie a odběhla.

Proč se tak Jacob choval?“ ptala se Alice.

To nevím,“ odpověděla trošku smutně Bella.

Otisknul se,“ oznámil nám Edward a pak dořekl: „Do Nessie.“

Cože?“ vyhrkli jsme všichni najednou.

Už takhle má v hlavě zmatek kvůli upírům. Ještě ji zatěžovat s otiskem.“ Alice měla pravdu. Nemohli jsme jí v hlavě udělat ještě větší zmatek, než v ní má teď.

Zítra ho sem pozveme a promluvíme si s ním,“ navrhl Edward. Všichni jsme souhlasili.

 

Ráno se Nessie vydala spolu s Rosalie a Emmettem na lov. Nessie tady nesmí být, až budeme mluvit s Jacobem. Rosalie se nabídla, že ji s Emmettem vezmou na lov někam daleko. Jenom Emmett nebyl rád. Chtěl vidět Jacoba, jak se bude tvářit na to, co mu řekneme.

Jacob dorazil brzy.

Co mi chcete?“ zeptal se evidentně v dobré náladě.

Jacobe, my víme, že ses otiskl a víme i do koho,“ informovala ho Bella.

Víš, že tomu nejde zabránit,“ obhajoval se Jacob.

To víme,“ odpověděl mu Edward.

Mužete mi říct, jak se jmenuje?“ prosil nás Jacob.

Jmenuje se Renesmé Carlieová, ale všichni jí říkají Nessie. Je u nás asi měsíc. Je novorozená,“ řekla mu všechno Bella.

Má teď v hlavě zmatek. Musela se seznámit se světem upírů a teprve si na to zvyká. Proto bychom ji zatím nechtěli zatěžovat s vlkodlaky a s otiskem,“ vysvětlil mu Carlisle.

Já už bez ní nedokážu žít.“ Z Jacobova hlasu bylo slyšet zklamání.

My to chápeme, Jacobe. Samozřejmě ji můžeš vídat. Jenom jí zatím neřekneme o otisku.“ Bella se ho snažila uklidnit.

Dobře,“ souhlasil Jacob.

Jak dlouho?“ zeptal se za chvíli.

Dva měsíce,“ řekl Edward.

To by mělo stačit,“ dodal za chvíli.

Tak dlouho?“ divil se Jacob.

Zatím se s ní můžeš poznat,“ navrhla Bella.

Neudělal jsi na ni moc dobrý první dojem,“ řekl mu upřímně Jasper.

No tak dobře,“ souhlasil Jacob.

Za chvíli jsou tady,“ oznámila nám Alice.

Jacob se posadil na pohovku a my ostatní jsme si začali povídat. Za chvíli jsme uslyšeli zvuk auta a dovnitř vstoupila Rosalie s Nessie.

Nechtěli jsme je poslouchat a raději jsme odešli do kuchyně.

„Myslíte, že si to Jacob vyžehlí?" ptala se Bella.

„Nevím. Vlkodlaky vidět nemůžu," odvětila smutně Alice.

„Možná ano. Pokud se bude Jacob chovat normálně." Edward byl jediný, kdo mohl vědět, co se Nessie honí v hlavě.

Budeme doufat, že žádnou hloupost neprovede.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!