Začaly prázdniny. Zatím jsou docela poklidné. A taky se hodně seznamuji s Jacobem. Moc děkuju za všechny komantáře u předchozích kapitol. Hodně mě potěšily. Příjemné čtení Kakis.
22.01.2011 (11:00) • Kakis • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 903×
Jacob k nám chodil pokaždé, kdy mohl. Nevěděla jsem, proč je tu tak často. Ale hodně jsem se s ním skamarádila. Povídali jsme si o všem možném.
Byly prázdniny a všichni byli doma, takže jsme často jezdili na výlety do hor. Někdy i dost daleko. Jednou jsme jeli navštívit i rodinu do Denali. Jediný klan, který se živí zvířecí krví jako my.
Líbilo se mi tam. Tanyina rodina je strašně milá. Hodně jsem si povídala s Carmen, Kate, ale i s Tanyou. Irina se držela trošku stranou, ale ke konci naší návštěvy se začala víc zapojovat do konverzace.
Eleazar mi řekl o mém daru. Umím dotykem ukazovat své myšlenky. Myslím si, že je to docela dobrý dar.
Nechtělo se mi zpět do Forks. Tanya slíbila, že nás přijedou navštívit, jak jen to bude možné.
Po návratu z Denali k nám přišel Jacob.
„Ahoj,“ pozdravila jsem ho.
„Ahoj. Jak jste se měli?“ zeptal se Jake.
„Dobře. Tanyina rodina je strašně milá.“ Vyprávěla jsem mu, co jsme tam dělali, o členech klanu Denali, o přírodě na Aljašce, prostě o všem.
„A co se dělo tady?“ chtěla jsem vědět.
„Nic zajímávého. Jenom se tu motalo pár upírů.“
„Co chtěli?“ ptala jsem se.
„Myslíme si, že tudy jen procházeli, ale pro jistotu jsme je sledovali. Včera se ztratili na východ odtud.“ Jacob byl dnes ve velmi dobré náladě. Přišlo mi to až podezřelé.
„Máš dneska nějakou dobrou náladu. Jakto?“ zeptala jsem se.
„No, s kluky nás napadlo, že bychom mohli udělat v rezervaci něco jako párty. A vy všichni jste zvaní.“
„To bude super. Určitě přijdeme.“ Bella z toho měla radost.
„Jo, určitě to bude super. Poslední párty, která se pořádala, byla na konci školního roku. A to už jsou dva měsíce.“ Alice měla taky radost. Já jsem se taky hodně těšila. Ostatní sice nebyli tak nadšení jako my, ale bylo na nich vidět, že se taky těší.
„Kdy se ta párty koná?“ ptala se Alice.
„Zítra od pěti hodin kousek od pobřeží. Spát se bude pod širákem,“ oznámil nám Jacob. Chvíli jsme si ještě povídali, ale potom už musel domů.
Další den odpoledne jsme si zbalili pár věcí a odjeli jsme do La Push. Carlisle a Esme zůstali doma. Všichni ostatní jeli s námi. V La Push jsme byli za chvíli.
„Ahoj. Jsem rád, že jste dorazili,“ přívital nás Jacob.
„Přijeli jsme rádi,“ řekla Bella, i když větší část rodiny by tu raději nebyla.
Jacob mi představil všechny svoje kamarády. Quila a Embryho jsem znala už z párty před dvěma měsíci. Z těch ostatních jsem si nejvíc rozuměla se Sethem. Byla s ním legrace. Jeho sestra Leah se celý večer tvářila naštvaně.
„Tak se tváří pořád,“ vysvětlil mi Seth.
Ostatní členové smečky, Jared, Paul a jejich vůdce Sam, seděli naproti nám.
Blížila se půlnoc a všichni Jacobovi kamarádi, včetně něj, už spali. Jenom naše rodina byla vzhůru. Nemohli jsme spát. Všichni byli zticha a já si rovnala v hlavě myšlenky. V myšlenkách se mi vybavil jeden z Jacobových kamarádů, který měl celý večer oči upřené jen na dívku vedle něj.
„Proč se Jared celý večer tak koukal na Kim?“ Nevěděla jsem, jestli mi někdo odpoví, ale chtěla jsem se prostě zeptat.
„Jared se do Kim otiskl,“ odpověděla mi Bella.
„Co to je?“ nechápala jsem.
„Něco, co může udělat jenom vlkodlak. Když se do někoho otiskne, tak už ho na zemi nedrží gravitace, ale ona. A udělal by cokoliv, aby se jí zalíbil.“ Bella toho o vlkodlacích věděla hodně.
Jenom jsem přikývla a naplno jsem se ponořila do svých myšlenek.
Autor: Kakis (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nessie - 7. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!