Takže další kapitola. Vymetla jsem ze scény Bryana. Brzy se objeví Cullenovi. Začínám přemýšlet, o čem bude další kapitola. Už mám trochu představu. Doufám, že jste na ni nezapomněli. Taky doufám, že se Vám bude líbit. Je o něco delší. PS.: Oblíbila jsem si pohled Belly. Snad Vám to nebude vadit. Alex ♥♥♥
13.10.2010 (19:30) • Alex00 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 923×
Vystoupila jsem z taxíku. Zaplatila jsem taxikáři a přehodila si tašku přes rameno. Z kapsy jsem vylovila klíče od tetina bytu. Šla jsem ke dveřím. Slyšela jsem nějaké hlasy. Dívčí a hrubý mužský hlas. Dívčí hlas musel být Alexin.
Chtěla jsem je překvapit, tak jsem potichoučku odemkla dveře. Nakoukla jsem dovnitř. Všude bylo ticho.
Šla jsem pomalu po schodech nahoru, zjistit, jestli tam nejsou. Šahala jsem rukou po klice. Byla tady překvapivě tma. Nahmatala jsem ji. Pomalu jsem pootevřela dveře.
Strnula jsem, když jsem chtěla dveře otevřít dokořán. Byla tam Alex s nějakým mužem. Neznala jsem ho. Všude byly rozházené papíry.
Muž držel v ruce nuž u Alexina krku. Alex chrčela, na krku měla přitisknutý nůž. Z rány jí vytékala krev. Třeštila na mě vyděšené oči. Nemohla jsem normálně myslet. Mezitím si mě muž všiml. Popadla jsem první věc, která se mi dostala do ruky. Napřáhla jsem se a udeřila ho do hlavy. Když jsem ho zneškodnila, tak už pro mě nebyl důležitý.
Začala jsem se starat o Alex. Nevěděla jsem, co mám dělat. Musím jí přece nějak pomoct. Letěla jsem do koupelny pro ručník. Strhla jsem ho z háčku. Když jsem ho držela v ruce, zase jsem běžela pro telefon.
Rychle jsem se za ní vrátila. Ručník jsem jí přitiskla na krk.
„To bude dobrý,“ zamumlala jsem jí do ucha.
Třesoucími prsty jsem mačkala čísla na mobilu. Chviličku vyzváněl, pak ho někdo zvedl.
…
Seděla jsem u její postele. Pořád spala, na krku měla obvaz. Pokoušela jsem se dovolat tetě, ale nebrala to. Volala jsem i mámě, říkala, že co nejdřív přijede. Zůstanu tu s ní.
Potom, co přijela sanitka a policie, nehnula jsem se od ní ani na krok. Byl tady jeden moc hodný doktor, myslím, že se jmenoval Cullen. Prý bude v pořádku. Jen doufám, že si z toho neodnese trvalé psychické následky.
Toho muže, Bryana, jejího bývalého přítele, už zatkla policie. Chtějí, abych proti němu svědčila. Byli tady i za Alex, ale nechtěli je k ní pustit. Což si myslím, že je jen dobře. Čekají, až se probere. Shánějí teď tetu. Je to hodně divné.
Nevím, co by se stalo, kdyby se teta nenašla. Tedy vím. Mluvila jsem s mámou a ta říkala, že bychom si ji vzali k sobě. Asi bychom ji vzali k nám, kdyby chtěla, což si myslím, že nebude chtít. Ale kdyby tu chtěla zůstat, přestěhovali bychom se sem za ní.
Zatím, co jsem přemýšlela, co bude dál, se něco dotklo mé ruky. Alex. Mžourala na mě očima.
„Kde je?“ ptala se mě.
„Kde je kdo?“ odpověděla jsem jí.
„On,“ řekla a po tváři se jí začaly kutálet slzy.
Přisedla jsem si k ní na postel. „To je dobrý. Je to pryč. Všechno bude zase v pořádku,“ šeptala jsem jí, rukou jsem jí stírala slzy z tváře.
Nikdy jsem nebyla moc otevřená, samo mě překvapilo, jak jsem jí automaticky objímala a hladila po vlasech. Vzlykala mi do ramena.
Dveře se pootevřely. Do pokoje nakoukl doktor. Chápavě přikývl a zavřel za sebou dveře. Zdálo se, že si toho ani nevšimla.
Odvrátila se ode mě. „Co bude dál?“ ptala se.
Co bylo dál?
V posledních dnech to bylo asi takhle:
Teta se nenašla. Alex to velmi zasáhlo. Plakala několik dní. Nechtěla nic jíst. Čas vše zahojoval.
Řekla policii, co se stalo. Nezajímala se, co s ním je, nebo bude dál. Už ho nikdy neviděla.
S mámou, tátou - Philem, mým nevlastním otcem, jsme se přestěhovali do Forks. Nechtěla opustit město. Jenom jsme si koupili jiný dům, nechce se tam vracet. Sice mi bylo líto nechat doma všechny svoje kamarádky, ale s Alex jsme navázaly velmi silný vztah. Naše přátelství přetrvává. Věřím, že přežije vše.
Stalo se to, čeho jsem se bála.
Nechalo to na ní psychické následky. Nemluví. Vůbec. Máma ji nutí chodit k psychiatrovi, ale od té doby, co se vrátila z nemocnice, neřekla ani slovo. Slyším ji v noci. Tak moc bych jí chtěla pomoct, ale ona nechce. Nedostanu se k ní.
Když mi chce něco říct, napíše mi to na papír. Umí i prstovou abecedu.
Vyrušila mě máma. „Bello, Alex, večeře,“ zakřičela.
Slezla jsem z palandy a běžela za mámou do kuchyně. Alex už tam byla a vyndavala příbory.
Ehm, moc vábně to nevonělo. Máma není moc dobrá kuchařka.
„Mami, já chci jít ještě někdy do školy,“ zamumlala jsem.
„Věci dědí Alex,“ řekla jsem se smíchem, když jsem viděla mámin obličej.
„Já ti dám! Víš, jak dlouho jsem se s tím pachtila?! Není to takt strašné,“ zamumlala, ale pak se jí zkřivil obličej odporem. Musela to vyplivnout do dřezu.
Opatrně jsem “to“ napíchla na vidličku.
Ježíš, fuj, nechci být hnusná, ale chutnalo to, jako to vypadalo. Strašně. Ale snaha se cení, ne?
„Tak co, zlato?“ ptala se máma s nadějí v hlase.
„Dobrý,“ kuňkla jsem.
Dívala se na mě podezřívavým pohledem. „Nemusíš to jíst, jestli nechceš,“ řekla mi se zvednutým obočím.
„Ne, je to dobrý,“ zamumlala jsem s plnou pusou.
Po pár soustech jsem se musela zvednout ze židle, a běžet na záchod.
Vracela jsem se ze záchodu. Procházela jsem okolo obýváku. Uviděla jsem něco barevného. Byla jsem zvědavá, co to je. Vzala jsem to do ruky. Byl to deník. Věděla jsem, čí je. Alexin.
Normálně nejsem šmírák, ale nedalo mi to. Rozhlídla jsem se okolo. Čistý vzduch. Opatrně jsem listovala deníkem. Nějaké kresby, básničky. Pak jsem našla, co jsem hledala. Zápis v deníku byl čerstvý. Začala jsem číst, našla jsem zajímavé věci. Pusa se mi sama otvírala. Bála jsem se toho, co jsem si přečetla. Konkrétně zápisu z dnešní noci.
Autor: Alex00 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek New Girl 4. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!