Ahojky! Házím další. :D Nějaká dobrá nálada. xD Příště bude delší. Slibuju. Teď už jdu ale psát další. :)Jsou to dva pohledy. Alex ♥♥♥
14.10.2010 (08:45) • Alex00 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 899×
Bella
Trhla jsem sebou, když mi něčí ruka vytrhla deník. Zvedla jsem hlavu. Byla to Alex. Měřila si mě nevěřícím pohledem.
„A...A… Alex, no víš, promiň, našla jsem ho na zemi,“ koktala jsem.
Sevřela deník pevněji a odešla. To jsem nechtěla. Hrozně jsem se styděla, ale možná bylo dobře, že jsem ho našla.
Mezitím přišla máma. „Bello, kde je Alex? Co se stalo?“ ptala se nechápavě.
Nic jsem neřekla. Se sklopenou hlavou jsem odešla taky do pokoje. Bohužel, měla jsem ho společný s ní. Opatrně jsem vešla.
Seděla na posteli. Nebylo jí vidět do tváře, protože jí vlasy spadali do obličeje.
„Chceš si o tom promluvit?“ zeptala jsem se opatrně.
Prudce se na mě otočila. Ou, tak tohle jsem neměla říkat. Byla zrudlá v obličeji. Koukala se na mě naštvaným pohledem. To jsem neměla dělat, litovala jsem toho, ale už bylo pozdě.
Vstala, nevěděla jsem, co dělá. Údivem jsem otevřela pusu, když začala zpod postele vytahovat cestovní tašku. Házela do ní oblečení, dvě knížky. Do kapsy si strkala doklady.
Když šla ke dveřím, prudce jsem k nim přiskočila. „Ne, tohle neuděláš. Kam chceš jít?“ Byla jsem z toho hrozně rozhozená.
Odstrčila mě hrubě z cesty. Běžela ze schodů. Držela jsem se jí jako klíště. Dole se zastavila před tetou. Všimla si toho a otočila se k Alex.
„Co se děje?“ ptala se máma se zvednutým obočím.
„K bratrovi,“ vyhrkla. Pusa se mi otevřela přitom šoku. Ona promluvila! Měla jsem z toho radost.
„Nikdy nepůjdeš,“ řekla máma rozhozeně z toho šoku, ale pak se uklidnila. Teď se na ní dívala přísně.
„Já jsem se vás neptala,“ řekla Alex naštvaně, spíš nas…
„Ale já za tebe zodpovídám. Jsme tvoje rodina. Jak to že mluvíš?“
„Nejste moje rodina! Jak to že mluvím?! Třeba s vámi nechci mluvit!“ Zaječela Alex.
Máma z toho byla celá paf. Nestačila nic udělat, když Alex letěla ven.
Pořád jsme byli uvnitř, když jsme slyšeli startovat motor auta. Jejího auta.
Máma se probrala jako první. „Co jsme udělali špatně?“ začala brečet.
Objala jsem jí. „Nic mami, je toho na ní trochu moc. Vrátí se.“ Když jsem to říkala, myslela jsem na to, co napsala do toho deníku.
Možná je čas to skončit. Brzy. Než bude pozdě. Jak to myslela? Nechtěla jsem myslet, co to znamená. Myslím, ale že bych to měla říct mámě. Teď ale ne. Později.
Alex
Byla jsem tak naštvaná. Oni nejsou moje rodina! Co mě mají, co zakazovat. Tss. Smykem jsem zastavila na semaforu.
Hrabala se mi v deníku. Prý ho našla. Pche, to určitě. To jí tak věřím. Moje jediná možnost byla jet k bratrovi. Pravda, nechtělo se mi tam, ale kam jinam můžu jet? Nepovolenou rychlostí jsem se řítila k letišti.
Měla jsem s sebou nějaké peníze. Snad mi to bude stačit. Ale asi bych mu měla dát vědět, že přijedu. Zastavila jsem. Už jsem v tašce hrabala mobil. Sakra, nechala jsem ho doma. Teda u nich, opravila jsem se.
Mohla bych mu zavolat z letiště, ale…
Nastartovala jsem auto. Otočila jsem se a jela zpět.
Teprve cestou jsem si uvědomila svoje nemožné chování. Neměla jsem tak vyletět. Bella má o mě jenom starost. Ani k tetě to nebylo fér. Vzali si mě k sobě. Nezaslouží si to. Jsem ale jen člověk, dělám chyby.
Po pár minutách jsem se objevila před naším domem. Zastavila jsem. Vystoupila jsem z auta. To už stáli venku. Všimla jsem si, že začalo pršet. Běžela jsem za nimi.
Bella běžela také za mnou. Skočila jsem jí okolo krku. „Už se mě nezbavíš. Nikdy,“ šeptala jsem jí do ucha.
Smáli jsme se obě jako blázni. Brečeli jsme společně. Ona radostí, já radostí a úlevou.
Bolest, kterou jsem cítila, se zmírnila. Našla jsem někoho, kdo o mě stál. Pomalu se mi hojily rány na duši. Bude to chtít sice ještě čas, ale.
V tuto chvíli jsem věřila, že už bude všechno zase dobré. Marně.
Autor: Alex00 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek New Girl 5. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!