Takže, další kapitola je na světě.
25.09.2010 (09:45) • Alex00 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1026×
Stále jsem se dívala, jak plní můj odpadkový koš papíry. A stále jsem byla šokem ochrnuta a nemohla se pohnout ani říct slovo. Jediné, co mi zbývalo, bylo hledět na něj, jak se loučí s mými přáteli pod mým jménem. Proč to dělá? Proč mi chce ublížit?
Doufala jsem v zázrak, ale byla jsem už dost velká na to, abych pochopila, že žádný spiderman mě neodtáhne na své síti a superman je pravděpodobně už starý dědek, co by si se mnou neporadil.
Položil tužku. Ztuhle jsem čekala, co se bude dít dál. Otočil se na mě a na jeho odporné tváři byl úsměv. Kdysi mi možná připadal milý, ale nyní byl slizký a já jsem se ho spíše bála.
„Miláčku, z tohohle budeš nadšená!" odkašlal si. „Vymyslel jsem to vážně skvěle. Poslouchej!" nakázal mi a klekl si na jedno koleno přede mě.
„Mí přátelé, omlouvám se, že jsem Vás musela opustit, ale už jsem zde nemohla být. Trápila jsem každého kolem sebe a nejvíce svého přítele, kterému se omlouvám. Doufám, že můj čin mi odpustíte. S láskou Alex.
Co na to říkáš?" Podíval se na mě a v jeho očích zářily jiskřičky nadšení. Neodpovídala jsem a to ho zřejmě rozzuřilo. Udeřil mě do pravé tváře a já jsem si na zbolavělou část přiložila ruku.
„Tak co na to říkáš?!" zvýšil hlas. Téměř křičel, ale já stále mlčela. „Tak odpovíš mi konečně?" Opět facka a znovu na stejnou tvář. Slzy přetekly přes svou hráz a začaly pomalu stékat po mých tvářích. I přesto jsem mlčela. Zřejmě jsem ho tím štvala, ale mně to nevadilo. Myslím, že jsem si neuvědomovala vůbec nic.
„Mlčení znamená souhlas," rezignoval s úsměvem a přiložil mi ostří opět ke krku. „Miluju tě, lásko. Počkej tam na mě," zašeptal a jemně přitlačil na nůž.
Dole bouchly dveře a já překvapeně natočila hlavu, jenomže jakmile jsem to udělala, dokončila jsem jeho práci a začala jsem chrčet.
Bella:
Jela jsem na návštěvu za svojí tetou a sestřenicí Alex. Bydlely v malém městečku Forks. Neviděla jsem je dva roky. Naše matky se nepohodly, ale já jsem si tu návštěvu přímo vydupala. Máma po delším zaváhaní souhlasila. Chtěla jsem je překvapit, tak jsem jim nezavolala, že přijedu. Šla jsem do svého pokoje si sbalit. Nehodlala jsem se tam dlouho zdržovat, ani jsem nevěděla, jestli to tetě nebude vadit. Vytáhla jsem tašku zpod postele. Do mého pokoje přišla máma. Ustaraně si sedla na postel. Nic jsem neříkala, abych si prosadila svou, trochu jsme se pohádaly. Ze skříně jsem vytáhla dvoje čisté kalhoty, jedno tričko a čisté prádlo. Do tašky jsem naházela všechno oblečení, doklady a peníze.
„Bello, pojď ke mně,“ řekla mi máma. Šla jsem k ní.
„Zlatíčko, ani nevíš, jak mě to mrzí, že jsme se chytly,“ řekla mi, „je mi to líto, ty víš, že jsi moje malá holčička, viď?“
Objala jsem ji. „Je mi to taky líto, mami.“
„Půjdu se osprchovat, pak půjdu brzo spát,“ řekla jsem jí.
Jen přikývla. Vyrazila jsem do koupelny. Vysvlékla jsem se z oblečení. Vlezla jsem si pod sprchu a pustila na sebe horkou vodu.
Autor: Alex00 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek New Girl 3. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!